Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוב התפרק הטמבון - או למה המדרכות בארץ כל כך גבוהות?


Shmelov
שימו לב! השרשור הזה בן 3664 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעיה מוכרת ומעצבנת, אני תמיד מחנה ברוורס וגם זה לא מספיק, וכשאתה עם סטיישן אז קשה יותר כי האוטו ארוך יותר ואתה לא רוצה לבלוט יותר מידי החוצה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריכה להיות בעיה: כשיש מדרכה או סף בקצה חניה כזו (בניצב) נכנסים לאט מאוד, נותנים לאוטו להתקדם עד שהתחושה אומרת די (ןמי שמכיר את הרכב שלו יודע היכן הקצוות) או ששומעים תחילת גרוד של הפגוש או הפלסטיק מתחתיו. בולמים מייד ונוסעים אחורנית כמה ססנטימטרים.

כך או אחרת, אני לא אוהב להכניס את הרכב עד שהגלגל נתקע במדרכה או מעצור שיש בחניה כזו. חבל שיקבל זפטה מיותרת.

זה טוב גם לחניה ברברס . לא לחכות ל'בום' של נגיעה בקיר או לצפצוץ העצבני (וטוב שהוא כך) של החיישן רברס. לעצור כמה שנטימרים לפני הקצה.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכבר אמרו - תחנה ברוורס. גם יותר קל להיות בדיוק באמצע החנייה (בין הקווים :wink:), גם הפגוש האחורי בד"כ גבוה יותר מהקידמי

וגם הרבה יותר בטיחותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעיתים כמה שמקפידים...

אני מגיע לבד ומחנה את האוטו ברוורס, מעמיס קצת דברים בתא מטען, שני אנשים בספסל האחורי ואז ברגע שאני מתחיל לנסוע אני שומע את האגזוז משתפשף על המדרכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון החלק האחורי של רכב בכוונה עשוי להיות גבוה יותר כדי לאפשר חנייה ברוורס.

רכבים האירפואים מתוכננים היטב מבחינה הזאת ומאפשרים לחנות גם כאשר שפת מדרכה גבוהה יחסית.

הבעיה נוצרת רק כאשר מעמיסים מאוד תא מטען ומתישבים 3 מבוגרים מאחור. במקרה כזה כדאי מראש לצאת מהחניה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם היו קפיצים דקים שמורכבים באלכסון(לכיוון הנסיעה) בתחתית הפגוש,וכשמתקרבים ושנוגעים במכשול-הקפיצים היו רוטטים ויוצרים רעש לסמן לנהג שקיימת הפרעה.

האם הפטנט הזה עדיין קיים לרכישה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4. יכול להיות שפעם הרכבים היו יותר גבוהים?

לגמרי.

חבר ואני היינו צריכים לטפס לגמרי על מדרכה - הוא ביאריס 11' ואני עם ה106 ז"ל.

הוא ראשון. מנסים בהתחלה רגיל, אחרי זה רוורס, אחרי זה אבנים משתלבות להגבהה, ועוד שיטות מוזרות עד שהתייאשנו. בכל מצב הפגוש השמיע רעשים ממש חזקים כשרק התקרב למדרכה.

ניסיתי אחריו, על הזינוק הראשון עליתי על המדרכה לגמרי, טיפסתי על כל מה שהייתי צריך ובלי ציוץ אחד של הפגשים או הגחון.

הלוואי שהמאזדה2 הייתה קצת יותר גבוהה. וידנית. :roll:

קקטוסולר ידנית

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

פעם הרכבים היו הרבה יותר גבוהים. התקן במדינה מתאים למכונות משנת תרל"ח, כמו בשאר הדברים ששיכים למוטוריקה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היונדאי יש שפשוף קבוע בחלק הקידמי, וברוורס כבר דפקתי את האגזוז אז אני שומר מרחק מאחור מאחר והאגזוז קלפי מטה.

בסובארו ברוורס אין בעיות בדר"כ , בנסיעה קדימה דפקתי את הפגוש במדרכה..

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אם נקנה ג'יפון כמו ניסאן ג'וק ואפילו סוזוקי קרוסובר הבעיה תיפתר לגמרי.

שם יש מרווח גחון של כ-18 ס"מ (זה 6 ס"מ יותר מרכב רגיל) ואפשר להחנות איך שרוצים.

אז בקיצור, מהמדינה לא תבוא הישועה, אין ממש מה לעשות ואנחנו נמשיך לפרק טמבונים על מדרכות.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בעצם הוכחה לאבולוציה. הרכבים נעשו גבוהים יותר (שופוני, קונים ג'יפונים) אז רק המדרכות שגבוהות מספיק לגרד אותם שורדות מספיק זמן בשביל להביא צאצאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני סובל מהתופעה הזאת, למזלי לא נגרם נזק נראה לעין. הפתרון שלי הוא כבר שנים להחנות ברוורס, הפגוש האחורי גבוה ואין לי בעיה בצורה כזאת. תיישמו גם אצלכם.

 

איך זה יתכן? אתה נוסע בפביה! זה הרכב הכי טוב בעולם. מדרכות מנמיכות עצמן כאשר אחת מתקרבת אליהן!

 

גובה השפה מרגיש פשוט מוגזם כמעט בכל פעם שאני חונה עם הטויוטה.

 

אם אני זוכר נכון במיצובישי המצב טוב יותר.

 

הרנו היתה סוג של ג'יפון :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפאביה היא הרכב הטוב ביותר אולי בפורום, לא בעולם. אין שום דבר מיוחד או יוצא דופן ברכב הזה (מצטער שאני לא מבין את הבדיחה על הרכב הזה בפורום).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3664 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...