Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?531732-%D7%92%D7%9E%D7%92%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%A0%D7%A4%D7%A1%D7%A7-%D7%A2%D7%A7%D7%91-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A4%D7%A7%D7%A7-%D7%93%D7%9C%D7%A7-%D7%9E%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A1-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95-1-6-95

 

אצלי היה ערבוב של כמה דברים. זה התחיל מחוטי הצתה בלויים עם קורוזיה והסתיים בפלאג שבור.

תתחיל מפירוק חוטי הצתה ומצבם, פלאגים ובדיקת קומפרסיה אם יש ברשותך כלי.

פורסם

שלום לכל חברי הפורום רציתי לעדכן שהבעיה נפתרה! אחרי הרבה כאבי ראש ומעבר ממוסך למוסך לא הבין את הבעיה הבעיה נפתרה על ידי מוסכניק ישר ואמין (מי שירצה את שמו וכתובתו שישלח הודעה בפרטי) שהחליף את חיישן הקאמשפט בחדש וזו הייתה הבעיה שפיצצה את הממיר וממנה הכל התחיל.

יום טוב!

בתודה מאור,

BMW Z3 1.9

×
×
  • תוכן חדש...