Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

אני מעוניין לבדוק אפשרויות להחליף את הסיוויק 96 במכונית ספורטיבית חדשה יותר.

 

עדיפות ליפנית, ידנית, עם מגדש טורבו, ו 5 מקומות (4 דלתות עדיף).

 

יש חיבה ליפניות גודשות

(סיוויק גודשת, איבולושן, sti , wrx, וכדומה)

 

חשבתי על לשלם 700-800 שקל בחודש לתקופה של 3-4 שנים, ולממן ככה את המכונית.

 

יש הצעות / רעיונות ?

 

תודה לעונים ;)

:twisted:
פורסם

נגיד ולקחת הלוואה כזאת מהבנק, עדיין אתה לא מתקרב לאסתי או איבו, וזה מבלי להכניס את נושא התחזוקה השוטפת והוצאות הנלוות לרכישה.

סיויק גודשת היא לא חוקית ולא חושב שזה כיף לנהוג בחששות כל הזמן.

מה עם 106 או hgt או כל מיני רכבים זולים וספורטיביים כאלה?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

סיוויק זה רכב מאסיבי, משפחתי, אוהב משהו בגודל הזה.. רק יותר ספורטיבי וגודש [emoji48]

 

אין משהו בסגנון ?

תשלומים ל3-4 שנים, בסביבות ה30-40 אלף שקל..

:twisted:
פורסם

חייב גודש? בתקציב הזה אני חושב רק על איזה בימרית... אין לך מה לחפש אימפרזות , יש רק שנתונים נמוכים ואקזמפלרים גמורים, בהנחה שבתקציב הזה הצרפתיות הקטנות לא מעניינות אותך, נשאר בימר, תגשש לגביי 325.

עוד אופציות: קליאו ספורט בגודל של סיויק האצ' שאתה כל כך רוצה, אם תתפשר יש גם יאריס ts שתהיה הכי פחות ספורטיבית מכל ההצעות שזרקתי. ולא הצלחתי לחשוב על קונצרן ואג נורמלי בתקציב.

Miata ND2

 

פורסם
נשאר בימר, תגשש לגביי 325.

 

לא יודע אם שמת לב לתקציב, אבל בימר מהשנים האלה דורשות יישור קו רציני.

Golf MK4 TDI 1999

פורסם

לא סתם רשמתי שיגשש, גם אני חיפשתי בתקציב הזה, זה רק למצוא אקזמפלרים שמורים ומציאות, גם בקליאו זה ככה, לא מוצאים כאלה רכבים ביום יומיים של חיפושים.

Miata ND2

 

פורסם
לא יודע אם שמת לב לתקציב, אבל בימר מהשנים האלה דורשות יישור קו רציני.

 

חשבון פשוט, 800 ש"ח לחודש (המקסימום שהוא ציין) כפול 4 שנים (מקסימום שנים) יוצא 38.400 ש"ח ועוד יש להחשיב ריביות.

במחיר הזה הוא דורש יפינית ספורטיבית גודשת (עם עדיפות לאיבו או אסתי)

בקיצור לא ייקרה.

 

מה כן ייקרה? סיוויק גודשת.

חוקית? לא

אמינה? לא

מתנהגת? לא

שנתון מתקדם? לא

 

מה כן? משפחתית יפנית ידנית וגודשת שנוסעת טוב בקו ישר ונשאר לו להתפלל שחס וחלילה לא ייתפוס אותו שוטר במקרה הטוב וחס וחלילה לא תיהיה תאונה כל שהיא והביטוח יתנער במקרה הרע.

 

ועכשיו תפנית חזקה בתוכניות:

יש לך כבר סיוויק?

קח את הכסף של ההלוואה שזה בערך 36K, תשקיע בפרוייקט "VTI" ותאשר את המנוע ברישיון.

גם חוקי, גם מנוע כיפי מאוד דאמנם בלי מומנט אבל צורח כמו משוגע וגם תישאר עם עודף בכיס.

×
×
  • תוכן חדש...