Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון נוסף לגבי VEGA: הוא מרנדר סרטים שהם לא HD לרמות חדות הרבה יותר חדות ממה שראיתי במכשירים אחרים ונגנים סטנדרטיים במחשב. פתאום בסרטים רואים את כל הפרטים הקטנים ביותר שמקודם לא ראיתי בכלל. עיבוד תמונה יוצא דופן!

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, אחרי התלבטויות רבות, שלקחו לא מעט שזמן, אני הולך על ה-TV BOX ש-hwgeek הציע.

 

hwgeek, יש אולי איזה קופון או משהו בשלוף?

 

תודה

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

הVega נראה מצויין, לדעתי אזמין את הגירסה שתומכת ב-DTS ברמת החומרה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
טוב, אחרי התלבטויות רבות, שלקחו לא מעט שזמן, אני הולך על ה-TV BOX ש-hwgeek הציע.

 

hwgeek, יש אולי איזה קופון או משהו בשלוף?

 

תודה

לצערי אין לי, אבל אתה יכול ליפנות בפרטי לנציג החנות של גיקביינג ותגיד לו שאתה מעוניין ליקנות הVEGA והאם הוא יכול לארגן לך איזה קופון של 5$ הנחה.

http://iandroid.co.il/forum/topic152554-230.html

לנציג קוראים ANDERS והוא תמיד שמח לעזור.

 

לאחר צפייה בעמוד הפייס של דואר ישראל אני כבר מתחיל לאבד תיקווה :-(, מקווה שמחר יפתיעו אותי ואקבל את המצלמות והסטרימט הזה -תחזיקו לי אצבעות.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שלחתי לו הודעה, תודה רבה.

אעדכן ברגע שיגיע המכשיר.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם (נערך)

עידכון -ביקשתי מהנציג של החנות קופוני הנחה בשבילכם לTV BOX של Tronsmart Vega S89:

הגרסה הרגילה-מה שגם אני קניתי:

Tronsmart Vega S89 Elite, Item Code: 324693 $5 discount coupon code: UQJWAKTV

http://www.geekbuying.com/item/Tronsmart-Vega-Elite-S89-Quad-Core-Android-4-4-OS-TV-BOX-Amlogic-S802-2-0GHz-2G-8G-Bluetooth4-0-2-4G-wifi-XBMC--Black-324693.html

 

הגירסה החדשה שתומכת בדולבי וDTS בחומרה:

Tronsmart Vega S89-H, Item Code: 326822 $5 discount coupon code: XLBKDHDK

http://www.geekbuying.com/item/Tronsmart-Vega-S89-H-Amlogic-S802-H-Quad-Core-Android-TV-BOX-2G-16G-2-4G-5G-WIFI-Bluetooth-XBMC-Support-Dolby-and-DTS-326822.html

 

 

תהנו ושבת שלום לכולם, אני בינתיים בודק אותו לסקירה :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

לחובבי הבאנצ'ים- טעימה קטנה על 720P-גם ב1080P התוצאה דומה:

P1010154.jpg

 

לדעתי הפגם הכי חמור בתיכנון עיצוב המוצר הזה שהיצרן לא דאג לשום חריצי איורור שהחום הרב שנוצר מצ'יפסט כו חזק יוכל ליברוח החוצה, התוצאה היא שמי שירצה לשחק משחקים תובעניים אז הוא לא הולך לקבל את מירב הביצועים כי ביגלל עליית הטמפ' תדרי העבודה של המעבד/כרטיס מסך יתחילו לצנוח, ובפועל אולי נקבל 50~70 מהביצועים.

כמובן שלניגון סרטים וכו' זה לא קשור, הכל פשוט מנגן חלק ומדהים.!

 

בינתיים ממשיך בבדיקות,יש כמה באגים שלא מובנים לי שקורים מידי פעם, אבל עד עכשיו אני מרוצה ובטוח שבעידכונים הקרובים עד שדואר ישראל יספק לך את החבילה המצב ישתפר בהרבה :-).

 

נ.ב- שם הסטרימר שונה לנקסוס 10 ברום המקוסטם בישביל ליפתור בעיית האי תאימות שהמרקט נותן לפעמים כי הוא חושב שחלק מהאפליקציות לא ניתמכות.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

בניגון סרטים הוא לא מתחמם יותר מידי. בשביל משחקים אני מעדיף מחשב כי מכשירי ARM עדיין רחוקים בביצועים ממעבדים של AMD/INTEL וכרטיסי מסך לגיימינג - הגראפיקה פשוט עולם אחר. הגראפיקה של משחקים על ARM מחזירה אותי לתקופת 486-פנטיום.

 

בינתיים הבעיה היחידה עם VEGA שהוא לפעמים נתקע בניגון סרטים בXBMC ואז צריך להרוג את XBMC ולחפש מקום בו ניגנתי את הסרט שוב. בחלק מסרטים התמונה פשוט קופאת.

אם מנגנים סרט ומכבים את המכשיר עם שלט - הסאונד של סרט ממשיך.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

איזה רום יש לך כרגע?

אני עדכנתי לפינלס 1.5, בקרוב אבדוק גירסאות אחרות גם.

תתקין את הXBMC הזה:

http://www.freaktab.com/showthread.php?12919-xbmc-which-can-Play-4k-rmvb-h265-video-on-amlogic-s802-platform

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אתמול התחלתי להתעסק עם beyondXBMC על הסטיק שלי (CX-919II)

וואלה עובד יופי, הצלחתי לראות את הפרק השלישי של עונה 4 במשחקי הכס בלי טורנטים ושטויות, כולל שאיבה אוטומטית של כתוביות בעברית, נייס.

 

בשעה טובה היום קיבלתי את שלי, CX-919II.

משום מה אני לא מוצא שום אפליקצית עכבר שמאפשר מהסמרטפון לדונגל.

חייב עכבר פיזי?

_________________________________

פורסם

תודה אני אבדוק.

עוד משהו מוזר, כשאני מעביר שפת ממשק ב beyond xbmc אני לא רואה עיברית, אפילו אין גיבריש.

בכתוביות דווקא יש גיבריש אבל אין עיברית, לא משנה באיזו שפת ממשק האפליקציה מוגדרת.

_________________________________


×
×
  • תוכן חדש...