Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול התחלתי להתעסק עם beyondXBMC על הסטיק שלי (CX-919II)

וואלה עובד יופי, הצלחתי לראות את הפרק השלישי של עונה 4 במשחקי הכס בלי טורנטים ושטויות, כולל שאיבה אוטומטית של כתוביות בעברית, נייס.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אם מישהו מעוניין, אתמול הגיעה בניוזלטר במייל מיבצע לTV BOX החדש המבוסס של Amlogic Android S82, אאל'ט מדובר בגירסת הOEM מהיצרן ללא מיתוג נוסף, אני לא יודע מה זה אומר לגבי העידכונים אבל אפשר להיתעדכן בפורום של freaktab וככל הניראה לא תיהיה בעיה בצריבת הרומים המקוסטמים שלהם כי מדובר על מכשיר זהה.

מחיר המיבצע דרך הקישור של המייל עומד על 90$, אז אולי שווה ליבדוק, כרגע הוא במלאי.

אני הזמנתי את הגירסה עם המיתוג של טרונסמארט ושאקבל אפרסם סקירה.

הלינק המיוחד מהמייל:

http://news.banggood.com/u/nrd.php?p=2O09152737382013098T?p=us5KZfu2Va_132331_910231_1_46

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון: קיבלתי היום את נגן המדיה VEGA והוא לא פחות ממדהים: מנגן באיכות גבוהה מאוד, בקלות מנגן סרטים כבדים של FHD בגודל כימעט 20G, מנגן סאונד DTS. פשוט תענוג!

 

תודה מיוחדת לhwgeek, בזכותך קניתי את נגן המדיה המדהים הזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תיתחדש!!!

איך הסנדלר תמיד הולך יחף :-) חחח.

אני עדיין לא קיבלתי :-(.

 

אני שמח שאהבת, למכשיר כל הזמן יוצאים עידכונים כעת אז אם תיתקל בבעיה כלשהי תעדכן כאן ובתהליך הסקירה אבדוק הכל+גירסאות טובות לעידכון.

 

חג עצמאות שמח ושקט לכולנו!.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

תודה רבה ידידי.

 

בדיוק ראיתי על המכשיר סרט GIJOE 2 בנפח 17G עם קול DTS. בעבר היה צריך לחבר לפטופ לטלויזיה.

איכות שהוא מנגן פשוט מדהימה: הוא מרנדר צבעים ופרטים בצורה נפלאה.

ולא פחות חשוב: הוא מאוד מאוד פשוט לשימוש, כל אחד יכול לשלוט בו והוא כבר בא עם כל מה שצריך כדי לנגן וידיאו.

 

לפני זה היה לי לוח ODROID מבוסס מעבד סמסונג S3 שעבד נפלא, אבל לא ניגן DTS והיה לו אנדרואיד מיושן 4.0.4. בנוסף לכל הוא היה מתחמם ודרש מאוורר. אבל היו לו 6 יציאות USB.

 

VEGA מוצר מאוד איכותי ושימושי במחיר מעולה. מעליו לצרכים האלו יש רק את המחשב של אינטל NUC - הרבה יותר יקר.

 

חג עצמאות שמח.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה רבה על החוות דעת, רק שאלה-דרך איזה תוכנה ראיתה את הסרט עם הDTS? כי בגירסאות הראשונות שאנחנו קנינו הציפ' לא אמור ליתמוך בעיבוד DTS בחומרה אלא רק באמצעות תוכנה כמו בXBMC-חוק מרפי-רק כעת הוכרזה הגירסה החדשה עם S802-H :-).

אז השתמשת בXBMC או שהDTS עבד גם בתוכנה אחרת?.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

DTS מנגן רק בXBMC. אם אני משתמש בסייר קבצים ומנגן את הקובץ, הוא מפעיל MX PLAYER שלא מנגן DTS.

 

יכולת לנגן DTS בחומרה זה יתרון, אבל לדעתי לא קריטי, המכשיר מתמודד עם זה מעולה והסאונד היה משביע רצון. למרות שזה DTS בתוכנה, אבל הסרט רץ חלק מאוד והיה מאוד איכותי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

יופי, זה מה שאמרו גם בפורומים ואתה צודק שזה לא קריטי כי למכשיר הנ"ל יש מספיק כוח במעבד בשביל להריץ אותו בלי בעיה גם באמצעות תוכנה :-).

 

ומה דעתך על המימשק?

אני מאוד אהבתי שהוסיפו מימשק פשוט שניתן לנווט בו עם שלט פשוט כמו בDVD, אם זה קבצים בתוך הHDD החיצוני ואם זה כניסה לXBMC ומעבר לתוסף הרלוונטי ולחיצה על "הוסף לאחרונה" וככה לא צריך שום מיקלדת ועכבר ועצבים בשביל לנגן סרט.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

הממשק מעולה, מאוד אינטואיטיבי וקל לשליטה. מתאים מאוד גם לאנשים שאין להם רקע במחשבים.

יש הכל מול העינים במסך כניסה, לא צריך לסייר בכל מיני אופציות, להכנס לכל מיני תפריטים. ישר מפעילים XBMC ומתחילים להנות מסרטים. אין יותר פשוט מזה.

 

השלט טיפה מעצבן, אחרי מקלדת RAPO עם עכבר טאץ' ביחידה אחת טיפה לא נוח. אבל עד שאקנה מקלדת RAPO חדשה (אם בכלל כי הקודמת קיבלה קצת קולה :-(), בהחלט השלט ניתן לשימוש.

בXBMC נכנסים לניגון וידיאו, נכנסים לקבצים של דיסק קשיח ובוחרים מה שרוצים - כמו בכל סטרימר או נגן מדיה. פשוט ונוח.

אפשרות נוספת ללכת לסייר קבצים ונגן סרטים משם כמו שעושים בחלונות. עובד מעולה עם כל הסרטים שהם לא DTS.

 

לשלט יש אפשרות לדמות עכבר, במקרה הזה צריך להזיז את הסמן עם חיצים של השלט - לא נוח, איטי ודי מיותר, רוב האופציות אפשר להפעיל עם השלט.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מתעלק, ושואל. האם יש טאבלט עם יציאה HDMI במחיר בו ונאמר עד 100$. שיכול לתת את אותה תפוקה של נגן כמו שאתם מתארים כאן?

תודה

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם (נערך)

SpeeDevil, טאבלט עם ביצועים של VEGA במחיר פחות מVEGA? בטאבלט בנוסף לכל אתה משלם על מסך שהוא בכלל לא זול ועוד על סוללה.

מעבר לכך שחיבור טאבלט זה כימעט כמו חיבור של לפטופ: מסורבל ולא נוח.

אני מאמין שכל מכשיר צריך לשרת את היעוד שלו.

 

אבל כן, טאבלט מודרני עם 4 ליבות וMALI400 יכול לנגן מרבית הסרטים, אבל לא את הכבדים ביותר FHD עם DTS.

 

hwgeek, הטאבלט שאתה מציע מעולה ובמחיר מדהים.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אכן את הביצועים ש VEGA הוא לא יתן :-), אבל הצ'יפסט הספציפי בטאבלט תומך גם ניגון 4K אז הוא לא ירגיש בFHD, לגבי הDTS זה כבר משהו אחר ולא יודע אם הXBMC יריץ חלק את קידוד הDTS במצב תוכנה עם מעבד המדובר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בוא נאתגר את רמת האיצקו שבי עוד קצת :lol: .

לפני יותר מחודש רכשתי בעצתו של ידידינו hwgeek את http://www.banggood.com/DOOGEE-PIXELS-DG350-4_7-inch-MTK6582-1_3GHz-Quad-core-Smartphone-p-919350.html (שעוד לא הגיע)

השאלה הנוספת שלי האם יהיה שוב את אותה התפוקה שדוברה קודם בעזרת המכשיר הזה? : http://www.ebay.com/itm/iPush-AirPlay-HDMI-DLNA-Wireless-Wifi-Display-Dongle-Receiver-For-Android-PC-IOS-/360878597076?pt=US_Internet_Media_Streamers&hash=item54060a63d4

אשר יהיה מקושר לסמארטפון המוזכר למעלה.

שוב תודה

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם (נערך)

איצקו אהה ? ...:-).

אתה מעוניין ליקנות את הדונגל הקטן הזה? אאל"ט הוא פחות מומלץ בקטגוריה ועדי; להוסיף קצת וליקנות מוצר מומלץ יותר-TRONSMART T1000.

יש לי כזה עוד מהראשונים שרק יצא והוא סבבה לגמרי בזמן האחרון לאחר כל עידכון ועידכון-הוא תומך עדכון דרך OTA מהיצרן וזה מאוד חשוב לדעתי-פשוט מקבלים הודעה שיש עידכון זמין-לוחצים אישור והמכשיר מוריד ומעדכן עצמו.

http://www.geekbuying.com/item/Tronsmart-T1000-Mirror2TV-Wireless-Display-HDMI-Adapter-Support-Miracast-DLNA-EZCAST-AirPlay-323228.html

 

עריכה: הפיצ'ר הזה גם מובנה כבר בVEGA שסיקרו מעלי, אז שווה לדעתי לישקול אם שווה להוציא 30$ על מוצר הזה שב105$ אפשר ליקנות את הTV BOX המיפלצתי שכעת כבר יש חוות דעת חיובית של חבר לפורום שכבר קיבל.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...