Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

וראיתי שש גם MX2, אז אולי שווה לחפש אותו בעלי:

http://www.geekbuying.com/item/MXII-AML8726MX-Cortex-A9-Android-4-2-TV-BOX-Amlogic-MX-1G-8G-XBMC-Bluetooth-327764.html

 

חיפשתי וראיתי 2 גרסאות: אחת באליאקספרס שנראית מבחינה חיצונית כמו בקישור.

ואחת באייבי שנראת כמו MX הרגיל.

 

אני רוצה גם משהו בסגנון,השאלה היא מה לבחור?

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם
סה"כ ב rk3188 כשזה עובד זה עובד בסדר גמור, אבל דוגמה - הcx-919II שלי עם בעיית ההבהוב המעצבנת תחת עומס, אחד אחד שקניתי לחבר בהתחלה לא הוציא סיגנל HDMI בכלל, עשיתי פלאש לפירמוור שנתנה לי המוכרת מעליאקספרס וזה הסתדר, ונחש מה - אצלנו אין שום הבהובים.

 

הבעיה היא איכות ייצור לא אחידה בשפע של יצרנים אלמוניים, המוצר לכשעצמו בסדר אבל אם היתה בקרת איכות הדוקה היה הרבה יותר טוב.

 

דרך אגב , יש לך ציפ rk3188T .

בגדול זה ציפ שמוגבל עד מהירות 1.4Ghz ולא מה שמספרים (עד 1.6או 1.8).

אפשר לעשות over clock ולהחליף קרנל ורום ,לא תמיד זה פותר את הבעיה.

 

אצלי למשל זה עד 1.6Ghz ישר מהקופסא, אין שום היבהובים ובעיות אחרות שמציינים אחרים. אפילו עשיתי רוט.

תתקין cpu z ותבדוק עד כמה המקסימום המעבד עובד .

_________________________________

פורסם

בלבלתם אותי עם כל הגרסאות. מה כדאי לקנות בשביל סדרות וסרטים מבוסס אנדרואיד שיהיה אפשר להוריד אפליקציות כמו הפופקורן? בנוסף איך ניתן לראות ערוצים מהארץ ואיזה?

נגיד לא יותר ממאה דולר.

תודה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

לצער אין לי הרבה נסיון עדיין בנושא, אבל הבנת שRK3188 לא מסוגל לנגן חלק 1080P בXBMC, גם מיניקס מודים בזה בX7 כי יש בלאגן עם RK והתמיכה שלהם, רק דונגלים מבוססי אמלוגיק עובדים חלק -אפילו בגרסה הישנה עם 2 מעבדים.

בינתים אנ מכיר רק את הדור החדש עם הS802 כמו שסיקרתי, ככל הניראה הדגם של מיניקס הוא ממש טוב ושווה את ההשקעה לתקופה ארוכה, הכל פשוט עובד חלק ומצוין עם הS802- כבר קרוב מישפחה הזמין בהמלצתי את הדגם של מינקס ב149$.

 

לגבי דונגלם זולים יותר -כמו שציינו לפני הMX1 וMX2 הם בעקרון מומלצים לפי הרשת, פשוט קשה ל למצוא מידע קונקרטי כי אן לי שם ספציפי חוץ מMX אבל מה שראיתי הXBMC בכולם עובד סבבה, מה שברוקצ'פ זה גרוע, בשבילי זה מיועד רק לסרטים לכן אני קונה רק מה שהXBMC עובד בו חלק.

לדעתי לחפש משהו מבוסס Amlogic 8726 MX שיש עליו מידע ברשת ושנימכר בכמוות

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

נתתי פה לינק ספציפי לקופסה של MX2 שיש לי ועובדת מצויין עם XBMC ב-1080P,באמת שלא מבין מה צריך יותר מזה, 4 ליבות, 8 ליבות, את מי זה מעניין אם זה עושה את מה שהוא אמור לעשות גם עם 2 ליבות, והכל יציב וחלק ?

קניתי ב-70$, אפשר למצוא גם בפחות כמה דולרים :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?525429-%D7%93%D7%95%D7%A0%D7%92%D7%9C-%D7%90%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%93-%D7%9C%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%96%D7%99%D7%94&p=4376985&viewfull=1#post4376985

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

נכון מאוד, זה בידיוק מה שהתכוונתי, ה2 ליבות של האמלוגיק מספיקים בישביל לנגן חלק 1080P בXBMC למרות שהמיפרט שלהם חלש משמעותית מהRK3188 שלא מצליח לנגן 1080P בXBMC.

 

לכן אפשר ליקנות מה שציינת ולהינות מתוכן עשיר ואיכותי בסכום מינימלי :-).

אגב לפני כמה ימים ראיתי שיש מיבצע באלי שכל מי שמזמין דרך האפליקציה שלהם מעל 70$ מקבל אוטומטית קופון של 10$- אולי זה עדיין תקף-תיבדקו.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני מעדיך לקנות באייבי מאשר באלי.

אז שניה לפני שאני מבצע את ההזמנה.

האם זה אותו מכשיר? http://www.ebay.com/itm/MX2-AM6-Android-4-2-Amlogic-AML8726-MX-Dual-Core-TV-Box-AV-LAN-1G-DDR3-8GB-/321425934059?pt=US_Internet_Media_Streamers&hash=item4ad67a86eb

 

משום מה באייבי הוא זול יותר.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם
אני מעדיך לקנות באייבי מאשר באלי.

אז שניה לפני שאני מבצע את ההזמנה.

האם זה אותו מכשיר? http://www.ebay.com/itm/MX2-AM6-Android-4-2-Amlogic-AML8726-MX-Dual-Core-TV-Box-AV-LAN-1G-DDR3-8GB-/321425934059?pt=US_Internet_Media_Streamers&hash=item4ad67a86eb

 

משום מה באייבי הוא זול יותר.

 

נראה פישי קצת, מחיר נמוך בצורה מחשידה ומוכר עם מעט מאד פידבקים (פחות מ-300), והמחיר הבא בתור הוא 67$ :

 

http://www.ebay.com/itm/MX2-AM6-Android-4-2-Amlogic-AML8726-MX-Dual-Core-TV-Box-AV-LAN-1G-8GB-PBT-/261467467845?pt=US_Internet_Media_Streamers&hash=item3ce0acf045

 

הממשק הוא מערכת הפעלה אנדרואיד, שאחת האפליקציות עליה זה הXBMC, ברגע שאתה מפעיל אותה זה כל מה שאתה מתעסק איתו.

אפשר גם בנוסף להתקין אפליקציות אנדרואיד למי שממש רוצה, לי לא יצא להתעסק עם זה כי לא ראיתי צורך.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

בטרונסמרט שהראו פה יש ממשק אריחים שמתאים לשלט בגלל זה שאלתי.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

יש להם ממשק נחמד על האנדרואיד שמאד קל לנווט איתו עם השלט.

זה נראה כמו בסרטון :

 

[video=youtube;w-4Un7Kk_9A]

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

איך כל הדונגלים האלו בהשוואה לבוקסי בוקס משודרג עם בוקסיפלוסהאקס?

למי שכבר קנה בוקסי בוקס בתקופה שנראה שהוא הולך לשנות את העולם, האם שווה עכשיו להשקיע עוד 70-80 דולר בדונגל חדש או להישאר עם הבוקסי ורק לשדרג לו את התוכנה (יש עכשיו גם התחלה של פתרון להרצת XBMC על בוקסי)?

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe


×
×
  • תוכן חדש...