Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לכל מומחי תוכנות הסרטים, בשעה טובה היום קיבלתי את ה

CX-919II שהזמנתי, מהר ציידתי אותו במקלדת ועכבר אלח' וכרטיס הרחה 16GB, עד עכשיו הכל פיקס.



בפעם האחרונה שהייתי בעסקיי הצפיה הישירה כל מה שהיה ברשת זה XBMC, עכשיו אני רואה שיש פופקורן טיים וזונה והרבה דברים חדשים, הCX-919II שלי מריץ אנדרואיד 4.2.2 ג'לי בין, מה התוכנה הכי מומלצת היום לצפיה בתכנים? ואם אפשר מדריך להורדה,התקנה,קידודים,תוספים וכל מה שצריך זה יהיה מעולה, תודה!

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא נותן לי לערוך.

 

יש לי בעיה שאני נתקל בה ולא מצליח לסדר, התקנתי עברית במקלדת של האנדרואיד וכשמופיעה מקלדת על המסך אכן יש אפשרות או לעברית או לאנגלית אבל כשאני בעברית אם אני מקיש עם העכבר על המקשים הוירטואליים על המסך זה כותב בעברית אבל כשאני משתמש במקלדת האלחוטית זה ממשיך לכתוב באנגלית, לא משנה מה אני עושה, ALT+SHIFT והכל לא עובד, עצות?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

וואלה לא יודע, אבל שאלה - כשאתה בסטיק עושה עיבוד כבד כלשהו (למשל סרט 1080p עם הרבה תנועה על המסך בנגן של XMC המובנה) אין לך מקרים שהמסך כאילו נהיה שחור שניה שתיים וחוזר ?

 

כי לי יש, החלפתי איזה 10 רומים וזה עדיין ממשיך... עברתי בינתיים לHTPC מבוסס ווינדוז.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

באופן כללי הבעיה שלך לא קרתה לי אבל מסיכום עם המון סטיקים כאלו אני יכול להגיד שזה דיי זבל ומתאים למי שמקסימום רוצה לשחק קנדי קראש על הLCD בבית, למי שרוצה ממשק נוח, ורסטיליות, מקום אכסון נורמלי ואיכות הרצה של FHD ו4K באופן חלק אין מנוס מHTPC, אני עכשיו מתכנן לקנות אחד, בסביבות 2.5K ובא לציון גואל.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם (נערך)

אני יכול להעיד שבסטרימר החדש של הVEGA S89 עם אמלוג'יק S802 הFHD וגם 4K לא אמורים להזיז לו והכל עובד חלק.

החיסרון היחיד שמצאתי בינתיים הוא עיצוב מוצר לקוי שלא כולל שום פיתחי איורור למכשיר בעל חומר מעוד חזקה שפולטת חום רב- זה גורם בטווח הארוך נזק אפשרי למכשיר ובטמפ' גבוהות תדרי העבודה יורדים ומקבלים פחות ביצועים למי שרוצה רק מישחקי 3D כבדים.

כמובן וזה ניפתר בקלות במודינג קטן- אבל עדין חשוב לציין.

עוד בעיה שהייתה לי זה שכבוי והדלקה דרך השלט לא תמיד הצלייח והיה חושב לכבות דרך הכפתור הפיזי- אבל אאל"ט זה כבר ניפתור, השבוע צאו שתי עידכונים חדשים אחד אחרי השני שאמורים ליפתור זאת ואני צריך לעדכן שוב :-).

 

עוד משהו-הלאנצ'ר המקורי עם האריחים הוא מאוד נוח ומוצלח לעבודה גם עם שלט רגיל- הבעיה כרגע היא שההנפשה שלו מתוכנתת בצורה גרוע והאנימציות מעבר איטיות וכאילו גורמות ל לחשוב שהמכשר חלש, מה שבפועל ממש לא הכיוון- הוא אוכל הכל בלי מלח+ניסיתי את מצב הART של הקיטקט ולדעתי זה משפר עוד יותר את זמני התגובה.

למרות שיש לו כרטיס מסך חזק עם 8 ליבות והוא מצויין למישחקים כבדים- בשבילי זו לא המטרה- רק רציתי מכשיר חזק שיריץ חלק את כל סרטי הFHD בXBMC בלי שום תקיעה ולאג כמו שסבלתי בדונגלים של RK למיניהם, במשימה הזו הוא עומד מצויין וגם לא סובל מחימום יתר.

בנוסף השבוע גם הXBMC שלו עודכן וכעת הוא תומך גם בניגון 4K ללא צורך בנגן חיצוני :-).

אני מקווה לעלות סקירה ראשונית בימים הקרובים והוא יתעדכן משבוע לשבוע.

נ.ב- המיניקס X8 בדרך- אז אולי גם שווה לחכות :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

HWGEEK אתה צודק, אני מדבר באופן ספציפי על הדונגלים הקטנים שמתחברים ישר לטלוויזיה ומתיימרים ליכולות על כשבפועל הם בעלי חומרה דיי גרועה, יש סטרימרים גדולים יותר עם חיבור חיצוני שהם באמת יותר טובים ועולים כמה מאות שקלים.

מבחינתי ההבדל הגדול ביותר הוא שהסטרימר הזה הוא מוצר מוגמר ללא יכולת שינוי, אם בעתיד הוא לא יספיק מבחינת חומרה לא תוכל להחליף לו מעבד\כרטיס גרפי\הרד דיסקים וכו' (למיטב הבנתי בכל אופן).

בניגוד לזה הHTPC הם ורסטילים, היום המעבד חלש? תחליף, יש פחות מדיי RAM, תוסיף סטיק, וידאו לא רץ? תוסיף כרטיס מסך חיצוני, הכל פתיר ברמת השדרוג כך שזה מתקזז לעומת ההשקעה הראשונית.

 

והיתרון הכי גדול של HTPC לדעתי הוא שהוא תומך מ.הפעלה WINDOWS כי עד כמה שאנדרואיד היא מערכת נוחה למשתמש היא לא מתקרבת לנוחות של ווינדוס (שוב דעתי בלבד.)

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם (נערך)

בזה אין צל של ספק, ואחרי שבנים האחרונות המחשבים האלה הפחו ליהיות ממש קטנים ובגודל של סטרימר זה רק הופף אותם ליותר רלוונטיים.

האמת ראיתי שיש אותם גם בסין- מעניין מה הבדלי המחיר והאם שווה להזמין מישם בימקום בחנויות בארץ, גם שם הם בלי HDD/זיכרון אז זה יתרון כי אני מעיף את החלקים האלה ליקנות בארץ לצורך אחריות ואמינות.

עריכה: מה דעתך על זה?

http://www.geekbuying.com/item/MINIX-MINI-HD-PC-Barebone-System-Intel-D2550-CPU-HDMI-VGA-No-Memory-No-Hard-Disk--EU-Adapter--320639.html

 

 

לסיכום, כרגע לדעתי המינימום זה הסטרימרים הגדולים עם שלל יציאות וכניסות USB וכו' ולמי שיש תקציב אז זה מחשבים מבוססי WIN קטנטנים.

 

אין דבר יותר מתסכל שאתה חוזר גמור אחרי שבוע ארוך וסוף סוף מפנה קצת זמן ליראות סרט עם האישה ואז הסרט מגמגם/ניתקע ועוד מלא שטויות ואתה שורף את הזמן הפנוי היחיד עם קינפוגים :-).

 

ותקנו אותי אם אני טועה- הבנתי שיש הרבה בעיות כאלה עם דונגלים מבוססי רוקצ'יפ שהXBMC לרוב עושה בעיות בהאצת חומר הוכו'- להבדיל מדונגלים מבוססי אמלוג'יק שיש להם XBMC מוכן עם האצת חומרה של הקודק שלהם והכל עובד חלק.

לצערי לא ידעתי זאת בזמנו עם RK3066(זוועה!), עם RK3188 המצר ישתפר, אבל עדיין.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

סה"כ ב rk3188 כשזה עובד זה עובד בסדר גמור, אבל דוגמה - הcx-919II שלי עם בעיית ההבהוב המעצבנת תחת עומס, אחד אחד שקניתי לחבר בהתחלה לא הוציא סיגנל HDMI בכלל, עשיתי פלאש לפירמוור שנתנה לי המוכרת מעליאקספרס וזה הסתדר, ונחש מה - אצלנו אין שום הבהובים.

 

הבעיה היא איכות ייצור לא אחידה בשפע של יצרנים אלמוניים, המוצר לכשעצמו בסדר אבל אם היתה בקרת איכות הדוקה היה הרבה יותר טוב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מיני סקירה לבינתיים:

 

15.jpg

שלום חברים

 

 

קבלתי לפני כשבוע את הTV BOX החדש Tronsmart Vega S89 Elite מGeekBuying.

המכשיר הוזמן לאחי בישביל לשדרג את ה Rikomagic mk802 IIIS-BT העתיק שחווית הצפייה בו בסירטי FHD הייתה פשוט איומה,

כל הסרטים ריצדו שום מדריכים לא עזרו-גם כאלה שהבטיחו האצת חומרה- בקיצור הRK3066 היה זוועה.

 

אתם מוזמנים להיתרשם מימנו בסקירה המצוינת הבאה בשביל להיתרשם מהתפריטים והמערכת בכללי:

sLwc6COFQ24 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

המכשיר הגיעה עם גירסת רום של ההשקה 100K4, שניסיתי את הXBMC התאכזבתי לגלות שהסינכרון קול/וידאו היה שוב בעייתי,

לא היתלבטתי יותר מידי וישר עידכנתי לרום המקוסטם של Finless 1.5 ROM והXBMC עבד מצויין, גם סירטי 1080P לא דגדגו את המכשיר, הכל עבד חלק ויפה ואיכות עיבוד הוידאו טובה מאוד- מיבחן הXBMC בסרטי FHD הוא עבר בהצלחה, אבל הייתה גם בעיה- בשלט ישנו כפתור כיבוי שאמור להכניס את הסטרימר למצב standby שנוכל להדליק אותו בחזרה במהרה, הבעיה שלי הייתה שאכן השלט הכניס אותו למצב שינה אבל לחיצה על כפתור בשלט לא הצליחה להעירו- הלד היה הופך מאדום לכחול אבל במסך לא היה מוצג דבר, רק כיבוי של המכשיר מהחשמל/ או החזקה של 10 שניות על כפתור כיבוי והדלקה מחדש היו מעירים אותו מחדש :-(.

לשימחתי אתמול עידכנתי לרום המקוסטם החדש מבוסס 104K4 והבעיה ניפתרה!, כעת ניתן באמצעות השלט להכניסו למצב standby ולהעיר אותו ללא בעיה :-).

הרומים המקוסטמים של Finless מגיעים עם שלל טוויקים ורוט מובנה, הבנתי שזה נחוץ לXBMC לחווית צפייה מושלמת.

 

 

לסיכום ביינתיים: לדעתי הSOC החדש של Amlogic S802 הוא פיתרון מעולה לחווית צפייה מעולה בתוכן FHD ואפילו 4K ללא לאגים ובעיות כמו בסטרימרים מבוססים RK3188 ושווה כל שקל, גם הכרטיס מסך Mali450 בעל 8 ליבות תורם לחוייה, כל משימה שתטילו על הצ'פסט הוא יתמודד איתו בהצלחה.

 

 

צריך לשים לב: לגירסאות הזולות של Amlogic S802 ללא הH אין תמיכה חומרתית בניגון סאונד DTS וDolby ולכן בתוכן כזה ניתן ליצפות רק דרך XBMC שמנגן אותם ללא בעיה על בסיס עיבוד תוכנה, מי שמעוניין בתמיכה חומרתית בתקנים הנ"ל צריך להוסיף כמה דולרים למכשירים מבוססי Amlogic S802-H.

השוואה בין הדגמים השונים:

Models.jpg

כעת שגם הMINIX NEO X8 הושק, התחרות מול הVEGA גברה, ככל הניראה לבינתיים הפיתרון של מיניקס עדיף וטוב יותר ומי שיכול לאפשר לעצמו את ההפרש בינו לבין הVEGA אני הייתי ממליץ על המיניקס.

 

חסרונות/יתרונות שמצאתי:

 

יתרונות:

-פיתרון מעולה לחווית צפייה מושלמת בתוכן HD בXBMC ללא לאגים ועצבים בקנפוגים.

-המחיר יחסית לחומרה המצוינת סביר בהחלט

-מגיעה עם שלל כניסות ויציאות כולל חיבורי USB*2, OTG, SPDIF,AV,RJ45,SD CARD וכמובן HDMI.

-עיצוב נאה שמישתלב יפה עם הטלויזיה.

-שלט קטן ושימושי שיחד עם מימשק בסיגנון אריחים הופך את הניווט לנוח יותר-יחד עם עכבר אלחוטי עוזר מאוד עם כל כפתורי הקיצור החשובים.

 

חסרונות:

-לדעתי היצרן עשה טעות חמורה על שלא שילב פיתחי איורור במארז המכשיר- הS802 עוצמתי מאוד ולכן פולט חום בהתאם, המחסור באיורור גורם לחימום יתר בעומס ולנפילת תדרי עבודה של המעבד/כרטיס מס ולכן הביצועים במישחקים יפגעו ובמצב קיצון המכשיר גם יתקע עקב חימום יתר-בעידכונים האחרונים מנסים להיתייחס לנושא.

-אמינות מוטלת בספק, לצערי ישנם עדויות מחברי הקהילה מfreaktab על איבוד סיגנל מהHDMI, הסיבה ככל הניראה בפאק ביצור שההלחמות של הHDMI לא מספיק טובות ובתוספת החום הרבה ההלחמה יכול להיתרופף ולכן יציאת הHDMI נהרסת.

לינק לדיון בנושא התקלה:

http://www.freaktab.com/showthread.php?13254-No-output-from-HDMI

במקרה כזה geekbuying יעמדו לרשותכם ויעזרו לכם להחזיר את המוצר אליהם ולטפל בבעיה, צריך לציין שלפי החנות שלא כל הסטרימרים סובלים מהבעיה אלא רק אחוזים בודדים דיווחו על התקלה וככל הניראה הנושא טופל בBATCH השני.

תגובת הנציג של geekbuying- אכן תגובה ראויה מחנות עם שירות מצויין :-).

http://www.freaktab.com/showthread.php?13254-No-output-from-HDMI&p=184975&viewfull=1#post184975

בנתיים אצלי הכל עובד ואני מקווה שלא יהיו בעיות כ אז אחטוף מאחי הגדול שגרמתי לו לקנות :-), למי שלא רוצה לידאוג יכול ליקנות את המכשיר של MINIX שכעת במיבצע השקה עם שלל מתנות:

http://promotion.geekbuying.com/promotion/minix_x8_and_x8-h_presale_campaign

-הלאנצ'ר המקורי בסגנון האריחים בינתיים סובל מאיטיות במעברים המונפשים, משהו שכניראה סדרו בעידכונים הקרובים, מבחינת הביצועים של הרצת אפלקציות אין שום תלונה- אין לאגם :-).

 

זהו בינתיים, זה אחרי שבוע ראשון, אני אעדכן את הסקירה בהמשכים ליראות איך המכשיר עובד לאורך זמן ולאחר עידכוני רום חדשים, מקווה שנהינתם, לדעתי הפיתרון החדש של Amlogic S802 הוא פשוט מצויין למי שמעוניין בסטרימר איכותי שמריץ הכל ללא בעיה- במיוחד סרטי FHD בXBMC- המטרה העיקרית שעבורו הסטרימר ניקנה :-)..

 

רום מומלץ-תיתעדכנו כל פעם יוצאים עדכונים חדשים:

http://www.freaktab.com/showthread.php?13532-New-Tronsmart-S89-Beelink-S82-Finless-1-6-ROM

XBMC החדש שתומך בניגון 4K:

http://blog.geekbuying.com/index.php/2014/05/27/newest-xbmc-for-tronsmart-vega-s89-series-added-4k-rmvb-support/#.U4iTG_mSyj8

לנק לחנות למידע נוסף ורכישה:

http://www.geekbuying.com/item/Tronsmart-Vega-Elite-S89-Quad-Core-Android-4-4-OS-TV-BOX-Amlogic-S802-2-0GHz-2G-8G-Bluetooth4-0-2-4G-wifi-XBMC--Black-324693.html

 

קצת תמונות ותוצאות BENCH:

מה בחבילה:

P1010151.jpg

המכשיר עצמו:

P1010164.jpg

P1010158.jpg

אנטוטו- שימו לב שתוצאות 30K הם טריק בקארנל, התוצאה האמיתית היא סביב ה24K-אין קשר לביצועים בפעול שהם נהדרים.

downloadfile.jpg

(שם המכשיר ברום מקוסטם שונה לנקסוס לצורך תמיכה טובה יותר באפליקצות).

 

 

3DMARK:

downloadfile_2.jpg

VELLAMO:

downloadfile_3.jpg

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
...זה ניפתר בקלות במודינג קטן- אבל עדין חשוב לציין.

 

אתה יכול לפרט יותר בבקשה?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

ניראה ממש מעניין המכשיר הזה, אפשר לחבר לו מקלדת ועכבר רגילים דרך החיבורי USB (חוטים או אלחוטים)? או שחובה לרכוש ציוד מיוחד לזה?

פורסם
לא נותן לי לערוך.

 

יש לי בעיה שאני נתקל בה ולא מצליח לסדר, התקנתי עברית במקלדת של האנדרואיד וכשמופיעה מקלדת על המסך אכן יש אפשרות או לעברית או לאנגלית אבל כשאני בעברית אם אני מקיש עם העכבר על המקשים הוירטואליים על המסך זה כותב בעברית אבל כשאני משתמש במקלדת האלחוטית זה ממשיך לכתוב באנגלית, לא משנה מה אני עושה, ALT+SHIFT והכל לא עובד, עצות?



 

תתקין את anysoft keyboard.

 

יש לה פיצ'ר שלחיצה על alt+spacebar (אם אני זוכר נכון) מחליף שפה במקלדת הפיזית

פורסם

הבעיה של מארז הזה שחום של המעבד נשאר לכוד בתוך המארז ואין לו איך לברוח.

אצלי כבר התחילה הבעיה של עיבוד אות בHDMI. החלטתי שאין מה להפסיד וצריך לפתור את הבעיה כמו שפתרו בסטרימרים האחרים עם קירור אקטיבי. אחרת עם הזמן ההלחמה של המעבד ללוח תיהרס והנגן יפסיק לעבוד.

 

יש לי פתרון לבעית חימום יתר של S89.

 

מראש הבנתי שמדובר במעבד עוצמתי ותיהיה לו בעית חום. לכן ביחד עם הזמנת נגן המדיה הזמנתי גם מאוורר וספק.

כאשר היה לי נגן המדיה הקודם והמאולתר שלי (מבוסס על לוח פיתוח עם מעבד של סמסונג S3), כבר ידעתי שחם זה בעיה רצינית והמעבד מתחמם מאוד.

 

ספק של S89 עובד על 5V, מאווררים עובדים על 12V, לכן אין ברירה חוץ מלהשתמש בספק חיצוני.

 

 

 

התקנת מאוור פשוטה וגובה שלו מתאים למרווחים שיש במארז (זה מאוור קטן של צ'יפסט שעולה כ5$). בנוסף השתמשתי בברגים קודחים עבים שנתפסו בצלעות של גוף קירור.

ביחד עם ברגים נוצר רווח שלא ניתן לסגור את המארז עד הסוף, אבל זה לפי התוכנית כדי שיהיו פתחים דרכם החום יוכל לברוח החוצה. אחרת אין טעם למאוורר.

 

המאוורר צריך לשאוב אויר, לכן קדחתי חורים במכסה שלו מלמעלה.

 

הלחמתי את החוטים של שנאי 12V לחוטים של מאוורר ויצרתי תושבת לחוטין בקיר של מארז הנגן. מסביב שמתי אזיקונים כדי שבטעות אי אפשר יהיה לתלוש את החוטים של המאוורר.

 

המאוורר שקט למדי ונגן המדיה עובד מעולה.

1Solution.JPG

2Holes.jpg

3Vents.jpg

4Tools.JPG

airflow.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

למי שחווה בעיות עם התוסף xbmctorrent, ב beyondXBMC אז יש פתרון.

בדרך כלל הייתי מקבל שגיאה ולא היה ניתן להזרים את הסרט.

 

יש צורך להוסיף את השורה הבאה מתחת ל ANDROID_XBMC_IDS :

"com.flumpster.xbmc", # Beyond XBMC

 

לתוך קובץ torrent2http.py

 

תחת אנדרואיד, הקובץ נימצא ב

Android /data /com.Flumpster.xbmc/files/. Xbmc/addson/plugin.video.xbmctorrent /resources/ site-packages/xbmctorrent /

 

עובד מעולה עם כתוביות.

_________________________________

פורסם

tzvipper

אני רואה שטיבלת העניין בצורה סודת :-).

גם אני חשבתי על זה ולמרות שיש לי ערימות של גופי קירור ומאוררים אני לא עשיתי מוד כזה כי המכשיר של אחר והוא לא ממש יסכם לסים מכשיר מחורר וכו' בסלון לכן נחכה לאחריות ובדרך אשדרג למשהו אחר- או מניקס החדש או אפילו משהו חדש יותר מבוסס RK3288, ניראה מה יהיה.

בינתיים זה הפיתרון האסטטי שמצאתי- הוספת ספייסרים לחורי הברגים שישאר מרווח בן החלק העליון לתחתון- לסרטם זה בינתיים ספיק- בהמשך אם אחי יסכים אוסיף קירור אקטיב- מאוררים מהסוג של מחשבים ניידם שפועלים על 5V ולכן לא אזדקק לשנא חיצוני.

בביקורת הזו רצתי להדגיש בעיקר את הצ'יפסט החדש והמצויין של AMLOGIC S802 שממש מצויין בתור סטרימטר וניגון סרטים בהפרדה גבוהה וגם אם VEGA לא הכי הכ- יש את המיניקס שהוא כבר ניראה מעולה -לדעתי שווה את המחיר.

vega_S89_mod.jpg

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...