Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי גם בוקסי בוקס, והתקנתי עליו כבר XBMC (תעשה חיפוש, יש על זה ת'רד נפרד), עובד מצויין, אין טעם לקנות עוד מכשיר אם יש לך בוקסי.

אצלי האנדרואיד בחדר שינה והבוקסי בסלון.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן, יתרון ענק לקופסה חיצונית (לא דונגל) על סמארט TV, המצב היום בטלויזיות הכי מתקדמות לא מתקרב ליכולות ולנוחות שיש בXBMC או בסטרימר ייעודי.

מעבר לזה שיש לך יכולות נוספות כמו האפשרות להתקנת אפליקציות אנדרואיד כלשהן, דפדפן יותר טוב וכו'.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כבר כמעט וקניתי את ה- mx2, אבל אז עלה לי רעיון, למישהו פה יש במקרה amazon fire tv ? איך הוא ? כמה קשה להתקין עליו אפליקציות ?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

יש לחבר שלי את הFIRE TV, התקין עליו XBMC, בסה"כ נראה אחלה מכשיר, איכותי וזריז, אבל לא יצא לי לשחק איתו ממש.

כרגע יש לו בעיה שמשום מה הוא לא מצליח לראות מקורות שיתוף ברשת (SMB), בעוד האקסטרימר הישן רואה בלי בעיה, אבל אני מניח שזה פתיר.

הבעיה שהוא עולה 100$ ואין משלוח לארץ, צריך להשתמש בBUY2USA, ולשלם מס.. יוצא יקר בהרבה מה-MX2.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

טוב נראה לי שאלך על ה- mx2 וזהו.

האם יש כמה סוגים? כי ראיתי טווח מחירים רחב + שלטים שונים שאולי מרמזים על כך שמדובר במכשיר שונה.

יש משהו שצריך לדעת לפני רכישה ?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

הקופסה המקורית נקראת GBOX MIDNIGHT MX2, של חברת MATRICOM. זאת הקופסה :

 

http://www.amazon.com/G-Box-Midnight-MX2-Android-Streaming/dp/B00CH643A8

 

היא קצת יקרה. עכשיו לקופסה הזאת יש חיקויים, חלקם חיקויים 'מקוריים' וחלקם זיופים זולים, חיקוי של חיקוי.

כאן אפשר לראות את ההבדלים :

http://www.mediafire.com/view/duvzv938cx7w688/Original_MX_and_Copy_ones_Difference.pdf

 

אז הרעיון הוא לקנות חיקוי, אבל חיקוי אמיתי, כלומר שכל החומרה והתוכנה זהים, ורק הלוגו על הקופסה שונה.

אני קניתי ב-68$, יש בפחות קצת אבל לא מצאתי פחות מ-64$ משהו שנראה אמיתי. אז למזער סיכונים לך על שלי :

 

http://www.aliexpress.com/item/4-2-2-Dual-Core-Android-TV-Box-XBMC-Midnight-MX-1G-RAM-8G-ROM-Dual/806724175.html

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אחלה תודה רבה.

רק שאלה אחרונה, האם הצלחת להתקין אפליקציות שיש בהן ערוצים ישראלים של יס והוא וכמובן ערוצים רגילים כמו 2,10 ? האם חלקן זה פשוט תוספים ל- xbmc?

איפה אני מוצא את כל זה ?

 

תודה רבה :)

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
מקווה בשבילך..אבל אני סקפטי קצת :)

 

עבדו עליי.

הוא הביא לי מספר מעקב מזוייף. דיברתי עם אייבי והם מתעקשים שאני יחכה עד היום האחרון ורק אז אפתח קייס.

 

מצאתי אחד נורמלי שמכר מעל 1300 יחידות בסכום דומה למה שהזמנת.

נחכה שאקבל זיכוי ואז אזמין מחדש.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

קיבלתי את מוצר, עכשיו רק להתחיל לשחק איתו.

 

תודה רבה חנון-חומרה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.


×
×
  • תוכן חדש...