Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

hwgeek, בינתיים ניראה שפתרתי את הבעיה באופן מלא. קצת חמוצים טובים לא רק למכוניות, טיבול טוב עובד גם עם מוצרי חשמל בתכנון סיני. :wink:

 

אין יותר עיבוד סיגנל של HDMI.

 

VEGA שווה ביותר את המחיר. אין כאן צל של ספק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יאללה אני זורם, אני יעשה מודינג כמו שצריך לסטרימט- יקפיא לו את הצורה חחח.

אדאג לזה השבוע ואעדכן בתמונות :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

אשמח לתמונות. אגב, המאוורר שלי ממש מוציא חום ומרגישים את זה. אני רק יכול לדמיין איך היה למערכת הזאת לעבוד ללא קירור.

 

הבעיה עם VEGA שכסטוק הוא לא מתפקד 100% בהיבט של חום, זה לפני אורך חיים שלו עם התחממות יתר.

עדיין, במחיר שהוא נמכר ומה הוא נותן, אני מוכן לקצת מודינג. אבל מי שקונה אותו - כדאי לו לקחת את זה בחשבון.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

עריכה: אני עוד מיתלונן על האמינות של הסטרמר- מה שמצחיק הוא שאחי התקשר אלי עכשיו לומר לי שהLCD החדש של פיליפס 50 אנץ' 50PFL3088 שקנה לפני חודש נידפק לו השכל ולא מצליח להידלק- תקוע בבוטלופ שמראה לוגו וחוזר חלילה, איזה כיף, עכשיו רק נישאר ליסמוך על השירות של אלקטרה :-(.

 

בנוסף בפורום בחו"ל ממליצים להחליף את הפד במישחה טרמית טובה וזה עושה שינוי מורגש, ככל הניראה באמת הוא לא ישרוד הרבה זמן כי הלחמות לא אכותיות לא ישרדו לאורך זמן בשינוי מהיר של 25~90 מעלות ולבסוף יווצרו סדקים מקרוסקופים בההלחמות של הS802 ומישם רק צרות :-).

מעניין איך מיניקס טיפלו בבעיה כי גם להם אין ממש פיתחי איורור:

geekbuying-a0f6190c-4c1e-440f-b9bd-011ff7d895a6.jpg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

נשברתי גם אני רוצה טמבלוויזיה חכמה!

מה אתה אומרים על זה : http://www.aliexpress.com/item/CS918-MK888-B-with-Bluetooth-Mini-PC-Smart-TV-Box-RK3188T-Quad-Core-Android-4/1294021564.html

עם הנחה של 8$ פחות (אני יכול לתת קוד קופון למי שמעוניין לקניה מעל 40$), יוצא 50.9$ שווה ?

אני מעוניין לראות סרטים ולשחק משחקים יעמוד במאמץ?

תודה

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם

אם אתה רוצה שXBMC וסירטי FHD עבדו חלק- לך על מכשרים מבוסס AMLogic

הרוקצ'יפ זה רק כאב ראש, האמלוגיק פשוט עובד ישר טוב יותר לפי המדע בפורומים עם הקודק האצת חומרה שלהם.

בנוגע למישחקים- לא יודע.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

hwgeek תודה רבה, אין עליך ועל המענה המהיר והמקצועי! יש לי בעיה של תקציב (אשה בעיתית) בו נאמר עד 70$,

יש לך המלצה בשבילי למוצר טוב מאליאקספרס כי גם יש לי קופון 8$.

שוב תודה!

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם

מכיוון שאני דיי חדש בתחום אני אנסה לחפש, בעקרון אם תימצא כזה שהרבה קנו אותו והוא מבוסס על אמלוג'יק תעדכן גם.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני קיבלתי לא מזמן את הקופסה שנקראת MX-2 או IPTV 18 PRO, זה מה שהזמנתי :

 

http://www.aliexpress.com/snapshot/6039566408.html

 

עובד חלק ומהיר עם XBMC 12.2 שהגיע איתו, כולל כל הפלאגינים (ערוצים בעברית, כל הVOD וכו', ועוד מלא מקורות וידאו מחו"ל, גם בHD).

אני ממש מופתע לטובה מהעניין, ציפיתי לפחות.

בWIFI הוא פחות חזק, סטרימרים אחרים שנמצאים באותה נקודה בבית (כמו הבוקסי) מזרימים יותר טוב בWIFI, אבל בחיבור חוטי הוא חלק לגמרי.

בדקתי רק סרטים של 1080P של 9-10G לכל היותר, זה מה שאני מוריד. האצת חומרה בוידאו עובדת רק עם הגירסת המובנית של XBMC, ניסיתי כמה גרסאות אחרות לאנדרואיד - לא תומך בהאצת חומרה והסרטים מקרטעים.

 

אחרי שהזמנתי כבר חבר המליץ לי על משהו יותר טוב שהוא הזמין, אבל עדיין לא קיבל אז אין חוות דעת אמיתית :

http://www.ebay.com/itm/321342487781?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תנסה את הגירסה הזו של הXBMC, עובדת מעולה על אמלוגיק וכוללת את הקודק שלה, בהגדרות וידאו תעבור להאצה וש ל אפשרות ליבחור בADVANCED SETTINGS שתילחץ על STANDARD SETTINGS

http://blog.geekbuying.com/index.php/2014/05/27/newest-xbmc-for-tronsmart-vega-s89-series-added-4k-rmvb-support/#.U4rc4fmSyj8

 

וכמו שתיראה אכן אפיו בכפול ליבה חלש יחסית הXBMC יעבוד חלק בסירטי FHD וכו' - להבדיל מRK3188 שיקרטע ויגרום לך לביזבוז זמן במצאת הגירסה הנכונה/קנפוגים וכו'.

 

וראיתי שש גם MX2, אז אולי שווה לחפש אותו בעלי:

http://www.geekbuying.com/item/MXII-AML8726MX-Cortex-A9-Android-4-2-TV-BOX-Amlogic-MX-1G-8G-XBMC-Bluetooth-327764.html

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אפשר לחבר לו מקלדת ועכבר רגילים דרך החיבורי USB (חוטים או אלחוטים)? או שחובה לרכוש ציוד מיוחד לזה?

 

חברים, אשמח לתגובה בעניין הזה. תודה.

פורסם (נערך)

מי שרוצה להעמיק בנושא , יכל להיעזר בפורום הנהדר 4PDA -מדובר בפורום מפתחים בנושאים שונים .

הפורום בשפה הרוסית אך ישנו כלי בעזרתו ניתן לתרגם את דפי הפורום לאנגלית (לא גוגל טרנסלייט)

להלן הסבר אודות הכלי.

 

בין היתר ישנו דיון על ה VEGA החדש.

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם
מי שרוצה להעמיק בנושא , יכל להיעזר בפורום הנהדר 4PDA -מדובר בפורום מפתחים בנושאים שונים .

הפורום בשפה הרוסית אך ישנו כלי בעזרתו ניתן לתרגם את דפי הפורום לאנגלית (לא גוגל טרנסלייט)

להלן הסבר אודות הכלי.

 

בין היתר ישנו דיון על ה VEGA החדש.

הלוואי וידעתי רוסית :(

קניתי את ה S89 - קיבלתי בשישי לפני שבועיים אבל לצערי אין אות על המסך,

מה שלא עשיתי - על המסך לא מופיע כלוםף כן כן גם עם עצתו הטובה של hwgeek שאמר לי היכן ממוקם כפתור ה reset שום דבר לא עובד.

המכשיר נדלק, יש אור כחול ואפשר לכבות אותו עם השלט אבל על המסך - נדה.

מה שמצחיק שאני בשיחה עם המוכר והם ביקשו שאסריט את הבעיה, עשיתי ואז הם באו לי ביציאה ענקית !, הם לא יכולים לראות סרטים ביוטיוב כי זה חסום בסין.

אז גם דברים בעיתיים גורמים לחיוך.

 

מקווה שיחליפו לי מהר.

 

תהנו כולכם עם המכשיר המדהים

קובי

:-)

פורסם (נערך)

קנית מגיקבינג? אם כן דבר ישירות עם ANDERS:

http://iandroid.co.il/forum/member43899.html

הוא יזרז תהליכים :-),

באסה לקבל ככה מכשיר, אבל תידרוש להחזיר ואולי להוסיף כסף למיניקס שכבר יהיה זמן, מוצר איכותי יותר שלא אמור לסבול מבעיות כאלה.

מקווה שיפתרו את העניין בצד הטוב ביותר עבורך.

 

מבאס שבזמנו המיניקס לא היה זמים לפחות לרכישה מוקדמת כי גם אני לא היתי מיתלבט ורוכש את המינקס שכעת הם מכרו אותו עם מתנות שוות :-(.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...