Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשמע כמו עיסקה טובה, 6$ יותר זול מבאיביי, ועוד ממותג TRONSMART.

 

תודה לך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בכיף,

אתה יכול תמיד ליפנות לנציג שלהם בפורום הסיני (geekfans

) וגם לישאול אותו לגבי אפשרות לקופוני הנחה למוצר יקר יחסית שתירצה ליקנות והוא יכול לנסות לעזור לך, אתה יכול לאמר לו שHWGEEK הפנה אותך ואני בטוח שתקבל אחלה שירות :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תודה רבה לך. :-)

 

אני ממש ברגעים אלו מתלבט להזמין או לא את S89, במיוחד שעכשיו סידרת מחיר טוב לגירסא המקורית שלו, זה מפתה עוד יותר. הדבר הזה הופך טךויזיה מכל סוג למחשב של ממש. הרי אפשר להוריד איתו טורנטים בעלות חשמל נמוכה מאוד (הוא הרבה יותר זול וחסכוני בחשמל ממחשב מבוסס אטום שבניתי במיוחד לצרכים האלו) וגם עם המעבד המפלצתי שלו הוא אמור לסחוב יפה משחקים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

hwgeek, שוב תודה לך. הזמנתי בהנחה של 6$. 8)

 

לפי מה שהם רושמים המשלוח עד 30 יום, זה עדיף על איביי שהמשלוח לוקח 45 יום.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

קניתי את S89 שhwgeek השיג עם הנחה. סתם לידע כללי, קופון הנחה עובד עד 18 לאפריל. :wink: כך שאם אתה רוצה לחסוך 6$, זו ההזדמנות. זה 105$ לפני ההנחה.

 

כבר שלחו את זה ארצה, זה מסינגפור אז אמור להגיע הרבה יותר מהר מסין.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מה קנית בסוף ובאיזה מחיר סופי? אני גם חם על אחד כזה :)

גם אני קניתי אחד כזה וגם הוא נישלח דרך סינגפור,

אתה יכול להיכנס לדיון הזה שמאורגן ע"י החנות הזו ולשתף את הלינק של המוצר + מס' התגובה שלך, אולי תיזכה להייות הזוכה המאושר ב50% הנחה או לפחות לקבל 10% הנחה. רק תמהר כי זה ניסגר אוטוטו!

http://iandroid.co.il/forum/topic165216.html

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

קצת יקר בשביל תכל׳ס אותה חומרה כמו ה j22/mk809II. תבדקו כמה הם עולים בגיק ביינג. צ״ל פחות משישים דולר.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לא הבנתי, איזה אותה חומרה?

אתה מיתכוון Amlogic S802 ?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

MK809II זה מעבד כפול ליבה של רוק צ'יפ - הדבר הזה אפילו בצחוק לא מתקרב לS802.

להבדיל מMK809IV בעל מעבד רוק צ'יפ 4 ליבות ו2GB זיכרון, אבל מעבד גראפי פחות מתקדם בהרבה MALI400 ולא 450 כמו בS802. מה גם, בS802 יש 8 ליבות גראפיות של MALI450.

יחד עם זאת MK809IV עולה כ75$, זה כבר לא הבדל גדול לאומת 100$ לS89 שטוב ממנו בכל דבר אפשרי.

 

אני קנה נגן מדיה למשך שנה לכל הפחות, הפרש של פחות מ100ש"ח למשך זמן כזה - זניח, במיוחד יחסית לתמורה שזה נותן. נגן מדיה S89 מסוגל לנגן סאונד DTS שחלק לא קטן מסרטים FHD באים איתו.

 

וזה לפני תמיכה ב4K שS802 נותן.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ממש מבאס, ממש התלבטתי ושבסוף החלטתי שכן לרכוש את המוצר (Tronsmart Vega S89), לצערי נגמר המלאי ויחודש רק ב30.04.14.

 

אני חושב שעדיף לי להמתין.

Aviad Vaizman

Fujitsu TEN Eclipse 7100 color

Hertz Hi-Energy HSK165 + ML 28 @ JL Audio 300/4

Ascendant Audio Havoc 12 @ Sundown Audio SAZ-1500D

פורסם

הכל לטובה, אל תידאג, גם אם תזמין בסוף החודש עדיין תקבל באותו הזמן אם תזמין עכשיו מאייבי ששולחים בדואר סין האיטי להחריד :-).

באנג-טוב גם קיבלו את המכשיר ללא המיתוג(רשום 95$,4K עם קופון), אבל לא יודע כי לדעתי במוצרים כאלה אני מעדיף גורם שיתן עידכונים למוצר וגיגביינג שעומדים מאחורי המותג טרונסמארט מספקים תמיכה כל הזמן.

את הריקומאגיק שבזמנו היה המומלץ ביותר אני מעדיף ליזרוק לפח, עדיין תקועים ב4.2 עלוב, בעוד שדונגלים של 30$ של טרונסמאט כבר משחקים עם 4.4 וקהילת תמיכה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

במה ה VEGA89 עדיף על ה SMART המובנה בסמסונג ?

אני מתכוון להקצות רשת קווית לצורך גלישה באינטרנט וצפייה ישירה .

מדי פעם להעביר סרטים מהמחשב לטלוויזיה או שבעצם ניתן למצוא הכל ברשת אז למה לשמור על המחשב הביתי ולהעמיס על הזיכרון

 

האם ה VEGA מכיל יכולות ופיצ'רים שאין אותם בSMART HUB המובנה בסמסונג ?

בעתיד אולי אתקין XBMC אבל אני לא רואה בתוכנה יתרון כלשהו , הרי דרך גוגל ישירות ניתן למצוא הכל , רושמים את שם הערוץ המבוקש או הסרט המבוקש ונהנים מצפייה ישירה .

אם אין צורך בסטרימינג , הרי ה XBMC מאבד מהרלוונטיות שלו, או שאני טועה ?

 

נראה לי שעשיתי סלט בין סטרימינג לצפייה ישירה , אשמח שמישהו יגיב ויעשה סדר , למעני וגם למען הקוראים של פוסט זה

פורסם

לא יודע מה יש בסמסוג, אבל VEGA זה מחשב מבוסס אנדרואיד עם כל מה שיוצא מזה, כלומר כל מה שזמין לאנדרואיד אתה יכול להתקין, כולל משחקים ותוכנות, קודקים, עדכונים לגירסאות עתידיות. אפשר להשתמש בו כדי להוריד טורנטים, לגלוש באינטרנט ועוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...