Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מפנק בתקציב סביב ה 45K-65K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^ אם אין אז הפיאט לא רלוונטית רמשתי בתחלה עוד שאני רוצה אוטומט.

אז נשאר בנתיים אם שלושת המכוניות שבעדיפות הראשונה.

אפשר לשלול משהו בשל תחזוקה יקרה מדי/אמינות לקוייה/ ביטוח יקר מהרשימה?

פורסם (נערך)
^ לגבי הבראבו סנסיישין 2011-2010 החוות דעת תקפה גם לאוטומט?

אם כן נסגר על 4 הרכבים -1.פיאט בראבו סנסיישן 2. פורד פוקוס 3. C5 ו - 4. אופל אסטרה, ונלך לעשות מבחני נסיעה

הרשימה טובה? אפשר לשלול משהו בשל תחזוקה יקרה מדי/אמינות לקוייה/ ביטוח יקר ?

 

הרכב שלי אוטומט (רובוטי אם אתה מתעקש)

גיר 6 הילוכים אגב.

תחזוקה בבראבו - כל 30000 ק"מ או שנתיים

אין מחלות, רכב מאוד אמין (לפי ביקורות)

 

לביטוח אני משלם 350 לחודש מקיף + חובה- מעל גיל 21

 

2. פורד פוקוס - שילוב מנוע גיר עצל!!! מנוע 1600 100 כ"ס, גיר 4 הילוכים

3. C5 שוק גרוע

4. אופל אסטרה - בתקציב הזה תמצע רק מנוע 1600 מיושן

עריכה אחרונה על ידי Eliran1987
פורסם

הקבעון המחשבתי נגד הרובוטי לא מפסיק להדהים אותי, אנשים מתים מפחד לא בגלל התחזוקה (את זה עוד אני יכול לקבל) אלא בגלל שההעברות 'לא חלקות כמו גיר רציף'. כאילו, רבאק, אתם מסגלים עצמכם לגיר במשך 2-3 נסיעות ואז ההפרשים זניחים לחלוטין, ומקבלים על הדרך חסכון בדלק ושיפור בביצועים.

טוב מצד שני אני לא מצליח להבין איך לא כולם אוהבים רכב ידני, אז כנראה אני רחוק מלהיות מדגם מייצג...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לי קשה עם התפיסה הזאת של להתאים את עצמך לרכב.

אפשר להגיד אולי שהנהג הישראלי לא הבין שגיר רובוטי הוא לא תחליף לאוטומטי ודורש שינויים בצורת ההתנהגות של הנהג.

אני אישית סבלתי מאוד מנסיעות ונהיגות בקורולה רובוטית. יש לציין שהגיר של פיאט נעים יותר אבל הוא עדיין לא תחליף לאוטומט אמיתי ולא לכולם זה מתאים.

פורסם

הרכב שלי אוטומט (רובוטי אם אתה מתעקש)



גיר 6 הילוכים אגב.

תחזוקה בבראבו - כל 30000 ק"מ או שנתיים

אין מחלות, רכב מאוד אמין (לפי ביקורות)

 

לביטוח אני משלם 350 לחודש מקיף + חובה- מעל גיל 21

 

2. פורד פוקוס - שילוב מנוע גיר עצל!!! מנוע 1600 100 כ"ס, גיר 4 הילוכים

3. C5 שוק גרוע

4. אופל אסטרה - בתקציב הזה תמצע רק מנוע 1600 מיושן

 

לגבי הברבו אחלה,

אתקן אותך : הפורד פוקוס לא עצלה(הקודמת כן הייתה עצלה) כי אני מדבר על הדור החדש מנוע משופר עם 6 הילוכים עם 125 כ"ס וקיבלה ציונים טובים .

C5 אין מה להגיד על השוק צודק אבל מצד שני גם דור חדש של מנוע 1.6 עם 158כ"ס מהירה ויחסית לא מבזבזת דלק ביחס לאוטו שהו מנהלים ומפנקת .

אופל אסטרה ,אם לא אמצא את הטורבו עם 140 כ"ס מקסימום תרד מהרשימה.

פורסם

^אני בטוח שהאוטו יש שלו ביצועים טובים ,קראתי עליו בכמה מבחני נסיעה.

אבל היא לא אוטומט לא ? חצי אוטומוט או מה? לא הבנתי

פורסם

גיר רובוטי, מבחינה תפעולית עבור הנהג, הוא כמו תיבה אוטומטית: כלומר שמים על D ונוסעים.

יש פה תשובות ממצות

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?267075-%D7%9E%D7%94-%D7%96%D7%94-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%95%D7%9E%D7%94-%D7%96%D7%94-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%A7

פורסם

^

1 גיר רובוטי שני קלאצ'ים ? תהיי העברת הילוכים חלקה יחסית לרובוטית של נגיד טויוטה 2008?

2. מה בנוגע לאמינות של הגיר הרובוטי בפיאט? ,שמעתי נגיד בטויוטה הרובוטית שמתלוננים על תקלות בגיר הרובוטי,

×
×
  • תוכן חדש...