Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 ספיריט 2004-2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

ברצוני לקבל מכם חוות דעת לגבי רכב מסוג מאזדה 3 ספיריט משנתון 04-06,

 

אני כבר מחפש מעל חצי שנה רכב כזה במצב חדש בלי שום שיפורים והתעללויות למינהם ואני מתחיל להתייאש,

רציתי לשאול אתכם האם יש כאלה רכבים שלא עברו התעללות? והאם בכלל שווה המאמץ של החיפוש?

 

תודה מראש לעוזרים!

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני בעלים של ספיריט 08 מאותה הצורה ככה שאני מאמין שאין הרבה שוני בן השנים.

מבחינת המנוע הוא בעל 150 כ"ס שמרגיש טוב על הכביש, לא נתקלתי במחסור בכח בעקיפות למינהן, האוטו מטפס בקלילות יחסית למהירות כפולה מהמותר.

אפילו לאחר ירידה מאאודי טורבו הופתעתי מהמהירות שהרכב עושה 100-200.

מבחינת הגיר, הוא דיי טיפש, תמיד שואף להיות בהילוך הכי גבוה שאפשר, זאת אומרת שבעיר הרבה פעמים אני מוצא את עצמי על 40 בהילוך רביעי.מעצבן.

מבחינת דלק, 1/10 לפעמים יותר לפעמים פחות אבל זה בערך הצריכת דלק במשולב.

אמינות- מעולה, טיפולים שוטפים בלבד.

טיפול 90אלף גדול יחסית שכלל שמן+פילטר+פילטר אוויר+פלאגים אירדיום+ברקסים ורפידות סגרתי ב 1100 ש"ח, חלקים מקוריים.

צמיגים, רביעייה ב 1800 אצל אנטון.טויו.

איכות נסיעה סבירה בהחלט, בידוד רעשים לוקה בחסר, משתפר לאחר איטום של הדלתות בדינאמיט(חומר אוטם-משתמשים לרוב בשביל בידוד לרמקולים בדלתות, גג,בגאז וכו'..).

ביטוח 4500 לשנה לכל נהג מגיל 26.

מקווה שזה עוזר לך. בהצלחה.

 

עריכה:

שכחתי לציין שאני מאוד מרוצה מהאוטו ואני ממליץ עליו.:mm_yeah:

עריכה אחרונה על ידי Stav132

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם

כמו שנאמר לך פה הרכב די אמין אבל לפני בדיקה שים לב לכמה דברים שנשמעים קטנים אבל עולים לא מעט.

ישנם מספר בעיות שכיחות בדגם הנ"ל.

תושבות מנוע שיכולות לעלות מעל 1000 שח להחלפה

בולמים קדמיים מעל 1600 לזוג

גיר דופק בהילוכים 1-2\ 2-3 גם לאחר עידכון גרסא.

פורסם
כמו שנאמר לך פה הרכב די אמין אבל לפני בדיקה שים לב לכמה דברים שנשמעים קטנים אבל עולים לא מעט.

ישנם מספר בעיות שכיחות בדגם הנ"ל.

תושבות מנוע שיכולות לעלות מעל 1000 שח להחלפה

בולמים קדמיים מעל 1600 לזוג

גיר דופק בהילוכים 1-2\ 2-3 גם לאחר עידכון גרסא.

 

בולמים קידמיים מקוריים עולים עם עבודה 1300 ש"ח.

עדכון תוכנה לא אמור לפתור את הבעיה...סתם שטויות של היבואן.

תושבות מנוע שלושה יחד מגיעות למחיר של 1600 ש"ח בלי עבודה כמובן.

סתם לזרוק מספרים!!

בכללי רכב מאוד אמין...נוסע על כזאת 2004 שנתיים וחצי

דלק לא הצד החזק שלה אבל דיי סביר,בידוד רעשים באמת לוקה קצת בחסר.

מנוע אמין ודיי חזק (לא קופרה) אבל מאיץ יפה ל 2000.

 

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

אם מחיר של שלושה תושבות מנוע מתקרב למחיר שנקבת על אחת...אז איך לא נקפוץ,

אותו הדבר בבולמים יותר מ1600 לזוג.

פשוט מה שהיה לפני ארבע שנים אין טעם לספר הוא רוצה לקנות רכב עכשיו לא לפני ארבע שנים.

אל תכעס הכל ברוח טובה.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

אני רכשתי כזו לפני 4 חודשים אם אני לא טועה, מודל 2006, עם 90K.

כמדמוני הרכב היה מפורסם בלוח משהו כמו שבועיים, בבדיקה הרכב יצא פיקס ובתקופה שהוא אצלי לא היו הפתעות מיוחדות,

הבעלים השקיע בדיוק צמיגים, טיפול, תושבות וטסט.

 

הרכב נקנה ב 40K שזה 3K מתחת למחירון, אם תשכלל את מה שהוא השקיע בחצי שנה האחרונה תוריד בכיף עוד 5-6.

 

באופן כללי הרכב חמוד, יש לו כח, לא יודע למה אבל הוא פחות מורגש מהכח שB4 2007 מספקת, הוא מאיץ יותר מהר, סביב 9 שניות למאה, אבל זה יותר זריר מאשר כח, לדעתי קצת פחות מתקשר מהB4 וגם קצת פחות אוחז.

אני מרוצה מהקנייה, יחסית זה הרבה כסף למודל 2006 ואפשר בסכום הזה להשיג מכוניות חדשות יותר, בשנתיים לפחות.

אבל לי היה חשוב לקבל קצת יותר התנהגות \ כח \ אבזור, הצבע הוא אדום מטאלי דבר שעושה אותו יותר ייחודי משאר המאזדות, קניתי רכב שמור שהיה מטופל במורשה עם היסטוריית טיפולים ככה שחוץ מהחלפת שמן גיר לא עשיתי יישור קו מיוחד.(חסך לי אלפיה).

 

הרכב צורך לי 1:11.5 בנסיעה 70% בינעירוני, 110-120, עם לחיצות פה ושם ובעיר עם לחיצות פה ושם.

יחסית הרכב לא זללן.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

גם אני בעלים של ספיריט. סטודנט. חיפשתי אחת שנת 04-05 הרבה זמן. אין מה לעשות כמה שיותר שנים על הכביש יותר קשה למצוא רכב שמור. לבסוף נתתי עוד4 חודשי עבודה ולקחתי ספיריט 2009 צורה ישנה.... נקנתה מרופא שיניים מטופלת במורשה.. שמורה מאוד. הרכב נוסע מעולה. בשנתונים שלו הוא פשוט ברמה אחת מעל המשפחתיות. חוץ מהסיויק אולי שמיישרת איתו קו אבל יקרה משמעותית.

אני נוסע הרוב בבין עירוני. עוד לא נתקלתי בצריכת דלק קטסטרופלית... למען האמת זה תמיד בסביבות ה 12.5 ק"מ לליטר... בעיר אני לא יודע מה המצב.

בקשר ל b4 שהוזכרה למעלה , היא מתנהגת יותר בגלל ה4 4 אבל מבחינת מנוע הספיריט חזקה יותר לכל אורך הדרך ( יש לי את שתי הרכבים בבית. מדבר על סובארו 150 כוחות סוס גם).

הסיבה שקניתי ספיריט היה שחיפשתי רכב מתנהג. האוטו פשוט כיפי לנהיגה.

תחפש אחת בסבלנות. בהצלחה

פורסם

אח שלי מוכר ספיריט אדומה, שנת 2007 במצב טוב.

 

אם אתה רוצה פרטים, שלח לי ה"פ.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הלכתי אתמול לראות מזדה ספיריט 2005 שלגם 140 אלף ק"מ,

האוטו יד שניה, הבעלים טוען שהרכב טופל במוסך מורשה.

 

היום אני לוקח את הרכב לבדיקה עדכון בהמשך!

פורסם

עידכון תוצאות בדיקה:

יש להחליף 2 משלושים בין המנוע והגיר (לא עובר טסט) + האוטו עבר תאונה הוחלף מכסה מנוע, טמבון קדמי, וכנף קדמית ימנית, לרכב יש מצבר למשאית (לא תקין).

יש לציין שהאוטו צריך להעבור טסט עוד חודש, הוא דורש מחיר מחירון שהוא 35K ולא מורי שקל.

 

מה אתם אומרים?

פורסם

שילך לחפש פראייר,

מחירון תשלם רק על רכב שמור על ק"מ נמוך, משמע מתחת ל 100.

הרכב שלו יחסית עם הרבה ק"מ, כשתרצה למכור הוא ינשוק ל 200 ואז לא תצליח למכור.

טסט + טיפול + מה שצריך להחליף זה דיי הרבה כסף. אם הוא יוריד ל 30 אז זה יכול להיות כדאי אבל תקח בחשבון שאם אתה תסע איתו הרבה תהיה לך בעיה למכור אותו.

תגדיר את הלוח כדף הבית שלך וברגע שתעלה מכונית שווה תחטוף אותה, הפחות טובות בלוחות הרבה זמן, הטובות כמה ימים בלחץ

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

הדילמה שלי היא שאין פגיעת שסי, וחוץ מהתקלות הנ"ל שיש אין משהו חריג אחר כמו המחלה של הרכב כגון התושבות מנוע וכו.

 

אשמח לקבל את עזרתכם בלמצוא כבר כזה הנ"ל,

תודה לעוזרים!


×
×
  • תוכן חדש...