Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פיהוק ענק] גלקסי S5 הוצג..לילה טוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 189
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מתי הם אצורים להיות משווקים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
או שיש לך את הנקסוס 5 ללא שום לאגים.

ל-G2 אין לאגים, לנקסוס סוללה חלשה וחסרונות נוספים יחסית ל-G2.

 

עד שהשבוע החלטתי שאני את האייפון 4 שלי משדרג במקום 5S לS5 עכשיו הם העלו בי טעיות.

למה לשדרג את האייפון 4? לG2?ל5S?לS5?

לאמא שלי שדרגתי את ה-3GS ל-G2, לעצמי הייתי קונה נכון להיום רק 5S כסוף.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
למה החלטת שיש לו את המעבד של ה-s4 הסטנדרטי?

 

Snapdragon 800 לדגם הנפוץ בעולם (LTE) - לא משווק בארץ בגלל סאני הדפקטים.

פורסם

לg2 יש לאגים, לחבר שלי יש אותו, נכון שפחות מs4 אבל עדיין יש לאגים פה ושם, נכון לעכשיו חוץ מהנקסוס אין מכשיר בלי לאגים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אריק צודק,כשבחרתי בין ה g2 לנקסוס ראיתי כמה סירטונים שמראים את הלאגים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
Snapdragon 800

 

איפה ראית באיזה דגם של קוואלקום מדובר? נאמר רק על תדר המעבד, אבל זה לא סותר את האפשרות שמדובר ב Snapdragon 801, לא?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

השיא של סמסונג היה עם הגלקסי 2 אשר באמת הביא את האנדרואיד לכל כיס ונגס בפלח השוק של האייפון, מאז הם רודפים אחרי הזנב של עצמם.

הG2 של LG הרבה יותר נחשק לדעתי.

אגב, יש סיבה שהנוט הוא מכשיר הדגל האמיתי שלהם, מסכים גדולים הפכו מאוד פופולרים בשנה האחרונה.

כנראה היתרונות עולים על החסרונות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מכשיר עלוב שאין לו זכות קיום כשיש מתחרים מצויינים שכאלה ...

והמעבד הוא אכן גירסת הOC ל2.5GHZ לnapdragon 800.

יש כבר מיני ביקורת עם מבחני ביצועים ותמונות מהמצלמה החדשה:



http://www.gsmarena.com/samsung_mwc_2014-review-1055p2.php

למרות זאת הגירסה של 2.3GHZ שיש בXIAOMI MI3 מחזיקה עדיין בתוצאה הגבוהה יותר באנטוטו-מעל 36K לעומת ה35K של הS5- עוד הוכחה לעליונות הבלתי מעורערת של הרומים מבית סמסונג שיסרסו כל חומרה.

עדיין אני הייתי מתבייש להוציא את המכשיר מהכיס כי הוא ניראה קופי כמו החיקוים הזולים של S4 מאליאקספרס-LOL.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני מקווה שהפלופ הזה (סוני כבר הכריזו על Z2 עם סנאפי 801 וסאמסונג מקרטעים מאחור עם ה 800?) לא יגרר לסדרת הנוט, הנוט 3 מכשיר פשוט פנטסטי מכל הבחינות, והיה צעד אחד מעל ה S4 שההשקה שלו הייתה כבר פחות מלהיבה מבעבר.

אני מקווה שהנוט 4 גם כן ישתמש במעבד סדרה אחת מעל ה S5 ויציג עוד פיצ'רים. זה קצת מגוחך שהמכשיר שאצלי מאוקטובר עומד בקו אחד עם מכשיר דגל חדש לחלוטין. השוק אמור להתקדם, לא?

בפעם הראשונה אני באמת אומר- סאמסונג אכזבו. יש לי עוד תקוות לגבי הממשק, ה magazine UI בטאבלטים מעולה, עוד לא הבנתי אם ה TW החדש הוא צעד בכיוון הזה או שנשארים בצורה ה"מסורתית"

 

סוני באמת מעניינים אותי הפעם. שיוציאו משהו כמו ה Z ULTRA רק עם סוללה הגונה, ואני בפנים.

ה G PRO 2 של LG לא מלהיב בלשון המעטה, הנוט 3 טוב יותר בכל דבר אפשרי למרות שהוא ישן יותר

ה G3 מסתמן להיות מכשיר טוב אבל לא קפיצת ענק מעל ה G2

מה שלא יהיה, אני מקווה שאו ה G3 או ה Z2 ימכרו בענק ויראו לסאמסונג שאסור לקפוא על השמרים.


×
×
  • תוכן חדש...