Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פיהוק ענק] גלקסי S5 הוצג..לילה טוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 189
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר פשוט לשבור את הנוקס. חוץ מביטול האחריות (שגם ככה שווה לתחת) לא קורה כלום.

ולגבי לאגים, פשוט משתמשים בלאונצ'ר אחר וחייגן שונה ומעיפים את הטאצוויז קיבינימט.

רוב גדול משתמש בנובה.

 

כן את זה אני יודע, גם את האייפון היה אפשר לפרוץ.

אבל בגלל שאני מעוניין לשמור על האחריות אני לא אעשה את זה.

פורסם

בשביל מה לישמור על האחריות אם בסוף יתנערו מימך עקב "סימנים של קורוזיה"?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

כי יש מקומות שכן מכבדים את האחריות, למשל?

 

אתה יודע, לא כולם ח*רות בנושא מימוש האחריות :roll:

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
ההבדל בין ה5 ל5S באפל היה הרבה יותר משמעותי - הם שינו בערך את כל הבפנים של המכשיר. פה הקפיצה הרבה פחות מהותית , והסורק - הוא ממש לא בכיוון של הטכנולוגיה של אפל עם הנחת האצבע , מה שדיי מאכזב. זה סורק swipe כמו של הלפטופים לפני שנים.

 

בא נראה אם HTC כן מצליחה לתת בראש השנה.

ארכיטקטורה שונה של 64 ביט שאפשר לדון בה הרבה על ההשלכות לעתיד אבל בשורה הסופית המכשיר עובד כמו ה 5 הקודם שלי בחווית המשתמש האישית שלי (אולי אני לא דורש מהמכשיר יותר מידי...) ולכן עמוק ככל שהשינוי יהיה כרגע הוא לא בא לידי ביטוי שאני אגיד "ואוווו, הארכיטקטורה החדשה מפילה אותי מהכסא" סורק אצבע מנגד עובד גם עובד.

האמת שסורק SWIPE זה קצת פחות טוב אבל היו דגמי לנובו שהיו לי שזה עבד בהם פיקס אז אולי זה יהיה בסדר.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אם שמים ב NEXUS 5 רום מקוסטם + קרנל של FRANCO או SEMAPHORE, הטלפון יכול לעבוד עם 6 שעות מסך ( עם כל המשתמע מכך- אינטרנט פייסבוק משחקים שיחות) ולשרוד ככה כ 24 שעות.

 

ככה שמבחינת סוללה למרות ש NEXUS נחות ביחד לשאר , החבילה הרזה של האפליקציות שלא אוכלת כוח עיבוד וזכרון מפצות על מכשירים כמו G2 ו S4 שיש להם הרבה זבל במערכת הפעלה.

פורסם
בשביל מה לישמור על האחריות אם בסוף יתנערו מימך עקב "סימנים של קורוזיה"?

 

לי סאני החליפו סוללה בגלל שהקודמת התנפחה.

לחבר סאני החליפו מכשיר בגלל מס' תקלות שהיו בו.

 

אם לא אחריות אז אין סיבה לקנות את המכשיר בארץ במחיר של הארץ.

פורסם

לכל חסידי הנקסוס- זה מצחיק לראות איך כל פעם מנסים להתנער מהעובדה הבלתי ניתנת לשינוי:

הסוללה בנקסוס דרעק. ברגע שמוציאים מכשיר שזהה חומרתית למכשירים אחרים אבל תוקעים בו סוללה קטנה יותר בכמעט 30%, אי אפשר לצפות לניסים.

לא משנה כמה עדכונים יעברו, כל פעם אני שומע "זמן הסוללה בעדכון החדש הרבה יותר טוב", כל פעם אני דואג שעוד נקסוס יגיע לידיים שלי, וכל פעם אני שולח אותו חזרה לארץ אבותיו כי שום דבר לא השתנה.

 

High octane-

"אם שמים קרנל X רום Y ופה ושם"

באותה מידה אם תעשה את זה במכשיר אחר תקבל עליה בזמן הסוללה, הפער נשמר.

פורסם

בניגוד ל NEXUS שהוא OPEN SOURCE- כלומר גם הקרנל פתוח לכולם וזה מאפשר למפתחים לעשות שיפורים בנוחות, טלפונים אחרים לא מפרסמים את הקוד לקרנל שלהם וגם לא למערכת, ולכן כאשר יש קרנל הוא כנראה נכתב מ 0, ויכולות ליהיות לו בעיות מפני שבשביל לכתוב קרנל צריך ידע טוב של החומרה.

לכן במידה וכן יש איזה שהוא רום עם קרנל, זה כנראה יהיה רק CM ומשם כל שאר המפתחים לוקחים לפיתוח.

 

ככה שעדיף קרנל שכבר כתוב ולעשות לו שיפורים מלכתוב אחד מ 0 שיכול לגרום לבעיות.

 

ואני לא פוסל שאפשר לעשות במכשירים אחרים, פשוט העסק שם פחות נוח מ NEXUS.

פורסם
כי יש מקומות שכן מכבדים את האחריות, למשל?

 

אתה יודע, לא כולם ח*רות בנושא מימוש האחריות :roll:

 

לך ותנסה לקבל שירות מסאני האפסים..

90 אחוז זה קורוזיה. עוד 10 אחוז זה המצאות אחרות.

פעם אחת הייתי צריך מהם שירות, המטען הפסיק לעבוד.

רצו את המכשיר לפאקינג שבועיים כדי לבדוק...

מה לבדוק? המטען דפוק ועם מטען אחר הכל בסדר.

לא, אדוני זה הנוהל.

 

אז אם זאת אחריות, טפי על האחריות הזאת.

 

לי סאני החליפו סוללה בגלל שהקודמת התנפחה.

לחבר סאני החליפו מכשיר בגלל מס' תקלות שהיו בו.

אם לא אחריות אז אין סיבה לקנות את המכשיר בארץ במחיר של הארץ.

 

זאת היתה תקלה עולמית והסוללה הוחלפה ע"י סמסונג. וגם ככה סאני עשו בעיות ושיחקו אותה "לא מבינים".

 

ברגע שמוציאים מכשיר שזהה חומרתית למכשירים אחרים אבל תוקעים בו סוללה קטנה יותר בכמעט 30%, אי אפשר לצפות לניסים..

 

לא צריך ניסים אבל כשמסתכלים על המחיר אז הפשרה כדאית.

סה"כ המכשיר מחזיק יפה עד סוף היום וגם כך מטעינים בלילה. לא סוף העולם.

פורסם (נערך)
Snapdragon 800 לדגם הנפוץ בעולם (LTE) - לא משווק בארץ בגלל סאני הדפקטים.

לא נכון, טועה ומטעה. ל9505 יש סנאפדרגון 600 במהירות שעון של 1.9ghz. גם למכשירים שיש להם סנאפדרגון 800 כדוגמאת הנקסוס 5, אלג'י G2, גלקסי נוט 3 מהירות השעון של המעבד - 2.23ghz בכולם. בגלקסי 5 החדש הצ'יפסט הומהר ל2.5ghz, שזה הישג יפה. משמעותי? בכלל לא. אלו רק מספרים.

ויש KNOX ונעילת איזורים ושלל הגבלות בסגנון אפל. (האמא הרוחנית של סמסונג)

שוב אתה טועה ומטעה. KNOX אכן יש (חיסרון, מן הסתם), אבל region lock הוא שטות שסמסונג נסוגה ממנה חודש לאחר מכן, כי הם הבינו שזה יפגע במכירות שלהם בעולם בצורה אנושה. לא קיים region lock באף מכשיר סמסונג היום בעולם, וגם לא יהיה.

אז מה היה שם?

מעבד של ה S4, מצלמה של נוט 3, זיכרון2 גיגה מ S4, פלסטיק של S2, טאצוויז שנראה כמעט כמו S1, קיטקט...

 

אה, והמכשיר שגם ככה נמצא על גבול הטעם הטוב מבחינת גודל, גדל עוד.

 

 

והאמת..

 

אני באמת לא מבין מה ציפיתם לקבל. גם כשהגלקסי 4 יצא אמרנו לגביו אותו דבר, שאין שיפור מהותי, העיצוב אותו עיצוב, מערכת ההפעלה אותה מערכת הפעלה. סה"כ בשוק הזה כבר נורא קשה לחדש וסמסונג אוהבים ללכת על בטוח. הם לא ישנו עולמות, הם פשוט ידביקו קצב עם הטכנולוגיה של 2014 וימציאו כמה פיצ'רים (מטומטמים ככל שיהיו) בעצמם.

סה"כ סמסונג הציגו את המכשיר החזק בעולם, עמיד למים ואבק, איכות בניה טובה יותר מזו של קודמיו (אולם לא פנטסטית כשלעצמה, בכל מקרה נדע כשנחזיק אותו ביד בקרוב). שיפור מהותי למצלמה, אוטו פוקוס תוך 0.3 שניות זה הישג בלתי נתפס, פוקוס לאחר צילום התמונה זה גם כן אופציה לא רעה בכלל (שמקורה במכשירי נוקיה החדשים) , 10 שעות גלישה באינטרנט (כיום בS4 בתנאים אופטימליים אפשר להוציא 4) ואפשרות לstand by של 24 שעות עם 10 שעות סוללה. כמכלול מדובר כאן במכשיר לא רע בכלל (אם כי מפוצץ פיצ'רים מיותרים בהחלט, מה אני צריך מד דופק?). במחיר הנכון הוא מסוגל לקרוע שווקים בכל העולם.

אני חושב שאתם פשוט צריכים לנשום ואולי קצת להוריד ציפיות.... התקופה שבה הסמארטפון יעשה לנו קפה- עדיין לא בטווח הנראה לעין.

עריכה אחרונה על ידי Shay_u

×
×
  • תוכן חדש...