Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פיהוק ענק] גלקסי S5 הוצג..לילה טוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי יש תלונה נוספת על הדמוי כרום - הוא פשוט מתקלף, אם תרצה ואם לא.

עוד לא ראיתי, אבל לא אתפלא, שנינו מסכימים שהפלסטיק דמוי הכרום הזה הוא פשוט חומר גרוע.

 

לאגים יש? יש, אז אף מכשיר ככל הנראה לא רץ חלק.

אני מחכה לראות מה המפרט של HTC M8 ואז כנראה אקח החלטה מה לקנות.

 

אני מעדיף מכשיר עם קהילת מפתחים גדולה כדי שתהיה לי אפשרות נורמלית לעבור לרום אחר במידה וארצה וגם תמיכה לאחר שהיצרן יפסיק לתמוך רשמית, וזה לפי הבנתי לא קיים כלכך עם G2 למשל.

לאגים, per se, אין. לא נתקלתי במכשיר שבהרצת הממשק עצמו סובל מלאגים (למעט מכשירי סאמסונג עם גרסאות ישראליות, שזו קטסטרופה)

אתה עלול להגיד לי עכשיו "אבל שאני פותח את ספר הטלפונים לוקח לו רבע שניה לעלות!"

ופה כבר נכנסים לנקודה אחרת של זמני טעינה, הבעיה באנדרואיד מתחילת השימוש במערכת ועד היום היא אנימציות לא כאלו מוצלחות.

אם תיקח אייפון 5s וגלקסי S4 אחד ליד השני ותעשה פעולות דומות, אתה תראה שהזמנים בהם הפעולות מבוצעות דומים עד זהים.

ההבדל- ב ios האנימציות מוצלחות הרבה יותר, ככה שהתחושה היא של מכשיר שפועל חלק יותר.

 

עם זאת, נכון ש touchwiz טיפה איטי יותר מהשאר בחלק מהתחומים. הוא כבד יותר. מצד שני, מדובר חד משמעית בממשק עם הכי הרבה פונקציונליות מכולם, הכי הרבה קיצורי דרך, והנגישות הכי קלה לפעולות הנפוצות.

לאנשים שלא משתמשים בכל מה שמוצע שם זו מועקה, ואז אפשר ללכת על מכשירים עם ממשקים מוצלחים אחרים, כמו של LG, למי שנכנס בעובי הקורה- אפשר למצוא שם טונות של טריקים ושטיקים שימושיים.

  • תגובות 189
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק ששוב, התמיכה של lg היא מהגרועות שיש ואני זוכר שיש בעיה לפרוץ ולכן אין לו הרבה פיתוח.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
את האקסטרימרים תוריד מהרשימה- כל מכשיר סיני שתיקנה יהיה עדיף עליהם במיוחד בצד התוכנה.

הP6 אכן מכשיר מאוד יפה ואיכותי אבל הוא בידיוק הולך להיתחלף בדגם חדש, המיזו אכן חביב מאוד.

הבעיה היא שבידיוק התקופה הזו היא הכי קשה לקנייה כי כל המכשירים החדשים יוצאים :-).

אני לא אומר שהכרח שצריך לחקות למכשירים החדשים בשביל הקנייה-אבל שווה להמתין ממש קצת שהם יגרמו להורדת מחירים של הדגמים הקיימים.

תישקול גם את הXIAOMI MI3, הוא לא יורד ברמה מהמכשירים החדשים שהולכים להיכנס לשוק, עולה 409$ כולל מישלוח.

 

הבעיה שנכון לעכשיו אין לי את הכסף עדיין לקנות מכשיר. אני אמור לקבל סכום יפה עוד בערך 15-20 יום. הבעיה שאם הטלפון שלי מת פתאום אני לא יוכל לחכות שבועיים שלושה עד הגעת המכשיר. בגלל זה אני מעדיף טלפון מישראל. אני יחכה ואם אני יראה שהגלקסי בסדר אני יזמין מחו"ל. אם מצבו ידרדר למצב קטסטרופה לא תיהיה לי ברירה.

פורסם

פיקה, סתם אניח את זה פה :)http://mobile.mako.co.il/nexter-tablet/Article-757e2ab4a3e6441006.htm

כמובן בערבון מוגבל - סה"כ הרוב אינדיבידואלי.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אתה מוזמן להניח את זה שם, סה"כ הגלקסי S1 ו S2 וגם S3 זכו באותו פרס, רק שבאותו הזמן אתה היית טוען שזה לא רלוונטי בדיוק כמו שאני טוען כרגע שזה לא רלוונטי. יש עוד 3-4 ארגונים דומים שנותנים פרסים דומים, כולם מעניינים בערך כמו הסרטים החדשים בקולנוע הסקנדינבי.

פורסם

אני בדיוק לקראת קניית נייד חדש, משהו יודע האם לגלקסי S5 יש טעינה אלחוטית כמו בנקסוס5? 2 תכונות שמאוד חשובות לי זה קורא טביעות אצבע וטעינה אלחוטית...

 

*יש לי הרגשה שאני הולך לכיוון של או זה או זה במכשיר :( *

פורסם

מה חשוב בקורא טביעות אצבע במכשיר סוללרי?

אני לא הייתי רץ לשים את הטביעות אצבע שלי במכשיר סוללרי, במיוחד היום שאין לך מושג מה עושים עם המידע שמוציאים לנו מהמכשירים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני מבין שאתה לא נשוי... (אין תירוץ אחר לא לתת לאשתך את הסיסמא לפלאפון חוץ מ"ממי אין לי סיסמא לתת לך זה על טביעת אצבע :wink: "

פורסם

אתה יודע שגם האייפון וגם אני מניח שהגלאקסי, יכולים להיפתח בלי טביעת האצבע ורק אם אותה ססמא שאתה עדיין תהיה חייב לתת לאישתך.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מה זאת אומרת?

האם לאחר קריאת טביעת האצבע הם עדיין דורשים סיסמא?

 

אם הכוונה שבכל מקרה אפשר לפתוח עם סיסמא ולעקוף את בקשת הטביעה, אז ששששש אשתי לא יודעת את זה 8)

פורסם

באייפון למשל, יש לך אפשרות או סיסמא או טביעת אצבע.

כאשר שתיהן פותחות את המסך.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אם הטלפון לא קולט את הססמא (אם למשל מרגלים רוסים קטעו לך אותה) הוא מבקש ססמא. חלק מהרעיון מאחורי קריאת טביעות אצבע היה האפשרות ליצור מערכת עם אבטחה כפולה לטובת משתמשי בלאקברי

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
את האקסטרימרים תוריד מהרשימה- כל מכשיר סיני שתיקנה יהיה עדיף עליהם במיוחד בצד התוכנה.

הP6 אכן מכשיר מאוד יפה ואיכותי אבל הוא בידיוק הולך להיתחלף בדגם חדש, המיזו אכן חביב מאוד.

הבעיה היא שבידיוק התקופה הזו היא הכי קשה לקנייה כי כל המכשירים החדשים יוצאים :-).

אני לא אומר שהכרח שצריך לחקות למכשירים החדשים בשביל הקנייה-אבל שווה להמתין ממש קצת שהם יגרמו להורדת מחירים של הדגמים הקיימים.

תישקול גם את הXIAOMI MI3, הוא לא יורד ברמה מהמכשירים החדשים שהולכים להיכנס לשוק, עולה 409$ כולל מישלוח.

 

אפשר קישור ל409 דולר?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

http://www.minideal.net/xiaomi-m3-smartphone-snapdragon-800-quad-core-2-3ghz-2gb-16gb-with-5-0-inch-fhd-ogs-screen-nfc-otg-black.html

 

אתר אמין ומוכר, אני וחבריי לפורום הזמנו הרבה מהם- הם כמעט והפסיקו לישלוח לישראל עקב ההתנהלות המבישה של מכס ישראל שהעלים מאות מכשירים שלהם בתפיסה האחרונה וישראלים רבים תבעו את הכסף חזרה, לשימחתנו הם חזו לישלוח לישראל השבוע שוב.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...