Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פיהוק ענק] גלקסי S5 הוצג..לילה טוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 189
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כרגע לא, בקרוב יש דגם משופר שכן יתמוך.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
ראיתי שיש כל מיני אפליקציות שעושות BOOST לווליום, ללא גישת ROOT,

האם מדובר באפליקציה שניגשת לאותם מאפיינים שציינת? או שזה משהו אחר שעלול לדפוק איכות של הצליל?

לא אפליקציה. זה קובץ הגדרת הווליום. האפליקציות סתם מעוותות את הצליל.

כאן אתה מביר את מגבלת הווליום

פורסם

נכון, אבל להיזהר לא להגביר יותר מידי- כי יש סיכון לא להרוס את הרכיב /ספיקר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יש איזשהו צפי ליציאה של הנקסוס 6? הS2 שלי כבר קשיש (למרות שעדיין עובד מצויין עם 4.4.2) ונקסוס נראה כמו בחירה מצויינת מבחינת מחיר-תועלת. הבנתי שמתישהו בסביבות הרבעון השלישי של השנה?

פורסם

מתעלק על השרשור!

למומחי השוק, האם כשיצא הגלקסי 5 לחנויות ויגיע לארץ מחירי הגלקסי 4 ו ה G2 ירדו משמעותית? מעוניין לקנות את אחד מהם כעת ולא יודע אם כדאי לחכות או לא.

ומתי הגלקסי 5 יגיע לארץ? והאם ה G2 עדיף על ה S4?

והאם 012 עדיפים על YOUPHONE, ואיזו חברה עובדת על רשת סלקום?

תודה רבה !

Miata ND2

 

פורסם

לגבי מחירים של ה G2\S4,אל תעצור את נשימתך ותקווה לירידה דרסטית של מאות\אלפי שקלים,המחירים ימשיכו לדשדש לאט לאט,גם אם הגיע מכשיר חדש.

מלאי ראשון של ה SGS5 ינחת באירופה באפריל,בארץ אני מניח בסביבות מאי.

לא מכיר את יופון (חוץ מהמבצע),אבל אני כן עם 012מובייל (כמו גם רבים בפורום,חפש שרשורים) וכולם כולל אני מרוצים.

אאל"ט גולן "רוכבים" על הרשת של סלכלום,עד שתהיה להם רשת משלהם.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אני מבין שאתה לא נשוי... (אין תירוץ אחר לא לתת לאשתך את הסיסמא לפלאפון חוץ מ"ממי אין לי סיסמא לתת לך זה על טביעת אצבע :wink: "

 

חבוב, זה לא יעזור.

אם היא תרצה לפתוח את הטלפון היא תכרות לך את האצבע.

עדיף לא לשים סיסמא אט משהו בסגנון, הן ישר חושדות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

חברים בסוף קניתי גלקסי 4 מיני, תודה על ההמלצות...

אני מאוד מרוצה מהמכשיר אבל הבעיה שהוא מלא בכל כך הרבה זבל שמגיע מהחברה,

איך מנקים לעזאזל את כל הפלאפון הזה?

האם יש אפשרות לעשות סוג של פרמוט ולהתקין גרסא יותר מרוקנת מכל מיני בולשיטים קטנים ומעצבנים?

 

חצי מהזכרון של הפלאפון הולך לדברים שהגיעו עם הפלאפון.

 

ואחרי שהגדרתי טלויזיה בWATCH ON איך מעיפים את זה מהמסך למעלה שיש בו את כל הרטט והעברת נתונים?

שרשום WATCHING.

זה סתם מציק לי בעין.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
מתעלק על השרשור!

למומחי השוק, האם כשיצא הגלקסי 5 לחנויות ויגיע לארץ מחירי הגלקסי 4 ו ה G2 ירדו משמעותית?

 

נסיון העבר הוכיח שהמחירים לא ירדו יותר מהדשדוש הרגיל במחיר.

 

אני מתכוון למחיר של גלקסי 3 בזמן השקת 4, גלקסי 2 בזמן השקת 3 וכדו'.

 

הסיבה גם פשוטה - הגלקסי 5 יימכר בסכום גבוה מאוד יחסית בתחילת דרכו (כך שפערי המחירים בין 4 ל5 יהיו גדולים ממילא כך שמחירו של הגלקסי 4 לא יושפע כ"כ), ויתחיל לרדת במחיר ובשלב מסויים הפער יצטמצם ואז המחיר ירד לאט וביציבות יחסית.

 

קיצור- הייתי קונה עכשיו, כי אין לדבר סוף. אחרי שיושק הגלקסי 5, לך תדע מה יהיה בשוק מבחינת המתחרים וכו'.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
חבוב, זה לא יעזור.

אם היא תרצה לפתוח את הטלפון היא תכרות לך את האצבע.

עדיף לא לשים סיסמא אט משהו בסגנון, הן ישר חושדות.

 

בוא אחדש לך - הן חושדות בכל מקרה\מצב,גם אם תתן להן את כל מבוקשן בכל רגע נתון בחייך ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
מתעלק על השרשור!

למומחי השוק, האם כשיצא הגלקסי 5 לחנויות ויגיע לארץ מחירי הגלקסי 4 ו ה G2 ירדו משמעותית? מעוניין לקנות את אחד מהם כעת ולא יודע אם כדאי לחכות או לא.

ומתי הגלקסי 5 יגיע לארץ? והאם ה G2 עדיף על ה S4?

והאם 012 עדיפים על YOUPHONE, ואיזו חברה עובדת על רשת סלקום?

תודה רבה !

 

המחירים ירדו אבל לא בשום צורה דרמטית או דרסתית. אם יש לך את הכסף עכשיו והזדמנות טובה אני הייתי קונה עכשיו.

 

אני אגב הולך כנראה על המיוזו MX3. בחנתי אותו בבאג והוא נראה כטלפון מוצלח והביקורות עליו טובות. מחכה למשכורת ולקבל סופסוף סכום כסף שמגיע לי כבר קרוב לחודשיים!

ייופון על הפנים מבחינת קליטה לפי מה שאמא שלי אומרת (עובדת במגה, וזה מה שהיא מספרת שהעובדים והלקוחות מספרים לה).

פורסם

012מובייל הכי טוב, יופון התחילו לינדוד לפלאפון בדור שלישי ואורנג דור שני- אולי זו הסיבה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...