Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פיהוק ענק] גלקסי S5 הוצג..לילה טוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 189
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חברים , בשפה לאייפוניסט בבקשה?

לא יודע מה זה ADB , המכשיר שלי לא רוט בקיצור והכל טוב במה שהגיבו אי ליין או לא?

 

למכשירי אנדרואיד יש מצב כזה שנקרא USB Debugging שמיועד בראש ובראשונה למתכנתי אנדרואיד (ובעיני גוגל, כל משתמש אנדרואיד בעל פוטנציאל לתכנת לאנדרואיד).

על ה-USB Debugging הזה אפשר להעביר מידע שאי אפשר על חיבור USB רגיל (באנדרואיד 4 ומעלה זה חיבור MTP, בגירסאות ישנות יותר זה חיבור Mass Storage).

ניתן להעביר קבצים מהטלפון ואל הטלפון בעזרת החיבור הנ"ל, וניתן להריץ פקודות על המכשיר ועוד.

אחד הדברים הכי מעניינים (לפחות למקרה המדובר) שניתן לעשות זה לתת הרשאות מיוחדות לתוכנות, כאלה שאתה לא יכול לאשר בדרך כלל ללא Root.

 

התוכנה שבה משתמשים על מנת לתקשר עם המכשיר נקראת Android Debug Bridge, או בקיצור ADB וניתנת להורדה בחינם.

בנוסף אתה צריך להוריד דרייברים של המכשיר שלך ולהתקין אותם על המחשב.

כדי להדליק USB Debugging בטלפון אתה צריך להיכנס להגדרות, לראות אם יש לך "אפשרויות מפתח" (Developer options) ובתוכו להדליק USB Debugging, אם לא מופיע לך "אפשרויות מפתח" אתה צריך להיכנס ל"אודות" וללחוץ 7 פעמים על "Build Number" או איך שלא קוראים לזה בעברית, ואז יוצג לך "אפשרויות מפתח".

 

תתקין MoreLocale2 והם נותנים לך הודעה בדיוק מה אתה צריך לכתוב ב-adb

אחרי שהורדת ADB והתקנת דרייברים וחיברת את הטלפון, תפתח חלון של command line (ע"י cmd בהרצה) ותפעיל את ה-adb כמו בהודעה של MoreLocale2, זה ייתן לתוכנה הרשאה לשנות את ההגדרה הנחוצה ואז MoreLocale2 תעשה את עבודתה בלי שתצטרך Root.

 

אמנם אני עובד עם ADB ביום-יום ולכן זה לקח לי בדיוק 10 שניות, אבל כל הסיפור לא אמור לקחת לך יותר מכמה דקות של עבודה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

סילחו לי חברים... אבל איך הדיון על הצגת S5 הפך לדיון על ROOT/ADB וכו'?? :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

זה טבע הקארספורום.

 

עוד לא קם השרשור ששמר על זהותו המקורית ליותר מעמוד אחד. למעט הגיבוב.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

its a bit blurry אבל נדמה לי שזה היה בעקבות כך שחנות מסוימת הופכת תפריטים לעברית בעזרת MoreLocale2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בסמסונג קל לזהות אם העברית מקורית או לא, לפי היישור לימין או שמאל בתפריטים.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

:-),

מישהו ביכלל קרא את הביקורת הזו?

 

אני דיי מאוכזב... במיוחד במצלמה, מה גם שביכלל מיתברר שסמסונג אכלו אותה ביגלל העדשות...הם לא מצליחים לייצר כי אחוז העדשות הפגומות ממש גבוהה- בקיצור מהתחלה ועד הסוף המכשיר הזה פגום כבר לפני שהושק.

http://www.gsmarena.com/production_issues_may_be_plaguing_the_galaxy_s5_camera-news-8051.php

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
מתעלק...

יש למישהו מושג מה עדיף הסמסונג 9500 או 9505?

הדעות חלוקות בעניין.

תודה :-)

 

9500.

Lte זו סתם שטות

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...