Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פיהוק ענק] גלקסי S5 הוצג..לילה טוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה, ה ONE?

השתמשתי בו למשך יומיים וחצי וכמעט הטחתי אותו בקיר, איך אפשר להפוך ממשק לכל כך מעצבן (הסנס הקודם, שהיה ב DNA לפני השקת ה ONE, טוב יותר בעשרות מונים), ומי לעזאזל בחר לשים את הכפתורים במיקום שהם נמצאים. זוועת עולם.

 

איכות בניה- כל סוני ובמיוחד ה Zים, LG G2, בערך כל מכשיר שבא בתצורת Unibody.

על הדרך, יש להבדיל בין "איכות בניה" ל "איכות חומרים".

  • תגובות 189
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

כמו שאתה רצית לזרוק את הHTC על קיר, כך גם אייפוניסטים על גלאקסי, גלאקסיסטים על אייפונים וכו' וכו'.

אתה לא הסתדרת איתו, אני מסתדר איתו יותר טוב מכל מכשיר אחר.

 

איכות בניה - סוני נכון, אך לא הייתי משווה את ההרגשה שלו להרגשה של הHTC. הLG ? אותה תחושה פלסטיקית זוועתית שיש לגלאקסי לדורותיו. מדובר פה מעבר לחומרים - מדובר בצורת בניה עתירת קליפסים מקרקשים וחסכון בתכנון מבני יציב, שבנפילות רבות מגלה את חסרונותיו.

כמובן שהכוונה הרשמית שלי הייתה שלHTC אין שני באיכות החומרים מלבד האייפון.

עריכה אחרונה על ידי AlonBar

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

מה שאתה אומר לא ממש תופס- אני לא שייך לאף מחנה.

אהבתי את הסנס הקודם, ה Droid DNA של htc הוא אחד המכשירים הכי מוצלחים בזמנו לדעתי, ה one הוא פשוט צעד אחורה. בנוסף, מיקום הכפתורים רע באופן אובייקטיבי, במיוחד כפתור ההפעלה/כיבוי ששוכן הרחק בצד שמאל. זה נוח לשמאליים, אבל באותה הנשימה זה אומר שלרוב אוכלוסיית העולם, זה לא.

איפה לא היית משווה את "ההרגשה" של סוני ל htc? כל סדרת ה Z אלו מכשירים מוצקים להפליא עם חומרים מהאיכות הגבוהה ביותר האפשרית. אם אלומיניום זה מה שעושה לך את זה בקצות האצבעות, זה כבר עניין אישי.

 

הלאה- אני שומע את הטענה הזו הרבה, "פלסטיקים מקרקשים". איפה? מאז ימי הגלקסי s1 שהגב שלו טיפה חורק תחת לחץ, לא קיים שום מכשיר בשוק עם גוף פלסטיק שחורק, מקרקש, או כל דבר אחר. אפילו מכשירי ה ace והמיני לשוק הנמוך.

צורת הבניה עתירת הקליפסים היא רק יתרון. המכשיר בר תיקון, שלא כמו חלק ממכשירי ה unibody ובראש וראשונה ה one. גישה קלה לחלקים בלי פשרה על שלמות מבנית היא סימן לתכנון מוצלח- בעוד שהעדפה של אחד על האחר זה כבר משהו שאתה צריך להעביר עליו ביקורת.

 

אתה מדבר על נפילות? מצחיק, זה בול הנושא שרציתי להעלות. למכשירי הפלסטיק למיניהם יתרון כביר בנושא זה, שכן פלסטיק הוא משכך זעזועים בניגוד לאלומיניום או זכוכית, שמעבירים את הזעזוע מצוין. בכל הנוגע לעמידות, פלסטיק is the way to go. בנוסף לעובדה שאם אחד מחלקי הפלסטיק ניזוק הוא מאוד זול להחלפה.

פורסם

עד היום התבאסתי מזה שאין מכשיר אנדרואיד ראוי לשמו מבחינת המפרט והביצועים בשוק עם מסך 4.3" ומידות קומפקטיות יותר משל אלה של הגלקסי 4. לכן חשבתי לעקור לאייפון, אך מנסיון של מס' ימים עם האייפון של אימי, 5c, הבנתי שהאייפון פשוט מעצבן אותי כמו שרק סטיב ג'ובס ידע לעשות.

 

ובנוסף, הגלקסי 4 מיני, הHTC ONE mini, פשוט לא היו זה ולא היה ביניהם לבין מכשירי הדגל שהם נקראו על שמם קשר- מעבדים חלשים יחסית, מצלמה פושרת ומסכים יחסית פשוטים.

 

היום גיליתי מכשיר שלא ידעתי על קיומו:

Sony experia Z1 compact.

 

המפרט והמסך 4.3" נראה מרשים- מעבד סנפדרגון 800, המצלמה עם נתונים מצויינים- 20.7 מגה פיקסל, והגודל גם נראה מתאים. השאלה היא איך הוא במבחן המציאות?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
מה שאתה אומר לא ממש תופס- אני לא שייך לאף מחנה.

אהבתי את הסנס הקודם, ה Droid DNA של htc הוא אחד המכשירים הכי מוצלחים בזמנו לדעתי, ה one הוא פשוט צעד אחורה. בנוסף, מיקום הכפתורים רע באופן אובייקטיבי, במיוחד כפתור ההפעלה/כיבוי ששוכן הרחק בצד שמאל. זה נוח לשמאליים, אבל באותה הנשימה זה אומר שלרוב אוכלוסיית העולם, זה לא.

איפה לא היית משווה את "ההרגשה" של סוני ל htc? כל סדרת ה Z אלו מכשירים מוצקים להפליא עם חומרים מהאיכות הגבוהה ביותר האפשרית. אם אלומיניום זה מה שעושה לך את זה בקצות האצבעות, זה כבר עניין אישי.

 

הלאה- אני שומע את הטענה הזו הרבה, "פלסטיקים מקרקשים". איפה? מאז ימי הגלקסי s1 שהגב שלו טיפה חורק תחת לחץ, לא קיים שום מכשיר בשוק עם גוף פלסטיק שחורק, מקרקש, או כל דבר אחר. אפילו מכשירי ה ace והמיני לשוק הנמוך.

צורת הבניה עתירת הקליפסים היא רק יתרון. המכשיר בר תיקון, שלא כמו חלק ממכשירי ה unibody ובראש וראשונה ה one. גישה קלה לחלקים בלי פשרה על שלמות מבנית היא סימן לתכנון מוצלח- בעוד שהעדפה של אחד על האחר זה כבר משהו שאתה צריך להעביר עליו ביקורת.

 

אתה מדבר על נפילות? מצחיק, זה בול הנושא שרציתי להעלות. למכשירי הפלסטיק למיניהם יתרון כביר בנושא זה, שכן פלסטיק הוא משכך זעזועים בניגוד לאלומיניום או זכוכית, שמעבירים את הזעזוע מצוין. בכל הנוגע לעמידות, פלסטיק is the way to go. בנוסף לעובדה שאם אחד מחלקי הפלסטיק ניזוק הוא מאוד זול להחלפה.

הSENSE האחרון הוא לא צד אחורה. לא לדעתי בכל אופן. נכון, הוא שונה מאוד מהקודמים לו. אתה, כאחד שיש לו נסיון עם הממשקים המבוגרים יותר, צריך להתרגל אליו ועצם העובדה הזו מעיקה. אך מה עם משתמשים חדשים ? הם מקבלים ממשק סופר בוגר, אינטואיטיבי, חלק להפליא בעל אופציות אין סופיות. שלא נדבר עליו לעומת הTOUCHWIZ, ההבדלים לטובת הSENSE ברורים כשמש. ייתכן והוא קשה יותר להבנה ולהתרגלות מהסנסים הקודמים שהצטיינו ב"הנדסת אנוש". אך יתרונותיו, באופן לגמרי אישי, מכפרים על זה.

 

לגבי הקרקושים, אני, במעבדה, פוגש מכשירים רבים. המון. חלקם, במיוחד עתירי הקליפסים (גלאקסי וכו'), לא חוזרים להיות בנויים כסלע, כשם שזה יצא מהמפעל.

הרוב המוחלט של מכשירי פלסטיק שספגו נפילות, מקרקשים כך או אחרת. למה ? אין לי מושג, זו העובדה שאני פוגש ביום יום.

לגבי הHTC, זו התלונה העיקרית שלי. מדובר במכשיר אידיוטי במיוחד בכל הקשור לנושא פתיחה פיזית. צריך בלאוור והרבה סמים בשביל לפתוח אותו.

אני דווקא בדעה שהצורה הנכונה לבנות מכשיר עמיד ובנוי היטב מצד אחד וקל (יחסית, כן?) לפתיחה מצד שני זו שיטת האייפון. הרבה ברגים, נכון. אך עם זאת, המכשיר יהיה מורכב כסלע, לא משנה מה תעשה לו.

 

עד היום התבאסתי מזה שאין מכשיר אנדרואיד ראוי לשמו מבחינת המפרט והביצועים בשוק עם מסך 4.3" ומידות קומפקטיות יותר משל אלה של הגלקסי 4. לכן חשבתי לעקור לאייפון, אך מנסיון של מס' ימים עם האייפון של אימי, 5c, הבנתי שהאייפון פשוט מעצבן אותי כמו שרק סטיב ג'ובס ידע לעשות.

 

ובנוסף, הגלקסי 4 מיני, הHTC ONE mini, פשוט לא היו זה ולא היה ביניהם לבין מכשירי הדגל שהם נקראו על שמם קשר- מעבדים חלשים יחסית, מצלמה פושרת ומסכים יחסית פשוטים.

 

היום גיליתי מכשיר שלא ידעתי על קיומו:

Sony experia Z1 compact.

 

המפרט והמסך 4.3" נראה מרשים- מעבד סנפדרגון 800, המצלמה עם נתונים מצויינים- 20.7 מגה פיקסל, והגודל גם נראה מתאים. השאלה היא איך הוא במבחן המציאות?

עם חומרה כזו לא הייתי דואג. מקסימום - סיאנוג'ן מוד ואתה מסודר.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

 

לגבי הקרקושים, אני, במעבדה, פוגש מכשירים רבים. המון. חלקם, במיוחד עתירי הקליפסים (גלאקסי וכו'), לא חוזרים להיות בנויים כסלע, כשם שזה יצא מהמפעל.

הרוב המוחלט של מכשירי פלסטיק שספגו נפילות, מקרקשים כך או אחרת. למה ? אין לי מושג, זו העובדה שאני פוגש ביום יום.

לגבי הHTC, זו התלונה העיקרית שלי. מדובר במכשיר אידיוטי במיוחד בכל הקשור לנושא פתיחה פיזית. צריך בלאוור והרבה סמים בשביל לפתוח אותו.

אני דווקא בדעה שהצורה הנכונה לבנות מכשיר עמיד ובנוי היטב מצד אחד וקל (יחסית, כן?) לפתיחה מצד שני זו שיטת האייפון. הרבה ברגים, נכון. אך עם זאת, המכשיר יהיה מורכב כסלע, לא משנה מה תעשה לו.

 

מה שאתה אומר מוזר לי לחלוטין. למרות שאני לא מחזיק מעבדה, אני בהחלט עוסק בתיקון של מכשירים, ובכללם הרבה חלקי פלסטיק במכשירי LG וסאמסונג.

למעט אם יש קליפס שבור, לא פגשתי דוגמה אחת של מכשיר חורק או מקרקש. בנוסף לזה, זה לא שהמכשיר מוחזק כולו בקליפסים, למעט הגב שאמור להתפרק בקלות לגישה לסוללה/כרטיס זיכרון/סים, ה housing האחורי של המכשיר מוחזק בברגים, הרבה מהם. ב note 3 ספציפית- 14 במספר. אם תסגור את כולם אחרי שסגרת כראוי את כל הקליפסים, הרי שהמכשיר אמור להיות בדיוק כמו הרגע בו יצא מהמפעל. שברת קליפס בתהליך? זה סיפור אחר, אבל לי אישית עדיין לא יצא להגיע למצב כזה.

בכללי, גם במכשירים שספגו נפילות, עוד לא נתקלתי בקליפס שבור.

התלונה היחידה שיש לי לסדרת הגלקסי בנושא הזה היא הפלסטיק דמוי הכרום שנעשה בו שימוש ב S4 והנוט 3- הוא פשוט רך מדי. כל נפילה קטנה או מכה קטנה ממשהו שאינו חלק ב 100% והמסגרת חוטפת עיקום. קטע מפגר לחלוטין, במיוחד בהתחשב בעובדה ששאר הבניה והחומרים בנוט 3 פשוט עשר-

ההאוסינג האחורי עבה מבעבר ומסיבי יותר, הגב דמוי העור גם יפה וגם מרגיש איכותי יותר, וההאוסינג הקדמי עבר לתצורת חתיכה אחת, קצת פחות נוח לתיקונים, אבל הוריד נקודה חלשה אחת שמועדת לשבר.

פורסם

לי אישית אין בעיה עם HTC. דווקא לא כלכך מעצבן. כן הוא לא אינטיאוטיבי בכמה דקות ששיחקתי איתו אבל (לי יש גלקסי 2) אבל זה בטוח לא משהו שחצי שעה של משחק לא יפתור. אם כבר אז דווקא האייפון מעצב אותי פי כמה!

ובכלל הLG G2 הרגיש לי היכ אינטיאוטיבי בכמה דקות של משחק. טלפון נורא פשוט.

הסוני מסובך אבל עליו יש לי ממש דקות בודדות ככה שאין לי יותר מידי מה לחלוק.

פורסם

בנוגע לG2- בXDA יש דיון ענק על מכשירים שהגיעו עם מסך רגיש מידי והוחזרו למימוש אחריות- האם מישהו ניתקל בזה כאן?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

איך HTC ONE מבחינת הסנס?

הוא יותר קל לעיבוד כיום או שבדומה לפעם צריך בשבילו חומרה של נסא?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כל מכשירי הדגל היום מגיעים עם מעבד שגם ככה תפלצת ביחס לממשק אותו הוא אמור להריץ. אני לא חושב שקיים מכשיר עם ממשק שלא רץ חלק.

פורסם

לאגים יש? יש, אז אף מכשיר ככל הנראה לא רץ חלק.

אני מחכה לראות מה המפרט של HTC M8 ואז כנראה אקח החלטה מה לקנות.

 

אני מעדיף מכשיר עם קהילת מפתחים גדולה כדי שתהיה לי אפשרות נורמלית לעבור לרום אחר במידה וארצה וגם תמיכה לאחר שהיצרן יפסיק לתמוך רשמית, וזה לפי הבנתי לא קיים כלכך עם G2 למשל.

 

עם DHD יש לי כיום רום CM 11 ואני די מרוצה מהעניין, אומנם עובד לאט אבל לפחות יש תמיכה כזאת או אחרת בגרסאות החדשות של אנדרואיד.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מה שאתה אומר מוזר לי לחלוטין. למרות שאני לא מחזיק מעבדה, אני בהחלט עוסק בתיקון של מכשירים, ובכללם הרבה חלקי פלסטיק במכשירי LG וסאמסונג.

למעט אם יש קליפס שבור, לא פגשתי דוגמה אחת של מכשיר חורק או מקרקש. בנוסף לזה, זה לא שהמכשיר מוחזק כולו בקליפסים, למעט הגב שאמור להתפרק בקלות לגישה לסוללה/כרטיס זיכרון/סים, ה housing האחורי של המכשיר מוחזק בברגים, הרבה מהם. ב note 3 ספציפית- 14 במספר. אם תסגור את כולם אחרי שסגרת כראוי את כל הקליפסים, הרי שהמכשיר אמור להיות בדיוק כמו הרגע בו יצא מהמפעל. שברת קליפס בתהליך? זה סיפור אחר, אבל לי אישית עדיין לא יצא להגיע למצב כזה.

בכללי, גם במכשירים שספגו נפילות, עוד לא נתקלתי בקליפס שבור.

התלונה היחידה שיש לי לסדרת הגלקסי בנושא הזה היא הפלסטיק דמוי הכרום שנעשה בו שימוש ב S4 והנוט 3- הוא פשוט רך מדי. כל נפילה קטנה או מכה קטנה ממשהו שאינו חלק ב 100% והמסגרת חוטפת עיקום. קטע מפגר לחלוטין, במיוחד בהתחשב בעובדה ששאר הבניה והחומרים בנוט 3 פשוט עשר-

ההאוסינג האחורי עבה מבעבר ומסיבי יותר, הגב דמוי העור גם יפה וגם מרגיש איכותי יותר, וההאוסינג הקדמי עבר לתצורת חתיכה אחת, קצת פחות נוח לתיקונים, אבל הוריד נקודה חלשה אחת שמועדת לשבר.

 

לי יש תלונה נוספת על הדמוי כרום - הוא פשוט מתקלף, אם תרצה ואם לא.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

טוב, מתקרבים לעת הרכישה ואחרי ביקור קצר בבאג יש כמה ניידים מעניינים:

 

http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=15074

http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=15509

 

את זה שקצת יותר מעניין.

 

ואת ה Meizu MX3 שהוא הכי מעניין בתכלס.

 

מה הם המומלץ יותר? אני מניח שהמיוז הוא הכי טוב לפי המפרט וגם לאחר ששיחקתי איתו בחנות הוא נראה לי כטלפון מאוד איכותי ועובד חלק ויפה מאוד. אבל יש את שלושת הניידים הנוספים שלדעתי יתנו פייט לא רע ויהוו שידרוג רציני ביחס לגלקסי 2 הנוכחי. או שלא?

 

תודה מיוחדת ל

hwgeek שעוזר ועזר לי גם בפרטי גם לאחר ששיגעתי אותו בשאלות!

פורסם

את האקסטרימרים תוריד מהרשימה- כל מכשיר סיני שתיקנה יהיה עדיף עליהם במיוחד בצד התוכנה.

הP6 אכן מכשיר מאוד יפה ואיכותי אבל הוא בידיוק הולך להיתחלף בדגם חדש, המיזו אכן חביב מאוד.

הבעיה היא שבידיוק התקופה הזו היא הכי קשה לקנייה כי כל המכשירים החדשים יוצאים :-).

אני לא אומר שהכרח שצריך לחקות למכשירים החדשים בשביל הקנייה-אבל שווה להמתין ממש קצת שהם יגרמו להורדת מחירים של הדגמים הקיימים.

תישקול גם את הXIAOMI MI3, הוא לא יורד ברמה מהמכשירים החדשים שהולכים להיכנס לשוק, עולה 409$ כולל מישלוח.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...