Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פיהוק ענק] גלקסי S5 הוצג..לילה טוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ומי שחשב שלא כולם חושבים ככה, מוזמן להסתכל על הקיר של סאני בפייסבוק.

אם אלו התגובות של אנשים שטרחו לעשות להם לייק, מה התגובות של אחרים?:shock:

Untitled.png

עריכה אחרונה על ידי ceyal
  • תגובות 189
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הקיר של סאני בפייסבוק הוא המקום הכי גרוע להסתכל בו.

א'- אנחנו ישראלים, שום דבר לא טוב לנו. לא חושב שהייתה תגובה חיובית על דף של חברה גדולה בהשקה כלשהי כבר שנתיים שלוש.

ב'- אלו סאני. אחת החברות השנואות (בצדק) בישראל, שים לב שחצי מהתגובות נוגעות לטיב השירות/הפקעת המחירים ולא נוגעות למכשיר בכלל.

ג'- הראשונים שיבואו להגיב על השקה לא ממש מוצלחת של סאמסונג הם פאנבויז של אפל (ולהיפך), זו כבר כמעט מסורת.

 

שלא תבין לא נכון, אני גם חושב שה S5 הוא פלופ.

פורסם

אז זהו שלא..

הקיר של סאני היה מפוצץ בתגובות חיוביות ותחינות למכירה מוקדמת כשיצא ה S4.

פורסם (נערך)

אם מדברים על רעיונות חדשים שאפשר ליישם במכשירים החדשים חוץ מהפצצת מגה פיקסלים וGHZים - הינה דוגמא מהסינים:

http://www.gizchina.com/2014/02/24/alcatel-show-prototype-phone-wysips-technology-solar-charging-internet-via-light-waves/

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

חבר'ה יש למישהו המצלמה למכשיר טוב עד 1600 שקל חדש (בחנויות פרטי כמובן)

ראיתי HTC ONE או משהו כזה וגלקסי 4 מיני.

אני לא מחפש עולמות ומשתדרג מאייפון 4 אבל רוצה פלאפון טוב עם מסך טוב ומצלמה טובה. (לא חייב ענק)

 

תודה

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם (נערך)

רק קנייה מהארץ או גם מחו"ל?

 

אם יש אפשרות להזמין מסין (חכם יותר צרכנית) אז יש את המכשיר הזה:

In-Stock-ZTE-Nubia-Z5s-Mini-Quad-Core-Smartphone-Snapdragon-600-1-7GHz-2GB-RAM-16GB/1521389726.html

חפש באליאקספרס- עולה כ260 ותיראה שנימכרו 298.

 

לא נופל ממכשירי הדגל שיש היום בשוק עד 2000 ש"ח.

 

עריכה: מה ניסגר- הלינקים נישברים???

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לg2 יש לאגים, לחבר שלי יש אותו, נכון שפחות מs4 אבל עדיין יש לאגים פה ושם, נכון לעכשיו חוץ מהנקסוס אין מכשיר בלי לאגים.

 

חולק עלייך,

יש לי HTC ONE

פורסם

TAsraf, יש לך דרישות לאפליקציות מיוחדות?

 

כי אם לא, אפשר להציע לך נוקיה לומיה 920? או אפילו נוקיה לומיה 925, אם יכנס בתקציב.

 

ממשק נוח יחסית, יציב ונטול לאגים לחלוטין, בניגוד לרוב מכשירי האנדרואיד שיש בשוק.

 

על הדרך יש לך מצלמה מעולה שעוקפת את המצלמה של גלקסי 4, שלא לדבר על יחסית לגלקסי 4 מיני.

מכשיר איכותי מאוד באיכות הבנייה, מסך מדהים ובמיוחד בשמש.

 

החיסרון? פחות אפליקציות ביחס לאנדרואיד, ומשקל קצת גבוה ב920.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אכן לא מדובר בפריצת גבולות, ואכן מד הדופק מיותר בעליל (מילא בשעון יד, אבל על הצד האחורי של המכשיר??)

 

מה שמעניין אותי הכי הרבה זה השוואה בין S5 לZ2 בנושא מצלמה ואיכות צליל עם אוזניות איכותיות.

לגבי הצליל:

אני עוד מעט אמור לקבל BOSE QC15.

כשבדקתי אותן על הגלקסי S4 שלי - התאכזבתי מרמת העוצמה בעיקר.

השאלה מי משני המכשירים ידחוף אותן הכי חזק - הסמסונג או הסוני (או בכלל LG??).

לא פחות חשוב - נושא הDAC שקיים בכל אחד מהמכשירים. כאן סוני מתגאים במעבד מיוחד כלשהו.

מישהו יודע לשפוך אור על זה?

 

לגבי מצלמה:

אני אומנם צלם, ויש 7D בבית עם מלא עדשות ופלאשים והכל... אבל בתאכלס ביומיום מי יסתובב לעבודה עם ציוד במשקל 3 קילו (כן אני יודע שיש כמה משוגעים כאלה).

במיוחד חשובה הזמינות של המצלמה לתינוקת החדשה, ושם בכלל חייבים שיהיה מיידי (ואז כמובן הסלולר מציל).

 

עכשיו הנושא של הפוקוס של הגלקסי - זה באמת חתיכת יתרון,

השאלה היא כמה הסוני נמצא מאחור בנושא הזה?

וגם איזה מהן עובדת טוב יותר בחושך.

 

מבחינתי - שתי הסוגיות האלה יכריעו מה יהיה הטלפון הבא.

בינתיים עם S4 בינלאומי - שכנראה ילך לאשתי אחרי הרכישה הבאה.

 

 

אני מניח שההתנגדות של האוזניות האלו די גבוהה, לכן הטלפון לא מניע אותן כמו שצריך. יכול להיות שכך או כך עדיף לך לחבר מגבר אוזניות קטן. חבל לוותר על כזו איכות פנומנלית.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
רק קנייה מהארץ או גם מחו"ל?

 

אם יש אפשרות להזמין מסין (חכם יותר צרכנית) אז יש את המכשיר הזה:

In-Stock-ZTE-Nubia-Z5s-Mini-Quad-Core-Smartphone-Snapdragon-600-1-7GHz-2GB-RAM-16GB/1521389726.html

חפש באליאקספרס- עולה כ260 ותיראה שנימכרו 298.

 

לא נופל ממכשירי הדגל שיש היום בשוק עד 2000 ש"ח.

 

עריכה: מה ניסגר- הלינקים נישברים???

אני מאמין שזה קישור תקין:

http://www.aliexpress.com/item/In-Stock-ZTE-Nubia-Z5s-Mini-Quad-Core-Smartphone-Snapdragon-600-1-7GHz-2GB-RAM-16GB/1521389726.html

 

אבל מה עם המכס?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מכס? רולטה רוסית.

העיקר לא להזמין עם dhl וחברותיה אלה הדואר הרגיל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני עברתי לפני חודשיים לנקסוס 5 מגלקסי ס 3 ואני מאד מרוצה. במחיר של 2000 שקל לנקסוס 5 אין שום דילמה מבחינתי...

הסוללה של הנקסוס 5 מספיקה לפחות ליום שלם. אני לא יודע אם הפחדות של אלה שאין להם את המכשיר משפיעות אז רציתי לספר שהיא בסדר גמור ולא מדובר בדיל-ברייקר.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

לא יודע למה אבל שאני לוחץ על הלינקים פה של אלי אני מקבל את הכתובת הבאה כBLANK:

"http://dpbolvw.net/click-6147788-10925486?sid=mdtzifvo1bg4"

 

והמכס- כולה 35.7%, עדיין מקבלים מכשיר מותג בחצי מחיר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...