Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פיהוק ענק] גלקסי S5 הוצג..לילה טוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מקווה שהפלופ הזה (סוני כבר הכריזו על Z2 עם סנאפי 801 וסאמסונג מקרטעים מאחור עם ה 800?) לא יגרר לסדרת הנוט, הנוט 3 מכשיר פשוט פנטסטי מכל הבחינות, והיה צעד אחד מעל ה S4 שההשקה שלו הייתה כבר פחות מלהיבה מבעבר.

אני מקווה שהנוט 4 גם כן ישתמש במעבד סדרה אחת מעל ה S5 ויציג עוד פיצ'רים. זה קצת מגוחך שהמכשיר שאצלי מאוקטובר עומד בקו אחד עם מכשיר דגל חדש לחלוטין. השוק אמור להתקדם, לא?

בפעם הראשונה אני באמת אומר- סאמסונג אכזבו. יש לי עוד תקוות לגבי הממשק, ה magazine UI בטאבלטים מעולה, עוד לא הבנתי אם ה TW החדש הוא צעד בכיוון הזה או שנשארים בצורה ה"מסורתית"

 

סוני באמת מעניינים אותי הפעם. שיוציאו משהו כמו ה Z ULTRA רק עם סוללה הגונה, ואני בפנים.

ה G PRO 2 של LG לא מלהיב בלשון המעטה, הנוט 3 טוב יותר בכל דבר אפשרי למרות שהוא ישן יותר

ה G3 מסתמן להיות מכשיר טוב אבל לא קפיצת ענק מעל ה G2

מה שלא יהיה, אני מקווה שאו ה G3 או ה Z2 ימכרו בענק ויראו לסאמסונג שאסור לקפוא על השמרים.

 

על פי סרטונים ראשוניים של הממשק החדש- same lag, different day

  • תגובות 189
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בתור בעלים של s4,אין ספק שזה המכשיר האחרון שלי מבית סמסונג.

המכשיר עצמו מצויין, אבל אני רואה את סמסונג הולכת בדרכה של אפל, עם הגבלות למיניהן.

לוקח להם המון זמן להוציא עדכוני תוכנה, גם ליצרן וגם ליבואן בארץ.

לאגים קטנים במכשיר, שמכשיר עם כזה מפרט יכול להריץ דום 3 בלי קירטועים, כנראה שהמתכנתים שלהם לא משהו.

אהבתי את הg2 גם לו יש לאגים קטנים אבל פחות.

הs4 מבחינתי הוא הגבול מבחינת גודל, יותר מזה כבר אני לא יכול לתפעל אותו בצורה נוחה.

הg2 עם מסך גדול יותר אך יותר נוח לתפעול מהs4.

הs5 נראה גדול משמעותית מהs4 והמסך לא גדל משמעותית.

 

כמה שאני מסכים איתך.

ממכשיר שהיית יכול לעשות בו הכל, ננעל ע"י נוקס.

לאגים מעצבנים שממשיכים גם ב4.4.2.

מS4 אני אעבור בטוח למכשיר שהוא לא של סמסונג.

פורסם (נערך)

לדעתי, כל זה אומר שהגענו לרוויה בכל מה שקשור לחומרה, מגהרצים וביצועים.

הקהל רוצה משהו שונה.

עיצוב, אפליקציות טובות, עמידות בפני חבטות/נפילות/מים, משקל קל, עזרים סביבתיים (כמו השעון הטיפשי של סמסונג אבל בסגנון אחר), סוללה שתספיק ליותר מיום אחד..

מכשיר חכם ולא עוקב אחרי מצמוצי עיניים.

 

בקיצור, הסמרטפון התבגר, כמו החבר שלו - ה PC.

 

מכשיר שהיית יכול לעשות בו הכל, ננעל ע"י נוקס.

לאגים מעצבנים שממשיכים גם ב4.4.2.

 

אפשר פשוט לשבור את הנוקס. חוץ מביטול האחריות (שגם ככה שווה לתחת) לא קורה כלום.

ולגבי לאגים, פשוט משתמשים בלאונצ'ר אחר וחייגן שונה ומעיפים את הטאצוויז קיבינימט.

רוב גדול משתמש בנובה.

עריכה אחרונה על ידי ceyal
פורסם
השיא של סמסונג היה עם הגלקסי 2 אשר באמת הביא את האנדרואיד לכל כיס ונגס בפלח השוק של האייפון, מאז הם רודפים אחרי הזנב של עצמם.

אם כבר, השיא שלהם זה נוט 2. גלקסי S2 היה שיפור עצום לעומת S1 (מעבד ליבה כפולה, ג'יגה זיכרון, אנדרואיד 4), נוט 1 היה פריצת דרך שפתחה נישה חדשה (פאבלטים), והS3 היה שיפור מטורף לעומת S2 (מעבד 4 ליבות, מסך גדול, טאצ'וויז הפך למשהו שאפשר לתפעל אותו, NFC), נוט 2 שלקח כל מה שטוב בS3, ושיפר את מה שלא (סוללה, זיכרון, מסך (הוא לא סתם גדול יותר, הוא גם בנוי בצורה שונה, ואיכותי יותר)), ואפילו S3 מיני, שהוא גירסה מוקטנת ומוזלת של S3, אבל לא ממש נחותה ממנו בחוויית שימוש. אבל החל מהS4 לא היה ממש שיפור. הS4 והנוט 3 הוסיפו כמה גימיקים תוכנתיים, שאחרי יומיים אתה תכבה אותם כי הם מציקים ו/או טוחנים סוללה, יש אולי קצת שיפור בביצועים, אבל לא משהו שמצדיק לקנות מכשיר חדש למי שכבר יש לו S3 או נוט 2. אולי אם המכשיר יתפגר לגמרי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני עם S2 אוטוטו שנתיים, וזה הזמן להמשיך הלאה (הוא יעבור לאימי, במקום ה-S1 שהעברתי לה עם רכישת ה-S2), ואני בלבטים.

 

המחשבות שלי נעות לבין בין ה-S5 / S4 לבין הנקסוס 5. אני דווקא כן אוהב את ה-S4 (מאמין שאוהב גם את ה-S5), אלא שלאחרונה גם סמסונג החלו ביצירת הגבלות כאלה ואחרות במכשירים שלהם, מזה שמזכיר לי את האייפונים למיניהם - מהם אני סולד ומתרחק, לכן הנקסוס 5 נראה לי כפתרון מועדף (וגם זול יותר), מה שגם שהנקסוסים זוכים לעדכוני תוכנה בקצב מהיר - ולסמסונג הם מתעדכנים פעם ב... לצערי.

 

מה דעתכם?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הנקסוס 5 מעולה.

מעבד חזק, מסך 5 FHD, התוכנה הכי מעודכנת, מהירות תגובה מצויינת, מערכת ההפעלה נקיה לגמרי מזבל של היצרניות האחרות - בקושי חצי גיגה תפוס לעומת גיגה ויותר בסמסונג, ואפשרויות בלתי מוגבלות לשינויי מראה ורומים.

הבעיה של הסוללה והמצלמה תוקנו ב 4.4.2

 

ה LG זה נקסוס עם אייקונים יפים.

הוא גם יקר יותר ונעול.

 

יש גם את סוני ששוב,עשתה מכשיר שהוא פשוט בליגה אחרת.

פורסם

אייל, המצלמה קצת פחות רלוונטית בעיני - יש DSLR בבית. מעבר לזה שגם המצלמה ב-S2 היא לא שיא הפער, בטח לא בימינו אלו...

 

בכל אופן - רב תודות. נראה לי ש"אבגוד" בסמסונג ואנטוש לטובת הנקסוס 5. רק חיזקת את דעתי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני רכשתי לי ולאישתי נקסוס 5 32GB,מאוד מאוד מרוצים,המכשיר פשוט מהיר,אין תקיעות,המצלמה טובה אולי לא כמו בהסוני עם 20 מגה,אבל בהחלט מספקת,המכשיר קל,מסך מאוד איכותי עם 445PPI.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני עם S2 אוטוטו שנתיים, וזה הזמן להמשיך הלאה (הוא יעבור לאימי, במקום ה-S1 שהעברתי לה עם רכישת ה-S2), ואני בלבטים.

 

המחשבות שלי נעות לבין בין ה-S5 / S4 לבין הנקסוס 5. אני דווקא כן אוהב את ה-S4 (מאמין שאוהב גם את ה-S5), אלא שלאחרונה גם סמסונג החלו ביצירת הגבלות כאלה ואחרות במכשירים שלהם, מזה שמזכיר לי את האייפונים למיניהם - מהם אני סולד ומתרחק, לכן הנקסוס 5 נראה לי כפתרון מועדף (וגם זול יותר), מה שגם שהנקסוסים זוכים לעדכוני תוכנה בקצב מהיר - ולסמסונג הם מתעדכנים פעם ב... לצערי.

 

מה דעתכם?

 

אני בעמדתך כרגע והלכתי על כיוון אחר לגמרי, הזמנתי מכשיר סיני (zopo zp998) שאמור לתת תמורה ללא תחרות לעלותו.

יש מבחני השווה שלו עם הנוט 3 והגלקסי 4, נראה איך הוא בפועל כשאקבל אותו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
והסוללה?

בערך ליום,כמו כול סלולר ממוצע,עם קצת אינטרנט,משחק קצר,שימוש רגיל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
אני בעמדתך כרגע והלכתי על כיוון אחר לגמרי, הזמנתי מכשיר סיני (zopo zp998) שאמור לתת תמורה ללא תחרות לעלותו.

יש מבחני השווה שלו עם הנוט 3 והגלקסי 4, נראה איך הוא בפועל כשאקבל אותו.

כולנו מחכים לסקירה, מה שבטוח שהזופו הרבה יותר יפה מהS5 :-).

 

שיש בשוק את המכשירים הבאים + הHTC והאופו החדשים הולכים להיחשף - מי ביכלל מספיק מטומטם בשביל ליבחור בכיעור של סמסונג?

 

אין מעצבים בסמסונג שיפתחו עיניים ויעצבו משהו יפה??

 

 

Lenovo-K9001.jpg

 

 

Sony-Xperia-Z-2.jpg?resize=620%2C489

20394440_l.jpg

Oppo-N1.jpgHTC_One_360_Wide.png

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

את ה-G2 יש לחברה שלי. אחלה טלפון, באמת מצויין והוא לא נתקע או עושה בעיות. גם הסוללה מחזיקה המון.

הסוני החדש יהיה יקר לי מידי אז אני מניח שאבדוק את הנקסוס 5. נראה כמו האופצייה הטבה ביותר.

פורסם

כדאי שתישקול מוצרים של OPPO, אתה תגלה עולם אחר מבחינת רמת השירות של היצרן, תמיכה בעידכון הרומים ופיתרון בעיות שהנציג הרישמי של החברה יענה לך בפורום ויעביר את הבקשה שלך למהנדסים של החברה-והCOLOR OS רום מדהים!.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...