Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פיהוק ענק] גלקסי S5 הוצג..לילה טוב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 189
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

על סמך מה???

ZTE חברת ענק.. רק ביגלל שלא מכירים אותה אצלינו לא אומר כלום...

הסינים ביכלל לא מיתרשמים מסמסונג ואפל.. XIAOMI הינו המותג מס' אחד אצלם ולא סתם..

המכשיר בקטגוריה של מכשירי דגל, רק בגירסת מיני, הגירסה הבחירה עם מסך 5" מייצב אופטי וצילום 4K +סנפ' 800 עולה כ500$.

http://www.nubia.cn/z5sn.html

בנוסף יש לציין שהמסך שלהם הוא של שארפ בטכנולוגיית IGZO .

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
הone לא ברמה של השאר,מכשיר נחמד תו לא.

וגם לו יש לאגים.

 

חולק עליך. המכשיר הטוב ביותר שהיה לי והחזקתי ביד.

בנוסף, היחיד שלא הרגשתי צורך להתחיל להחליף ולקסטם את הרום שלו כדי להוציא ביצועים סבירים.

זה לו שאין לו חסרונות (למשל - הייתי שמח אם היו נפטרים ממצלמת האולטרהפיקסל), או שהבנייה של המכשיר היתה יותר מוקפדת,

אבל לצרכים שלי מכשיר מצויין.

פורסם
לא יודע למה אבל שאני לוחץ על הלינקים פה של אלי אני מקבל את הכתובת הבאה כBLANK:

"http://dpbolvw.net/click-6147788-10925486?sid=mdtzifvo1bg4"

 

.

 

הזוי.

 

העתקתי את הקישור כמו שהוא,

 

http://www.aliexpress.com/item/Original-Lenovo-K900-5-5-1920x1080p-Gorilla-Glass-2GB-RAM-13mp-Intel-Atom-Duel-Core-Phone/1080217004.html

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כן זה קורה רק לינקים של אליאקספרס בפורום הזה...

אם היה לי מזומנים עכשיו הייתי רוכש את המכשיר הזה... מה עוד אפשר ליקנות בארץ ב1200 ש"ח כולל מיסים? המכישר הכי קרוב אליו מבחינת המיפרט עולה בארץ 2000 ש"ח ומעלה...

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
חולק עליך. המכשיר הטוב ביותר שהיה לי והחזקתי ביד.

בנוסף, היחיד שלא הרגשתי צורך להתחיל להחליף ולקסטם את הרום שלו כדי להוציא ביצועים סבירים.

זה לו שאין לו חסרונות (למשל - הייתי שמח אם היו נפטרים ממצלמת האולטרהפיקסל), או שהבנייה של המכשיר היתה יותר מוקפדת,

אבל לצרכים שלי מכשיר מצויין.

 

בדיוק כך אני מרגיש,

לאחר מספר מכשירי גלקסי ואייפונים, המכשיר הטוב ביותר שהיה לי.

מחכה להכרזה של ONE M8

פורסם
בטח שזה משנה, כי מאז סמסונג כבר הוציאו גרסאות FIRMWARE אחרות וזה כבר לא עובד..

כדי להפעיל אתה חייב לשנמך, להחליף בוטלואדר, להסתכן בבריק, לשבור את הנוקס ולא תמיד זה עוזר.

 

 

 

 

את העוצמה סמסונג מורידים בכוונה. אם אתה יודע לחפור במערכת, אתה צריך לערוך קובץ של הגדרות הסאונד וזהו.

לגבי הסאונד, יש לי את האקספיריה Z טאבלט ואת הנוט 2. הסאונד של הסוני עולה על הסמסונג בכמה רמות.

 

איכפת לך לפרט על כך? או לשים איזה קישור בנושא?

בברכה!

יונתן.

פורסם
איכפת לך לפרט על כך? או לשים איזה קישור בנושא?

 

 

  • אתה צריך סייר קבצים עם הרשאת רוט לצורך שינוי קבצי מערכת.
    גש לתיקיית System ובתוכה יש תיקיה בשם ETCבפנים חפש קובץ בשם DEFAULT_GAIN.CONF
     
     
    פתח אותו עם עורך טקסט ותראה את הווליום של הספיקר
     
     
     
    בשורה התחתונה של כל מקבץ.נקרא SPEAKER VOLUME
     
     
     

    הווליום צריך להיות 58




     
     
     
     
     
     
     

פורסם

  • אתה צריך סייר קבצים עם הרשאת רוט לצורך שינוי קבצי מערכת.
    גש לתיקיית System ובתוכה יש תיקיה בשם ETCבפנים חפש קובץ בשם DEFAULT_GAIN.CONF
     
     
    פתח אותו עם עורך טקסט ותראה את הווליום של הספיקר
     
     
     
    בשורה התחתונה של כל מקבץ.נקרא SPEAKER VOLUME
     
     
     

    הווליום צריך להיות 58





 

ראיתי שיש כל מיני אפליקציות שעושות BOOST לווליום, ללא גישת ROOT,

האם מדובר באפליקציה שניגשת לאותם מאפיינים שציינת? או שזה משהו אחר שעלול לדפוק איכות של הצליל?

בברכה!

יונתן.

פורסם

תגידו.

אני מחפש מכשיר חדש (יד2).

איך הנוט 3 ? (יש שני דגמים N900 VS N9005)

איזה מהם עדיף?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

יש 9000 ויש 9005. ה 9005 עדיף- המעבד חזק יותר וזמן הסוללה ארוך יותר. ה 9005 גם מצלם ב 4k ולא רק FHD.

על הדרך, יש גם את הדגמים האמריקאיים שזהים במפרט ל , גם אפשרות.

פורסם
חולק עליך. המכשיר הטוב ביותר שהיה לי והחזקתי ביד.

בנוסף, היחיד שלא הרגשתי צורך להתחיל להחליף ולקסטם את הרום שלו כדי להוציא ביצועים סבירים.

זה לו שאין לו חסרונות (למשל - הייתי שמח אם היו נפטרים ממצלמת האולטרהפיקסל), או שהבנייה של המכשיר היתה יותר מוקפדת,

אבל לצרכים שלי מכשיר מצויין.

גם אני חולק עליו. המכשיר הכי טוב שהיה לי, אחרי 2 גלאקסי כושלים.

מבחינה תוכנתית ואיכות בניה - זה מכשיר שאין שני לו כיום בגזרת הדרואידים.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill


×
×
  • תוכן חדש...