Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CarsForum משתף את הגולשים בהשקה של הסיאט לאון קופרה והיא יכולה להיות שלכם לסופשבוע!


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 3677 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אותי מאכזב לשמוע על צליל מכאני מעל 3,000 סל"ד...

 

הקופרה הנוכחית מציעה צליל פשוט מענג, בעיקר מעל 3,000 סל"ד במצערת מלאה.

 

הרבה לא מתחברים לעיצוב הקופרה הנוכחית, אני דווקא חושב שהיא נראת מעולה (ולא, אני לא משוחד :shock: )

אבל בהחלט מסכים שהעיצוב של הדור החדש בגרסת ה-5 דלתות הוא מעט מגושם.

 

אגב,

כמו שכתבתי בשרשור אחר שלי, מי שמכיר אותי יודע שאני נהג לא רע אבל ממש לא מחפש לחרוש את נס הרים וסדום-ערד פעמיים בשבוע,

אלא לכל היותר פעם בשנה כך שעל פניו הקופרה מתאימה לי כמו כפפה ליד.

 

נראה כשהיא תגיע.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 272
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מנסיון אצלי בלאון קופרה 08,הדפרנציאל המכני עושה פלאים,ופשוט משנה את כול הרכב ברמת נהיגה,החזרה לגז הרבה יותר מוקדמת,התת היגוי פוחת בצורה דרסטית,הרכב שומר יותר נקי את הקווי נהיגה.

יהיה מענייין להשוואת את שלי מול החדשה,אני ישמח להצטרף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן אישי, זמני הקפה מעניינים לי את מה שנמצא מאחור וזה לא הגב שלי. גולף GTI, לאון קופרה וג'ולייטה תלתן ירוק הן מכוניות ספרים, רק בלי הגג הנפתח, ובוחרים בהן בשל העיצוב/אבזור ונתוני ביצועים, אף אחת מהן לא ממש מעניינת לנהיגה (אותי). מהצד השני יש את הפוקוס ST ומגאן RS שהן הרבה יותר ממוקדות נהג והביצועים נטו הם בעיקר בונוס. מעל כולן (באופן אישי), אציב את אלו שיגיעו אחרונות ברינג - הצמד GT86 ו-BRZ, שהן ליגה אחרת בכל הקשור לניהוג ונהיגה והן הבית ספר הכי טוב לנהיגה שיש כיום (נמתין גם למיאטה החדשה).

 

אני מסכים מאוד. זה קצת יומרני [שאני מסכים], מכיוון שטרם נהגתי באחיות היפניות עם ההנעה האחורית, אבל מי שמחפש את הכיף והקשר לרכב ימצא אותם במכונית בסגנון הזה (רודסטריות סטייל מיאטה). אנשים שרוכשים קופרה, GTI או מגאן RS מחפשים גם דברים אחרים. פרקטיות, קיזוז זמנים בנס הרים, לא יודע. לדעתי, מי שמחפש הנאה בלבד במחיר הוגן ימצא אותה בסגמנט שצוין לעיל.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לזכור שרוב רוכשי הרכבים הספורטיביים, גם אם רוכשים את הרכב בגלל הביצועים, אין להם את הידע והיכולות למצות את הפוטנציאל של הרכב ולמרות שהמגאן והפוקוס יותר "מהנות", הלאון והגולף יאפשרו לנהג ההדיוט חובב הביצועים לנסוע "יותר מהר".

 

אותו נהג יעלה על המגאן וירגיש "לא בטוח" רק בגלל מה שאתם אוהבים בה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל 1+ לבאגירה

 

BIG Y כתב:

מנסיון אצלי בלאון קופרה 08,הדפרנציאל המכני עושה פלאים

 

אלא אם כן אתה הרכבת אותו, בלאון הקודמת (כמו גם בגולף GTI) לא היה דיפרנציאל מכאני, אלא מערכת ה-XDS, שמדמה פעולת דיפרנציאל על ידי שימוש בחיישני בקרת היציבות והבלמים.

 

עוד משהו, אני חייב תשובה מאתמול:

בר בכר כתב:

עוד דבר- הבולמים עם חלקיקים מגנטיים? איך משתנים?

 

על קצה המזלג. בל להיכנס עמוק מדי להסברים:

בעוד בבולם רגיל מידת השיכוך נקבעת על ידי מעבר נוזל (שמן) דרך סדרת מעברים או חורים של גלילי מתכת בתוך הבוכנה. בבולמי זעזועים מגנטיים בתוך הבולם בנוזל צפים מלאנת'לפים חלקיקי מתכת. כאשר מתח חשמלי מועבר בבולם, הם מתקבצים למבנים ולמעשה "נדחסים" יחד בהתאם לעוצמת הזרם ומשכו. ההידחסות הזו למעשה משנה את אופי השיכוך של הבולם.

עריכה אחרונה על ידי קרמבו

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן אישי, זמני הקפה מעניינים לי את מה שנמצא מאחור וזה לא הגב שלי. גולף GTI, לאון קופרה וג'ולייטה תלתן ירוק הן מכוניות ספרים, רק בלי הגג הנפתח, ובוחרים בהן בשל העיצוב/אבזור ונתוני ביצועים, אף אחת מהן לא ממש מעניינת לנהיגה (אותי). מהצד השני יש את הפוקוס ST ומגאן RS שהן הרבה יותר ממוקדות נהג והביצועים נטו הם בעיקר בונוס. מעל כולן (באופן אישי), אציב את אלו שיגיעו אחרונות ברינג - הצמד GT86 ו-BRZ, שהן ליגה אחרת בכל הקשור לניהוג ונהיגה והן הבית ספר הכי טוב לנהיגה שיש כיום (נמתין גם למיאטה החדשה).

אוווווו, כמה שאתה צודק!!!:-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן אישי, זמני הקפה מעניינים לי את מה שנמצא מאחור וזה לא הגב שלי. גולף GTI, לאון קופרה וג'ולייטה תלתן ירוק הן מכוניות ספרים, רק בלי הגג הנפתח, ובוחרים בהן בשל העיצוב/אבזור ונתוני ביצועים, אף אחת מהן לא ממש מעניינת לנהיגה (אותי). מהצד השני יש את הפוקוס ST ומגאן RS שהן הרבה יותר ממוקדות נהג והביצועים נטו הם בעיקר בונוס. מעל כולן (באופן אישי), אציב את אלו שיגיעו אחרונות ברינג - הצמד GT86 ו-BRZ, שהן ליגה אחרת בכל הקשור לניהוג ונהיגה והן הבית ספר הכי טוב לנהיגה שיש כיום (נמתין גם למיאטה החדשה).

הרינג באמת לא הקריטריון היחיד, בטח לא להנאה. אבל מכאן ועד קביעות חד משמעיות?

אני בטוח שבדקת את כל המכוניות האלו במסלול, בכביש מפותל, בעיר וגם יציבות במהירויות של מאתיים. אחרת בטח לא היית כותב. אבל מכאן לקבוע על שלוש מכוניות שהן מכוניות ספרים? ספרים רגילים או ספרי מירוץ? יש גם רכב לחופפות שיער?

לדעתי חבל לבזבז את כל הידע והנסיון המדויק הזה בכתיבה על מכונית ספרים. הידע והאנינות מתבזבזים.

אני מציע לתרום את הידע שלך בשרשור על האלפא 4 המיוחדת שהגיעה לישראל. חסרה שם הדעה שלך אם זה ספורטיבי או ספריבי.

תשאיר את השרשור הזה לנו הספרים והאנשים הפשוטים.

 

בר הספר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרינג באמת לא הקריטריון היחיד, בטח לא להנאה. אבל מכאן ועד קביעות חד משמעיות?

אני בטוח שבדקת את כל המכוניות האלו במסלול, בכביש מפותל, בעיר וגם יציבות במהירויות של מאתיים. אחרת בטח לא היית כותב. אבל מכאן לקבוע על שלוש מכוניות שהן מכוניות ספרים? ספרים רגילים או ספרי מירוץ? יש גם רכב לחופפות שיער?

לדעתי חבל לבזבז את כל הידע והנסיון המדויק הזה בכתיבה על מכונית ספרים. הידע והאנינות מתבזבזים.

אני מציע לתרום את הידע שלך בשרשור על האלפא 4 המיוחדת שהגיעה לישראל. חסרה שם הדעה שלך אם זה ספורטיבי או ספריבי.

תשאיר את השרשור הזה לנו הספרים והאנשים הפשוטים.

 

בר הספר.

 

GTI כן, תלתן ירוק כן, מגאן RS כן (רק לכמה שעות), BRZ כן. קבעתי משהו על המכוניות האלו חוץ מהעובדה שחלקן פשוט משעממות אותי מאוד גם אם הן מהירות ומאוד יציבות ב-200 קמ"ש? גם אודי A4 קוואטרו מהירה מאוד ויציבה מאוד ב-200 קמ"ש ולדעתי היא מכונית מאוד משעממת לנהיגה. כתבתי את דעתי האישית על המכוניות שאני מעדיף, מהסוג שמאתגר את הנהג ולא מחניף לו, אתה ראשי להסכים איתה או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לזכור שרוב רוכשי הרכבים הספורטיביים, גם אם רוכשים את הרכב בגלל הביצועים, אין להם את הידע והיכולות למצות את הפוטנציאל של הרכב ולמרות שהמגאן והפוקוס יותר "מהנות", הלאון והגולף יאפשרו לנהג ההדיוט חובב הביצועים לנסוע "יותר מהר".

 

אותו נהג יעלה על המגאן וירגיש "לא בטוח" רק בגלל מה שאתם אוהבים בה.

 

+ 1

מסכים לחלוטין.

 

לרב הנהגים, ברב הכבישים, אין למגאן (שכן נהגתי בה) והפוקוס (שטרם נהגתי בה) כל יתרון על הלאון (שבבעלותי) או הגולף...

 

בהחלט נהג מיומן, בכביש טכני, יפיק יותר (הנאה בעיקר) מהמגאן.

עריכה אחרונה על ידי GuyHar
שגיאת כתיב

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2856אמרת שזמני הקפה לא מענינים אותך, אני מסכים וכתבתי ככה.

אבל גם עשית חלוקה ברורה שאומרת ככה.

סובארו וטויוטה הן ליגה אחר.. בי"ס לנהיגה...

רנו ופוקוס.. ממוקדות.

גולף, גולייטה וקופרה, קופרה חדשה מהמפעל שגם עתונאי רכב כמו קרמבו הספיק רק לעשות עליה סיבוב התרשמות לא לעומק. כל אלה בעיניך מכוניות ספרים.

אני לא בדיוק יודע מה זה ואך בדקנו שאלו מכוניות ספרים, אבל הפתיע אותי שאתה קובע דעה כל כך חד משמעית. כולל על מכונית חדשה.

אבל אתה הסברת את עצמך. יש לך נסיון מעמיק על המכוניות חוץ מהרנו שנהגת רק כמה שעות וטויוטה שדומה לסובארו.

אז אני חוזר בי. עם כזה נסיון מעמיק אולי באמת אפשר לקבוע דעה כולל על מכונית שלא נהגת בה כמו הקופרה.

עכשיו אני עוד יותר סקרן לסיבוב. מת לדעת איך זה מכונית ספרים.

עריכה אחרונה על ידי בר בכר
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2856אמרת שזמני הקפה לא מענינים אותך, אני מסכים וכתבתי ככה.

אבל גם עשית חלוקה ברורה שאומרת ככה.

סובארו וטויוטה הן ליגה אחר.. בי"ס לנהיגה...

רנו ופוקוס.. ממוקדות.

גולף, גולייטה וקופרה, קופרה חדשה מהמפעל שגם עתונאי רכב כמו קרמבו הספיק רק לעשות עליה סיבוב התרשמות לא לעומק. כל אלה בעיניך מכוניות ספרים.

אני לא בדיוק יודע מה זה ואך בדקנו שאלו מכוניות ספרים, אבל הפתיע אותי שאתה קובע דעה כל כך חד משמעית. כולל על מכונית חדשה.

אבל אתה הסברת את עצמך. יש לך נסיון מעמיק על המכוניות חוץ מהרנו שנהגת רק כמה שעות וטויוטה שדומה לסובארו.

אז אני חוזר בי. עם כזה נסיון מעמיק אולי באמת אפשר לקבוע דעה כולל על מכונית שלא נהגת בה כמו הקופרה.

עכשיו אני עוד יותר סקרן לסיבוב. מת לדעת איך זה מכונית ספרים.

 

מה אתה רוצה להגיד? ש-VAG שינתה את פניה והכושי הפך עורו? שאני חייב לנהוג ברול רויס בכדי לדעת שזו אולי מכונית מופלאה לשהייה אבל לא מכונית מאתגרת לנהיגה ( הרי זו מכונית שבמהות שלה היא אמור להיות בדיוק ההיפך)?

 

לכל יצרן יש פילוסופיה תכנונית, וכך גם ל-VAG. אלי, הפילוסופיה של VAG כלל לא דיברה, מדברת וכניראה שגם לא תדבר. שמעתי מספיק חוות דעת על הדגם בכדי להבין שמדובר בעוד מכונית ספורטיבית מבית VAG שעבורי, הן שיעמום אחד גדול. מכוניות רבות יכולות אבל לא כאלו המתגמלות/מענישות את הנהג על צורת הנהיגה שלו. אני אוהב מכוניות שמנהלות דו שיח עם הנהג ובכל דגמי VAG בהם נהגתי זה בעיקר "תעשה מה שאתה רוצה, היא כבר תעשה את שלה". זו יופי של פילוסופיה לגולף, זה רע למכונית שמהותה הוא הנהג ונהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

fun factor קשה לכימות. אולי סרטון של כריס האריס יכול להסביר את זה. מלל לא תמיד מספיק. מראה וצליל בהחלט מוסיף לתמונה עוד משהו...

 

אני מקווה מאוד שהקופרה כן לוקחת את עניין ההנאה עוד צעד קדימה ותגרום לקטגוריה להשתדל יותר בהיבט הזה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3677 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...