Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CarsForum משתף את הגולשים בהשקה של הסיאט לאון קופרה והיא יכולה להיות שלכם לסופשבוע!


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 272
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עדכון:

סיאט שמרו על עמימות בנושא, ופרסמו רק שברי סרטונים משם בהשקה, אבל ממש לפני כמה שעות פרסמו את זמן ההקפה של הקופרה החדשה סביב הנורבורגרינג. גרסת ה-280 קבעה זמן הקפה של

7:58.4 דקות, גילוח של כמעט 10 שניות תמימות מהשיא הקודם שנקבע על ידי רנו מגאן RS טרופי.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכובד מאוד !

אין ספק שמגמת השיפור בתוצאות ברינג לא תפסיק, חבל שזה לא תמיד קורלטיבי לכמות ההנאה.

באופן כללי אני מאמין שמהירות מוכרת יותר טוב מהנאה...

מחכה לנהיגת מבחן אישית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שמגמת השיפור בתוצאות ברינג לא תפסיק, חבל שזה לא תמיד קורלטיבי לכמות ההנאה.

 

רגע של קטנוניות... לא יותר פשוט לכתוב תואם?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כל ספק! מהנה או לא, בנתונים מדידים יש לה את זה ובגדול! לקופרות הקודמות ואפילו לגולף gti יוחסו בעבר יכולות דינמיות פחותות מאלה של המתחרות. הלאון קופרה החדשה לדעתי היא סטירת לחי מצלצלת לכל הספקנים שבינינו. סיאט התעלו על עצמם וכל הכבוד להם על כך! גילוח של 10שניות מהזמן של המגאן שאף יצרנית אחרת לא הצליחה לשבור מ 2011, וזמן טוב אפילו משל מכוניות כגון bmw m3 או אלפא רומיאו 4c!!! פשוט מטורף!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

סיאט שמרו על עמימות בנושא, ופרסמו רק שברי סרטונים משם בהשקה, אבל ממש לפני כמה שעות פרסמו את זמן ההקפה של הקופרה החדשה סביב הנורבורגרינג. גרסת ה-280 קבעה זמן הקפה של

7:58.4 דקות, גילוח של כמעט 10 שניות תמימות מהשיא הקודם שנקבע על ידי רנו מגאן RS טרופי.

מרשים ביותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שונא את השוואת הנורבגרינג הזאת! זה לא משהו שיכול להתקבל או להיות תקף בשום צורה!

אף אחד לא מפקח על הזמנים האלה, כל הקפה נעשית בתנאים שונים על ידי נהגים שונים תוך כדי שהמסלול משתנה, המדרף אחרי זמני נורבגרינג מסכן חיים של נהגים ואני הייתי רוצה עוד יצרנים הולכים אחרי מקלארן ומפסיקים לפרסם זמנים.

 

עם זאת, כמובן שהקופרה החדשה מאוד מרשימה לדעתי גם בצד תא הנוסעים מהתמונות שראינו וגם מבחינת כוח ויכולות דינמיות חדשות.

Audi S3 8P - APR Stage 2+

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרשים ביותר!

 

לינק לידיעה בטופ גיר:

http://www.topgear.com/uk/car-news/seat-leon-cupra-nurburgring-lap-time-2014-03-02

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לאלה שנהגו ברכב- האם עצם זה שהרכב כלכך מהיר במסלול ועל כל כביש מפותל הופכת אותו לרכב קשיח עד לרמה בלתי נסבלת בכביש הציבורי?

אני מבין שהיום צריך להציג זמנים טובים בשביל למכור אבל בזמנים של היום, לדעתי, ניתן לייצר רכב מהיר שלא יעניש על הכביש הרגיל. כלומר שלא תסבול ב90% מהזמן כשאתה בדרך לעבודה/ הבייתה?

 

חוץ מזה הרכב נשמע מרשים מאוד ורק חבל שהעיצוב לא עומד בקו אחד עם הביצועים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך הכתבה:

״כשאני נוהג בלאון קופרה על הכבישים המהירים של ספרד אני מוצא את עצמי תוהה אודות כברת הדרך העצומה שעברו המכוניות הספורטיביות בעשור האחרון. בגרסה זו לרשותי 280 סוסים, המועברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת ה-DSG (רובוטית, מצמד כפול, שישה הילוכים), שיזניקו אותי מעמידה למאה קמ"ש ב-5.8 שניות. תאוצות הביניים בכל יציאה לעקיפה, בכל טווח מהירות מתקבל על הדעת פשוט נפלאות. אבל עדיין, למרות כל אלו, המחיר שאני משלם בנוחות או בשימושיות הוא זעום. למעשה, למעט רעש מעט מוגזם שמייצרים צמיגי הברידג'סטון פוטנזה שלה, הקוקפיט נותר שליו והנהיגה נינוחה, ונראה שאני יכול להמשיך במלאכה הזו שעות מבלי להתעייף.״

 

לגבי זמני ההקפות, גם אני לא מת על זה, אבל 10 שניות זה פער שאומר הרבה על המכונית.

אני גם מניח שלצורך המדידה ההיא יש מצב שהצמיגים הם לא בדיוק מה שמגיע לסוכנות, וכן סט אפ קצת שונה של המתלים גם הוא בא בחשבון.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לאלה שנהגו ברכב- האם עצם זה שהרכב כלכך מהיר במסלול ועל כל כביש מפותל הופכת אותו לרכב קשיח עד לרמה בלתי נסבלת בכביש הציבורי?

 

לא, ממש לא.

בנהיגה בכביש ציבורי שהרכב על מצב comfort הקופרה מרגישה פחות או יותר כמו משפחתית עם מתלים קשיחים. לעומת הקופרה הקודמת, המצב הרבה הרבה יותר טוב.

לצורך העניין, במצב comfort היא היתה לי יותר נוחה מהגולף GTI .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך הכתבה:

״כשאני נוהג בלאון קופרה על הכבישים המהירים של ספרד אני מוצא את עצמי תוהה אודות כברת הדרך העצומה שעברו המכוניות הספורטיביות בעשור האחרון. בגרסה זו לרשותי 280 סוסים, המועברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת ה-DSG (רובוטית, מצמד כפול, שישה הילוכים), שיזניקו אותי מעמידה למאה קמ"ש ב-5.8 שניות. תאוצות הביניים בכל יציאה לעקיפה, בכל טווח מהירות מתקבל על הדעת פשוט נפלאות. אבל עדיין, למרות כל אלו, המחיר שאני משלם בנוחות או בשימושיות הוא זעום. למעשה, למעט רעש מעט מוגזם שמייצרים צמיגי הברידג'סטון פוטנזה שלה, הקוקפיט נותר שליו והנהיגה נינוחה, ונראה שאני יכול להמשיך במלאכה הזו שעות מבלי להתעייף.״

 

לגבי זמני ההקפות, גם אני לא מת על זה, אבל 10 שניות זה פער שאומר הרבה על המכונית.

אני גם מניח שלצורך המדידה ההיא יש מצב שהצמיגים הם לא בדיוק מה שמגיע לסוכנות, וכן סט אפ קצת שונה של המתלים גם הוא בא בחשבון.

 

קוקפיט? מלאכה? בלי להתעייף?

מה זה קוקפיט? האוטו טס? אם אני יושב באוטו זה אוטו. אגב, כשאני נוהג אני נעזר במנוע ותיבת הילוכים ולא ביחידת כוח שזה בטח משו מיוחד לרכבי מבחן וכתבים.

מלאכה? נהיגה זו מלאכה? ואיך קוראים לשעור נהיגה? ושעור נהיגה מתקדמת? מה מלמדת מורה למלאכה?

בלי להתעייף? מה זאת אומרת?תן קצת לנהוג, להתרגש ולהתעייף, לא?אם האוטו משעמם אז בנסיעה ארוכה זה בטח מעייף, לא?

איך הבלמים? בטח חזקים אבל פרוגרסיביים או לא?

איך ההגה? יש הגה? מרגישים כביש? או האוטו יכול להסתדר לבד וההגה זה במקום ידיות אחיזה בתקרה?

למה האוטו נראה מהצד כמו מאזדה 3 הצ'בק ישנה? האם גרסת ה3 דלתות קצרה יותר? היא נראית מהצד כמו אודי 3 או כמו פולקסווגן פולו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...