Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CarsForum משתף את הגולשים בהשקה של הסיאט לאון קופרה והיא יכולה להיות שלכם לסופשבוע!


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי זאת ספורטיבית מאוד מעניינת ובמחיר הנכון היא עוד יותר מעניינת :-P

מקבלים פה פלטפורמה מעולה לשיפורים עם דפרנציאל מוגבל החלקה מכני, מצבי נהיגה (בהם מצב "קופרה"),

אמורה להיות חסכונית יחסית, נקווה שתגיע מאובזרת בכבדות, והיא נראית נהדר!

גם הקופרה R שצריכה לצאת בקרוב אמורה להיות שוס רציני עם מערכת הנעה כמו ב-S3 החדשה ובמחיר "עממי" יותר.

 

FC6B39F408C3DABAAADB5B576DBB_h498_w598_m2.jpg43B833A26515EE1ADD8E593FB7B3B_h498_w598_m2.jpg115A714A795415DECCF423325B1_h498_w598_m2.jpg7B88813F2FF12051F5E688661461D5_h498_w598_m2.jpgC86A1F175B6CAFB4CF818145999A4_h498_w598_m2.jpgBA039A861A0CA3E451AEF30D87C3_h498_w598_m2.jpg

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 272
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

התג 280 מתחת לפנס האחורי די מיותר.

מצד אחד סבבה שאחרים ידעו כמה סוסים נמצאים לפניו אבל מצד שני,

עם כזאת פלטפורמה לשיפורים, לא הרבה קופרות ישארו 280 כ"ס להרבה זמן... ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרסת 3 הדלתות בהחלט יפיפייה. גם תא הנוסעים נראה שהתשדרג, ההגה סוף סוף מקבל חלק תחתון מעור.

 

המושבים יחד עם זאת, לא עשו לי את זה. הזמש במקרה הזה רק גורע, לפחות בתמונה הוא אפילו נראה כמו קטיפה.

 

המושבים בקופרה היוצאות מושלמים. אם כבר מחליפים, אז היו צריכים לקחת משהו בסגנון הריקארו ב-ST.

 

ה-5 דלתות נראת לי מגושמת ואיבדה קצת מהמראה הספורטיבי של ה-3 דלתות.

 

אגב, התג של ה-280 מוסיף למעשה 20 כ"ס יותר מאשר לזו שמגיעה עם התג שכתוב עליו 260. :lol:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורך הבנה של המחיר הצפוי - שימו לב למחיר GTI רלוונטית בארץ:

מחיר בסיס 227

מתלים אדפטיביים 8.5

ג'אנט 18" 5.5

מושבי עור 16.9

חלונות אחוריים מושחרים 2.6

צבע מטאלי 3.2

קסנון 11

אגרת רישוי 3.3

 

http://www.vw.co.il/prices/גולף%20GTI.aspx

 

מפה לשם - 250-260 (אחרי שבאו לקראתך)

 

הקופרה עם מנוע חזק יותר ועם דיפרנציאל מוגבל החלקה - תהיה התחליף למי שרצה גולף PP. קשה להאמין שתוצע בפחות ממחיר הבסיס של הגולף. ההיפך. אשרי המאמין. אלא אם, סיפור ה GTI יחזור עם גרסה ישראלית.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני יודע ב-280 יש ג'אנט 19" במקום 18" והספוילר קצת יותר גדול.

אולי יש גם שינויים במנוע/ברכיבים תומכים (אינטרקולר יותר גדול וכו'...) חוץ מתוכנה אבל את זה עוד לא יודעים, עם הזמן נדע.

ביקורות בחו"ל אמרו שהיא מרגישה במסלול קצת מהירה יותר מה-265 אז אולי יש עוד שינויים קטנים.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך מבחן שנערך לרכב ב autocar

http://m.autocar.co.uk/car-review/seat/leon-cupra

 

"The tame tuck of the rear end is a familiar characteristic – understandable and utterly dependable – but also the reason why the Focus ST andRenault Mégane RS 265 are rewarding in a way that the Leon Cupra can never be.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המסך הוא אותו מסך מבחינת הגודל.

מה שיגיע לארץ ככל הנראה זה גירסת ה 265 כ"ס משיקולים פנימיים של היצרן שמייעד את הגירסה הזו למדינות חמות יותר.

כ"כ אני יודע שלארץ הגרסה שתגיע תהיה מאובזרת ברמה גבוהה יחסית ובלי שום קשר, מה שנמכר בחול יכול להיות שונה לגמרי מהחבילה שתופרים לארץ.

הלגבי הגרסאות השונות, האמת היא שאני באופן אישי לא הצלחתי להרגיש הבדל בין ה-265 ל 280, אני דיי בטוח שיהיו מעט מאוד כאלה שיוכלו להבדיל בעיניים עצומות בין שתי הגרסאות.

אם זה לא צויין עד עכשיו אז הקופרה בגרסה האוטומטית מצויידת ב DSG 6 הילוכים. שמתמודד טוב יותר עם הספקים גבוהים.

 

אני מצרף מספר תמונות של הנהיגה שלי על המסלול.

 

לאחר הנהיגה במסלול נסענו לנס הרים של ברצלונה, הר montserrat שם ניתן היה לקבל תמונה ברורה יותר על החיים האמיתיים עם הקופרה בתנאים לא סטרילים.

 

אעלה את הסיכום המלא ביום ראשון.

_1ML2677 (Medium).JPG

_1ML2692 (Medium).JPG

_1ML2664 (Medium).JPG

_1ML2689 (Medium).JPG

_1ML2720 (Medium).JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראית מדהים, אני מאוד אוהב את השינוי.

הדגם הקודם הרגיש לי עגלגל מדי, כמו האיביזה 2 דורות אחורה.

חבל שיש רק אוטומט, ללא ספק מעניין לחוות כזה רכב בגיר רגיל.

אבל מה אני יודע, הרכב הכי ספורטיבי שנהגתי עליו זה... מנוע 1400 ידני.

אז תדלגו עלי בהגרלה, אני לא אתרום יותר מדי :D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די מוזר כל הסיפור של ישראל וההספקי מנוע בגלל האקלים.

 

גולף R ושירוקו R בדור הקודם היעו עם הספק מופחת של 255 כ"ס, אבל מצד שני הגיעו לאון קופרה R ואאודי S3 עם אותם המנועים שהם מקוריים, בנוסף יש כבר גולף R שהעלו לה את ההספק ע"י שינוי תוכנה.

אאודי S3 מגיעה עם הספק מופחת של 280 כ"ס במקום 300, וה-280 הוא אותו הספק כמו של הקופרה, אבל גם היא תגיע בהספק מופחת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

קצת פרטים:

הגירסה של 261 כ"ס תגיע רק עם 3 דלתות ורק עם גיר ידני.

הגירסה של 276 כ"ס תגיע עם 3 או 5 דלתות ועם גיר ידני או dsg.

בגירסה של 276 כ"ס יתווספו גם ג'נטים 19 , צמיגים דביקים מפוקסי מסלול, בלמי ברמבו בעליי ביצועים גבוהים, ספויילר אחורי, קליפרים אדומים, מראה פנימית נגד סינוור, מערכת ניווט ועוד.

האתר evo כבר ערך השוואה (פברואר 2014) בינה לבין המתחרות שלה הגולף gti, האסטרה opc, הפוקוס st והמגאן rs שעברה מתיחת פנים.

התוצאה לא הפתיע אותי: המגאן ספורט 265 היא עדין המלכה של ההוט האצ' .

לא ברור מה יגיע לארץ, איך יפגע האבזור ומה יהיה המחיר.

אני יודע מה יהפוך אותי ללקוח של סיאט (בכפוף לנסיעת מבחן מוצלחת) והוא התמחור:

במחיר של 180א' ש"ח על הכביש לגירסה ידנית של 276 כ"ס ומאובזרת כמו שציינתי (וכולל את האבזור שמגיע גם בגירסה החלשה יותר כגון פנסי קסנון ולד) ואולי ההפתעה או הישועה תבוא דווקא מכיוונה של סקודה שמביאה את האוקטביה rs. אני יודע שב dsg היא מגיעה , אך בידני עדין לא ברור.

בכל אופן אני רוצה רק ידנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

קצת פרטים:

הגירסה של 261 כ"ס תגיע רק עם 3 דלתות ורק עם גיר ידני.

הגירסה של 276 כ"ס תגיע עם 3 או 5 דלתות ועם גיר ידני או dsg.

בגירסה של 276 כ"ס יתווספו גם ג'נטים 19 , צמיגים דביקים מפוקסי מסלול, בלמי ברמבו בעליי ביצועים גבוהים, ספויילר אחורי, קליפרים אדומים, מראה פנימית נגד סינוור, מערכת ניווט ועוד.

האתר evo כבר ערך השוואה (פברואר 2014) בינה לבין המתחרות שלה הגולף gti, האסטרה opc, הפוקוס st והמגאן rs שעברה מתיחת פנים.

התוצאה לא הפתיע אותי: המגאן ספורט 265 היא עדין המלכה של ההוט האצ' .

לא ברור מה יגיע לארץ, איך יפגע האבזור ומה יהיה המחיר.

אני יודע מה יהפוך אותי ללקוח של סיאט (בכפוף לנסיעת מבחן מוצלחת) והוא התמחור:

במחיר של 180א' ש"ח על הכביש לגירסה ידנית של 276 כ"ס ומאובזרת כמו שציינתי (וכולל את האבזור שמגיע גם בגירסה החלשה יותר כגון פנסי קסנון ולד) ואולי ההפתעה או הישועה תבוא דווקא מכיוונה של סקודה שמביאה את האוקטביה rs. אני יודע שב dsg היא מגיעה , אך בידני עדין לא ברור.

בכל אופן אני רוצה רק ידנית.

 

מאחר וגרסת ה3 דל' המצויידת במנוע 1.8 TSI ותיבת DSG באזור ה160 אלף ש''ח על הכביש, אני בספק אם בשלב הראשוני בו יגיע הרכב תקבל מחיר שכזה, אבל מחזיק אצבעות שיבואני הרכב יתעשטו ויתמחרו את הרכבים באופן יותר נגיש ושפוי לצרכן.

בכל מקרה אני מעדיף את הRS והST, אבל ניתן צ'אנס ונמתין לתגובות ומבחני דרכים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה מ EVO - שימו לב, שמדובר בגרסת ה 280, זו שלא תיובא (חוזר פה סיפור הגולף PP...)

 

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/291766/seat_leon_cupra_280_review_price_and_specs.html

 

Putting the £27,540 VW Golf GTI to one side, the Cupra 280’s hottest competition comes from Ford, Renault and Vauxhall. And the hottest of those is undoubtedly the Vauxhall Astra VXR. It costs £320 more than the SEAT but matches its power and feels more ferocious to drive, although its claimed acceleration stats are fractionally slower. The Astra can feel ragged, though. It doesn’t have the Cupra’s precision or composure near the limit. The Focus ST is much harder to dismiss. Even in plush ST-3 guise, it undercuts the Cupra 280 by £1445, though it is giving away 30bhp and trails by 0.7sec in the sprint to 62mph. Arguably it bests the Cupra as an entertaining steer, possessing a chassis balance that can be modulated more readily with the throttle. Current king of the hot hatch hill, however, is the estimable, and recently facelifted, Renaultsport Megane 265. Slightly down on power, slightly slower to 62mph, the Megane remains the most focused and rewarding hot hatch of all and, at £26,745, costs a little less than the SEAT.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...