Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני בתהליך רכישה של רכב מחברת ליסינג ונאמר לי שהרכב הוא ליסינג נהג יחיד.

האם יש דרך לוודא את זה?

 

תודה

פורסם

כשאתה קונה רכב מבן אדם פרטי, יש לך דרך לוודא שנהג על הרכב רק נהג אחד? אולי זה היה הרכב של אבא, אבל מידי פעם גם האישה לקחה אותו לקניות. והבן פעם נתקע בלי אוטו והיה צריך להגיע לאירוע של היחידה שלו בבה"ד שקר כלשהוא אז הוא הקפיץ את אבא לעבודה ולקח לו את הרכב לכל היום. אז הרכב הפרטי הזה הוא מנהג יחיד או לא? לא ברור...

 

אותו הכנ"ל תקף גם לגבי רכבי ליסינג. במחשב של חברת הליסינג תוכל לבדוק האם הרכב היה בחוזה ליסינג אחד לאורך כל תקופת שירותו. אבל לעולם לא תדע אם באמת נהג עליו רק בן אדם אחד או שפה ושם הגניבו עליו סיבוב גם האישה/הבת/הבן/הדודה/הדוד/האחיין/הגיס/החמה/השכנה. ככה זה, רכב משומש...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה ברור אבל במחירון של לוי יצחק יש "ליסינג החכרה לנהג יחיד" ויש "ליסינג החכרה לעמותה/חברה..."

ויש הבדל באחוזי ההורדה.

בגלל זה רציתי לדעת אם ניתן לוודא שאני נכנס לקטגוריה הראשונה.

פורסם

סוגיית המחירון היא אכן הבעיה. לדעתי, בעתיד אף אחד לא ייחס חשיבות לטענה של "ליסינג נהג יחיד" וכולם יתייחסו לרכב כאילו היה בליסינג מרובה נהגים. לא חסרות דוגמאות של חברות ביטוח במקרה של אובדן מוחלט או גנבה ושל מגרשי טרייד אין. ברגע שיש רישום קודם של ליסינג אוטומטית מורידים מהמחירון את האחוז המירבי (22%). לכאורה מסמך חתום אמור להעביר את אחוז ההורדה ל-14% (לפי לוי יצחק).

 

אני הייתי מבקש בקנייה הפחתה של ליסינג מרובה נהגים, בגלל שזה בדיוק מה שיעשו לך במכירה או במקרה של אובדן מוחלט/גנבה.

פורסם

אי אפשר לעקוב אחרי זה , כי כמו שנאמר פה כבר יכול להיות שהרכב אכן של נהג יחיד אבל במציאות הבן יצא איתו לטיול שטח עם החברים או האישה פילסה את הדרך איתו בין העגלות בחניה של הסופר.

אנחנו למשל קונים פעם שלישית רכב מהשכרה ומקבלים היסטוריית השכרות כולל שם האדם וארץ המגורים, אבל זה לא אומר לי כלום כי אני לא יודע מי הבן אדם ואיך הוא נהג :lol:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אוקיי

 

ושאלה נוספת.

האם כשאני עושה את השקלול אני צריך להכניס למחירון של לוי יצחק הכל כולל קילומטרז וחודש עלייה ויד ראשונה ליסינג וזה יהיה גם המחיר שלפיו חברת ביטוח הולכת?

או שהם לוקחים מחיר בסיס ללא התחשבות בעלייה לכביש וקילומטראז נמוך וממנו מפחיתים?

פורסם

לא יודע מה הם עושים אבל תבדוק את המחיר המשוקלל של הרכב ביד 2 ואם הוא יותר נמוך לא הייתי מסכים למחירון של לוי יצחק.

פורסם
שלום לכולם.

 

אני בתהליך רכישה של רכב מחברת ליסינג ונאמר לי שהרכב הוא ליסינג נהג יחיד.

האם יש דרך לוודא את זה?

 

תודה

 

תבקש את זה מהם בכתב. נראה איך יגיבו.

פורסם
האם כשאני עושה את השקלול אני צריך להכניס למחירון של לוי יצחק הכל כולל קילומטרז וחודש עלייה ויד ראשונה ליסינג וזה יהיה גם המחיר שלפיו חברת ביטוח הולכת?
התשובה מתחלקת ל-2: גביית הפרמייה מתבצעת לרוב על פי מחירון רכב ללא הורדות או תוספות (מבלי להתחשב בעבר של ליסינג או קילומטרז' נמוך, לדוגמה). רכב יוצא ליסינג לרוב סובל מזה (גביית פרמיה גבוה יותר), שכן הפרמיה ניגבת לפי מחירון גבוה מהמחירון בפועל. בעת תשלום שווי הרכב (עקב אובדן מוחלט או גניבה) המחירון משוקלל במלואו - כולל הורדות ותוספות. הבעיה כאן היא שחברת הביטוח לרוב תבחר להוריד ככל הניתן - ברגע שיש בעלים קודמים "החכר" ההורדה תהיה מירבית, ללא התייחסות למקרים של נהג יחיד או "ליסינג מימוני". במקרה הזה יש צורך לצאת לקרב מול חברת הביטוח בצירוף מסמכים שמאשרים את עברו של הרכב.לי היה ניסיון אחד עם אובדן מלא של רכב פרטי ובו המחירון המשוקלל היה גבוה ב-6000 מהמחירון הלא משוקלל וחברת הביטוח שילמה לפי המחירון המשוקלל בלי שום בעיות. לפי קריאה בפורום ובאינטרנט המצב לא כך במקרה של עבר ליסינג.
פורסם (נערך)

אי אפשר ממש לדעת,

לפעמים יש גם דוגמאות לכיוון ההפוך – בעבודה שלי לוקחים לפעמים רכבים גם לשכירות ארוכה,

כך שהרכב לא נחשב ומוגדר כליסינג, היה אצלי רכב שקיבלתי חדש עם 30 ק"מ,

חזר לחברת ההשכרה אחרי קצת יותר משנה עם 30,000 ק"מ, היה אצל נהג יחיד בכל אותו זמן.

(ברור שכנראה שהוא נכנס לרוטינה של השכרות קצרות ולא נמכר מיד כשהוחזר)

מה שאומר שאי אפשר לדעת באמת ורק לפי ההגדרה מה עבר עליו וע"י מי ננהג במשך הזמן.

עריכה אחרונה על ידי epiphone

 

 

so far so good so what

פורסם
אוקיי

 

ושאלה נוספת.

האם כשאני עושה את השקלול אני צריך להכניס למחירון של לוי יצחק הכל כולל קילומטרז וחודש עלייה ויד ראשונה ליסינג וזה יהיה גם המחיר שלפיו חברת ביטוח הולכת?

או שהם לוקחים מחיר בסיס ללא התחשבות בעלייה לכביש וקילומטראז נמוך וממנו מפחיתים?

 

חברת הביטוח תנסה לשלם לך כמה שפחות.

אז מבחינת חברת הביטוח, יעשו את השקלול שיגרום להם לשלם לך כמה שפחות כסף ואת זה ישלמו לך. מבחינתם הרכב שלך היה בהשכרה מרובת אנסים ושימש להובלת גללי פרות ולכן נדרשת הפחתה של 33 אחוזים ממחיר המחירון?

אתה חושב שהם טועים? אההה, יכול להיות. יפנה כבודו לבית המשפט ויתבע אותנו. שיטת מצליח, במקרה הכי גרוע משלמים לך את מה שהיו אמורים לשלם לך מלחתחילה וזהו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

התשובה הפשוטה היא "אי אפשר" ולכן עדיף להוריד עד כמה שאפשר במעמד הקנייה.

 

כמו כן, כל אחוז שמורידים כיום שווה הרבה יותר כסף מאחוז שיורידו לך בעוד 5 שנים, כשתרצה למכור.

פורסם

מישהו נתן לך מפרט ואפיון טכני של ה"נהג היחיד" הזה? ואם הוא חוראני?

תבדוק את האוטו עצמו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
התשובה הפשוטה היא "אי אפשר" ולכן עדיף להוריד עד כמה שאפשר במעמד הקנייה.

 

כמו כן, כל אחוז שמורידים כיום שווה הרבה יותר כסף מאחוז שיורידו לך בעוד 5 שנים, כשתרצה למכור.

 

 

תודה רבה לך זאת התשובה הפשוטה שחיפשתי, אפשר או אי אפשר.

עכשיו רק אני רוצה לדעת אם אני מחשב נכון:

המחירון הבסיסי בלוי יצחק הוא 72K ולאחר שיקלול של קילומטראז ועלייה לכביש 77K.

האם את אחוזי ההורדה אני מחשב מה 77K?

אני לוקח את הרכב ב- 59K זאת אומרת הפחתה של 23%?

פורסם

בחברות הליסינג מחשבים את מחיר המחירון של הרכב לפי מחיר הבסיס של לוי יצחק + חודשי עלייה לכביש.

השקלול של הקילומטראז' מגיע כחלק מאחוזי ההפחתה של מחיר הרכב ממחירון הבסיס.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...