Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

למרות שקיבלתי המלצות טובות על חנות CYC טרם הרכישה, כבר למעלה מחודש ממתין למשלוח שלא הגיע וככל הנראה לא הולך להגיע כלל.

 

אין מענה למיילים ו\או לאינספור פניות באתר.

 

לאחר פתיחת case בPP קיבלתי תגובה במייל כי המשלוח בוטל, הגבתי כדי להבין למה כמה ואיך, ואין תגובה גם שם.

 

רק אז התחלתי לשמוע עוד ועוד כי אנשים לא מקבלים שום יחס מהחנות לא משנה מה הבעיה.

 

בקיצור, להתרחק.

 

לא שווה את כמה הגרושים שחוסכים, ואת ימי שבת השמשיים שהפסדתי כבר.

פורסם

מוכר, גם לי קרה, בסופו של דבר קסלתי אחרי חודשיים את המשלוח עם נזק וזה לאחר שקבלתי ריפאונד לאחר חודש וחצי.

ביצעתי אתמול הזמנה מwaxamomo נקווה שיהיה לי דברים טובים לספר.

פורסם

זה כזה מוזר, המשלוחים שלי מהם מגיעים לרוב תוך שבוע וחצי-שבועיים. המשלוח האחרון חיכה לי בסניף תוך פחות משבועיים וזה היה לפני שבוע.

ולמיילים יצא לי לקבל תשובה תוך יום-יומיים, הכי מאוחר שלושה ימים.

 

בכול מקרה אני משלם בPAYPAL ככה שאני "מבוטח" למקרה שגם לי יהיו פאשלות איתם.

פורסם
מוכר, גם לי קרה, בסופו של דבר קסלתי אחרי חודשיים את המשלוח עם נזק וזה לאחר שקבלתי ריפאונד לאחר חודש וחצי.

ביצעתי אתמול הזמנה מwaxamomo נקווה שיהיה לי דברים טובים לספר.

 

סתם מעניין,מה לקחת?

פורסם

וכאילו שאנחנו קיבלנו את המוצרים מהאתר המדובר.. :-P

ברוך הבא לעולם שכולו טוב,CYC.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אצלי קרה שהמשלוח התעקב אבל בגלל טעות של דואר ישראל, קיבלתי משלוח לפני שבוע אחרי שבועיים.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
זה כזה מוזר, המשלוחים שלי מהם מגיעים לרוב תוך שבוע וחצי-שבועיים. המשלוח האחרון חיכה לי בסניף תוך פחות משבועיים וזה היה לפני שבוע.

ולמיילים יצא לי לקבל תשובה תוך יום-יומיים, הכי מאוחר שלושה ימים.

 

בכול מקרה אני משלם בPAYPAL ככה שאני "מבוטח" למקרה שגם לי יהיו פאשלות איתם.

 

+1 גם לי יש ניסיון טוב עם CYC בסה"כ.

 

הבעיה עם I4D זה שהם לא מקבלים PP, מפחיד קצת עם דואר ישראל.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

לרוב לא יוצא לי לקפוץ ולומר שלום ואם קפצתי אז זה בתור קורא סמוי.

במקרא כזה יש לי מה לומר.

אז ראשית שלום לכל החברים היקרים :wave2: :wave2:

 

שנית, במקרה כזה הייתי מנסה לפנות ל CYC בזירה הביתית שלהם, בפורום המיועד לכך ולא במייל.

http://www.detailingworld.co.uk/forum/forumdisplay.php?f=81

 

עוד לא הייתה פעם אחת שפרסמתי שם הודעה ולא נעניתי תוך 48 שעות לכל היותר.

איש הקשר נקרא Tim ולא רק שהוא זמין לרוב, הוא גם בחור נחמד.

 

בהצלחה

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אני ישן וחולם או שאני לא מצליח להירדם וזה אמיתי ? שמישהו יצבוט אותי דרך המסך כי Kenworth חזר (חזר ?)

לאחרונה אני עובר מידי פעם בחדרה ומחפש כל הזמן i20 במצב מצויין

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...