Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשמע כמו מתכון טוב למילואים ארוכי טווח ולמס' רב פעמים בשנה...

 

:twisted:

 

ערן שעצבני מאד! (מכבי חיפה הוציאו תיקו)

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם

מזל טוב גבר, עכשיו מתחילים החיים הכייפים !!! לקום בבוקר בכיף , ללכת לעבודה ,

 

לחזור מהעבודה , לישון , לקום לעבודה , לחזור מהעבודה, לישון , לקום לעבודה , לחזור

 

מהעבודה, לישון , לקום לעבודה , לחזור מהעבודה, לישון , לקום לעבודה , לחזור מהעבודה,

 

לישון , לקום לעבודה , לחזור מהעבודה, לישון , לקום לעבודה , לחזור מהעבודה, לישון ,

 

לקום לעבודה , לחזור מהעבודה, לישון , לקום לעבודה , לחזור מהעבודה, לישון , לקום

 

לעבודה , לחזור מהעבודה, לישון , לקום לעבודה , לחזור מהעבודה, לישון , לקום לעבודה ,

 

לחזור מהעבודה, לישון , לקום לעבודה , לחזור מהעבודה, לישון , לקום לעבודה ................................

פורסם
מזל טוב גבר, עכשיו מתחילים החיים הכייפים !!! לקום בבוקר בכיף , ללכת לעבודה ,

 

לחזור מהעבודה , לישון , לקום לעבודה , , לחזור מהעבודה, לישון , לקום לעבודה ................................

 

מצדי... ללכת לעבודה... ולא לחזור... לעבוד 25 שעות ביממה... שנה בערך :) ואז ללמוד קצת :)

---------------------------------------

---------------------------------------

פורסם
עכשיו, כל תותחי הפוטושופ להתייצב ולמצוא כל מה שנמצא מתחת לרבועים

הלבנים :lol:

נהג, שק"מיסט :?::wink:

 

איזה מנייק :lol:

למה נהג, שק"מיסט... בתחום האלקטרוניקה אני, אבל את המקצוע אני לא אומר. לי לא אכפת, רק שלא יז@#ו אותי הצבא אחר כך.

---------------------------------------

---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...