Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחד המותגים היותר חביבים עלי, יש להן סאונד מטריף ואני מאוד אוהב את העיצוב שלהן למרות שהן פחות מהנות לנהיגה.

 

יהיה כיף לראות כאלה בארץ.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ישנן כבר 2 שמשתזפות בנמל נכון לאתמול ומחכות לשחרור.

 

מזל טוב וברכות לבעלים המאושרים.

 

נראה שיש יותר

 

10593195_813117465395892_7166359824237545387_n.jpg

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

וואו, זה בארץ?

 

אחת בוודאות (של לקוח שלי) ועוד אחת שהגיעה עם חברת שילוח מתחרה.

לפי התמונה שצירפת, זה נראה כאילו פותחים פה סוכנות ענק :-P

פורסם

העובדה הכי מעניינת בכתבה זה שהיבואן הוא אחיו של מפכ"ל המשטרה. אני רוצה לראות את השוטר שייתן דו"ח מהירות לאסטון. יותר סביר שיצלמו עם הנהג סלפי ויעבירו ללשכת המפכ"ל כדי ללקק.

פורסם
האני רוצה לראות את השוטר שייתן דו"ח מהירות לאסטון. יותר סביר שיצלמו עם הנהג סלפי ויעבירו ללשכת המפכ"ל כדי ללקק.

 

שוטר עם ניידת לא יעמוד עם אסטון,מהירה מדי :D

 

מצלמת גאטסו לעומת זאת..;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)
העובדה הכי מעניינת בכתבה זה שהיבואן הוא אחיו של מפכ"ל המשטרה. אני רוצה לראות את השוטר שייתן דו"ח מהירות לאסטון. יותר סביר שיצלמו עם הנהג סלפי ויעבירו ללשכת המפכ"ל כדי ללקק.

גם זה היבואן יהיה המפכ"ל בכבודו בעצמו, זה לא ימנע ממתנ"א את דובדבן היח"צ של כותרת בעמוד האחורי של עיתון - "נתפס במכונית-על ב-180 קמ"ש" בליווי תמונה על קצין משטרה מחייך מעל האסטון.

 

נחמד. סוף סוף רואים אקזוטיקה על הכביש.

האמת שכבר כמה שנים יש כל מיני אקזוטיות פחות או יותר בישראל. מזארטי ופרארי יש כבר כמה שנים - בנמל תל אביב חנתה קבוע מזראטי במקום אסור (פעם אחת גם ראיתי שוטר גיבור מצמיד דו"ח לשמשה תוך התעלמות מצעקות הבעלים). לאחרונה בבית החולים בו אני עובד חנתה פרארי בחוץ כאחרונת הקורולות. כמובן שבמקום אסור.

יש SLS מסתובבת באיזור קרית אונו והיא ממש לא היחידה.

גם לא חסרות בארץ עוד מרצדס AMG שחלקן עולות כמו האסטון-מרטין האלו.

 

ולעניין - מכוניות מאוד יפות. מאוד-מאוד יפות. למרות שמה שמתחת לעור כבר די מיושן. האמנם הדור הבא של המכונית לג'נטלמן הממהר תכלול מנועי AMG?

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם
אחד המותגים היותר חביבים עלי, יש להן סאונד מטריף ואני מאוד אוהב את העיצוב שלהן למרות שהן פחות מהנות לנהיגה.

 

יהיה כיף לראות כאלה בארץ.

 

 

בדיוק אתמול קראתי שאסטון מעדכנת כמה מהגדמים שלה עם תיבה אוטומטית חדשה של ZF וישר חשבתי עליך.

 

 

אישית, אם היה לי הממון לקנות אסטון מרטין הייתי קונה לי איזו DB9, שם את שיר הנושא של גולדפינגר בלופים ופשוט נוסע איתה בכל הארץ.

 

מחכה לראות כמה על הכביש.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אם כבר, אז את נעימת הנושא מ-"בשירות הוד מלכותה".

בכונן ה-USB שלקחתי לטיול בגרמניה היה אוסף של שירים מסרטי ג'יימס בונד. אין על זה בכביש אירופאי מתפתל. אפילו אם אתה נוהג ברכב של "הרעים" (מרצדס).

פורסם

ובהקשר הזה של מכוניות לעשירים,

הכתבה הזו מזכירה לי בדיחה מוכרת:

מה משותף לפלייבוי ונשיונל ג'אוגרפיק?

 

 

 

 

 

בשניהם תראה חורים שלעולם לא תגיע אליהם...

פורסם

לא יודע לכמה אנשים המכונית הזו רלוונטית. אבל לפחות בתור יד שניה אולי יש קצת יותר סיכוי...

ודווקא יש להם פרסומת לעניין:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ביום שאראה אסטון בישראל אזיל דמעה. ולא מהתרגשות, מקנאה!

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.


×
×
  • תוכן חדש...