Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתחיל להיות מעניין בארץ בקטע של המכוניות על בזמן האחרון, פעם זה היה רק פורשה וגם אולי מרצדס וכאלה, היום זה פרארי,מזראטי,מרצדס,פורשה,גרסאות של ב.מ.וו חזקות, רכבי אספנות נדירים מאוד ועוד ועוד מלא ועכשיו גם למבורגיני ואסטון מרטין! מי שהוא אמר מיתון? :wink:

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רוצה להאמין שמי שקונה רכב כזה לא קונה אותו לנסוע כל יום לעבודה אלא מחנה אותו בחניה הפרטית בבית ובסופ"שים יוצא לכבישים מעניינים.

פורסם

אני דווקא חושב שיש מקום לרכבים כאלו בארץ. אל תשכחו שיש אנשים פה בארץ שמשתמשים במזראטי ובפרארי כרכבים יומיומים, יש לי שכן עם מזראטי והוא נוסע איתה באופן קבוע יום יום, אז אני לא חושב שאין סיבה שיקנו אותם בשביל שהם ישכבו בחנייה בלי מעש.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

כל עוד יש לאדם חניה פרטית בבית ובעבודה אפשר להשתמש ברכב כזה ביומיום,

 

כמובן שה"תרבות" הנפלאה בארץ היא לברך כל רכב חדש, מגניב, יקר או שסתם נראה שונה בוונדליזם בכל חניה לא מאובטחת (הסיבה היחידה שאני לא מתכוון לרכוש רכב עם Soft top כל עוד אני גר בארץ).

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

לפני חודש הייתי בבבנקוק תאילנד, ובתוך קניון סיאם פרגון(נמצא ליד קניון ה-MBK למי שמכיר),יש קומה שלמה עם מיטב רכבי היוקרה שיש לעולם להציע-למבורגיני(כולל אוונטדור),אסטון מרטין,מזארטי,במוו,פורשה ועוד..אני מצרף תמונות ותהנו

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אח אחד אחראי על הגוף שאוכף עבירות מהירות והאח השני מוכר מכוניות שיכולות להכפיל במהירותן את המהירות המירבית בכל כביש בארץ בקלות. :-D

 

אני מחכה לראות אותן על הכבישים!

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
אח אחד אחראי על הגוף שאוכף עבירות מהירות והאח השני מוכר מכוניות שיכולות להכפיל במהירותן את המהירות המירבית בכל כביש בארץ בקלות. :-D

 

:lol:

 

יהיה מעניין לשמוע את השיחות סביב השולחן בארוחות החג של משפחת דנינו... :wink:

פורסם

אתה יודע צריך פרנסה במשפחה, אז אח אחד מסדר פרנסה לאח השני...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...