Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מישל פייפר בת 55 קצת לא מתאים להשוות אותה למכונית ספורט אולי פרארי 308 GTB.

אבל ההשוואה נכונה.

נמבו נועדו להדהים, פרארי נועדו להיות הכי יפים.

הבעיה שלמבו שייכים ל VW והעיצוב שלהם לא השתנה ב 20 שנה אחרונות.

מנוע שנמצא גם בדגמים של אודי בכלל מוציאים את כל הטעם מלמבו

 

 

שמתי לב שאתה קצת אנטי למבו, אבל העיצוב של למבורגיני הולך ומשתפר, מלבד דגמים הזויים כגון VENENO

מעבר לזה, כל מנוע של למבורגיני במיוחד LP670 עם הסאונד הכי טוב ששמעתי מעולם.

כנראה שלא עמדת ליד אחת כזו.

אה וכן, של הדיאבלו VT6.0, שזו בעצם הלמבורגיני הכי "אמיתית" והאחרונה שיצאה לצערי מבית למבורגיני נטו.

 

פרוסיו למבורגיני ידע לבנות רכבים, אאודי ממשיכים את זה לא רע.

Opel Adam S 2017

פורסם
^ והאם יצא לך לשמוע אותה כשהיא שרה?

 

לי יצא, לא לחיצה עד סוף המצערת, אבל הנהג גם לא נסע כמו סבתא. תענוג :-) (באיטליה כמובן).

 

מה שכן, הייתי רוצה לשמוע אוונטדור חולפת לידי עם סחיטת המצערת.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני בכלל לא בטוח שאוודי מתערבים בעצמאות של למבורגיני.

 

זה לא שראינו פתאום מרימי חלונות חשמל מהפולו בלמבורגיני.:wink:

 

אוי לבושה, באסטון מרטין היו פעם מרימי חלונות ממונדאו :oops: :oops: :oops:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עד כמה שאני זוכר היצרן התלונן על כך שאוטו איטליה ישראל מוכר רכבים במחיר נמוך מזה שפרארי קבעה.

 

על מה אתה מבסס את זה?

פורסם
ביום שאני אראה אסטון מקשטת את כבישי ארצנו אני אהיה מאושר, יש משהו במותג הזה שאני לא יכול להסביר, אבל פשוט לוחץ לי על הנקודות הנכונות בלב. בכל פעם כשאני בחו"ל ורואה אסטון אני מחסיר פעימה.

 

אין דרך יותר טובה לתאר אסטון מרטין. יש משהו ברכב הזה שגורם לי להתרגש. אני מקווה שיהיו כאן כמה שיותר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אני בכלל לא בטוח שאוודי מתערבים בעצמאות של למבורגיני.

 

זה לא שראינו פתאום מרימי חלונות חשמל מהפולו בלמבורגיני.:wink:

 

אוי לבושה, באסטון מרטין היו פעם מרימי חלונות ממונדאו :oops: :oops: :oops:

זה לא כל כך תלוש מהמציאות כמו שאתה חושב. אפשר למצוא קצת אאודי בכל למבורגיני.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אני בכלל לא בטוח שאוודי מתערבים בעצמאות של למבורגיני.

 

זה לא שראינו פתאום מרימי חלונות חשמל מהפולו בלמבורגיני.:wink:

 

אוי לבושה, באסטון מרטין היו פעם מרימי חלונות ממונדאו :oops: :oops: :oops:

 

יש לאאודי ולמבורגיני מנועים משותפים (S8, RS6)

יצאת חומוס :wink:

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

נו בחייך, לא חומוס ולא טחינה!

 

הפחד שלנו הוא מהורדה של הסטנדרד של מכונית העל בשל רכישה ע"י חברת רכב עממית.

 

אם זה הולך בכיוון ההפוך ויצרן רכב עממי (יחסית) החליט לקחת מנוע מלמבורגיני ולהתקין אותו ברכב העממי שלו, אז אשריינו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אין מה לעשות יש היררכיה ברכבי העל אצל VAG.

 

זה הסדר מהנמוך לגבוה:

אאודי R8.

למבורגיני הורקאן.

למבורגיני אוונדטדור.

בנטלי קונטיננטל.

בוגאטי ויירון.

שקודה פאביה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אין מה לעשות יש היררכיה ברכבי העל אצל VAG.

 

זה הסדר מהנמוך לגבוה:

אאודי R8.

למבורגיני הורקאן.

למבורגיני אוונדטדור.

בנטלי קונטיננטל.

בוגאטי ויירון.

שקודה פאביה.

 

 

 

אני שמעתי שהמרימי שמשות של הפאביה הם בעצם המרימים שלקחו מהבוגאטי.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
אין מה לעשות יש היררכיה ברכבי העל אצל VAG.

 

זה הסדר מהנמוך לגבוה:

...

...

...

שקודה פאביה.

 

:mm_yeah::roflmao: :roflmao: :roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מגניב שיש יבואן שלוקח כזאת יוזמה.

 

אבל מצד שני מפחיד לקנות רכב כ"כ יקר במדינה כמו שלנו.

 

כל פעם שאתה חונה כזה רכב עובר לך הרבה דברים בראש ..וונדליזם,פגיעה של עגלה של סופר,פתיחת דלתות על הרכב שלך,אם חנית במקום אסור אז יש מצב שיגררו לך את הרכב ואולי יעשו לך נזקים,במפרים גדולים,מוסכים שלא ידעו איך לטפל ברכב..

 

מי שקונה רכב כזה צריך שיהיה עשיר כקורח שסכום כסף כזה לא מוזיז לו את העפעף או עבריין ששם ז*ן על כולם.

 

איפה הימים שהיינו מתלהבים מאלפא רומאו GT ומוסטנג ?!


×
×
  • תוכן חדש...