Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה יהיה פשוט חלום,

אבל לתחזק מותגים כאלה בארץ,מבחינת היבואנים זה יהיה המון המון כסף.

לפי דעתי אוטו איטליה זה חברה מופסדת בלא מעט,עוד לא ראתה רווחים במיוחד...

מחירות של כמה עשרות בודדות בשנה בקושי,לא חשוב שזה כלכלי במיוחד,במיוחד עם המיסוי ההזוי שיש בארץ.

אבל כל הכבוד שהם מחזיקים,זה נעשה גם מתוך אהבה לתחום אני בטוח.

 

כן, כי אוטו איטליה עובדים לשם שמיים :loco::drinking::screwy:

אתה שוכח שמדובר במוצר יוקרה לכל דבר, ושהמיסוי לא משחק כאן תפקיד כי הלקוחות ישלמו כמה שתגיד להם לשלם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפרארי אין להבות ירוקות שיוצאות מהאגזוז' date=' וגם לא רבע מהרעש שאוונטדור עושה - מבלי להעליב את כל ה700+ כוחות סוס[/quote']

 

למבורגיני אינה רועשת יותר מפרארי, נהפוכו- בהתנהלות מתונה הפרארי (כל פרארי) מייצרת סאונד חזק ועוצמתי יותר מלמבורגיני (כל למבורגיני כולל אוונטדור).

בלחיצה גם למבורגיני וגם פרארי מייצרות הרבה רעש, כל אחת והטון הייחודי לה.

 

כן, כי אוטו איטליה עובדים לשם שמיים :loco::screwy:

אתה שוכח שמדובר במוצר יוקרה לכל דבר, ושהמיסוי לא משחק כאן תפקיד כי הלקוחות ישלמו כמה שתגיד להם לשלם.

 

לא מדוייק,

כשפרארי הגיעו לישראל ושמעתי את המחירים לא הבנתי איך הגיוני שדווקא בישראל, עם מיסוי דרקוני, הן נמכרות זול יותר מאשר בהונג קונג שבה המיסוי פרוגרסיבי ונמוך יותר (מה גם שבמספרים גדולים פי כמה עשרות\מאות).

עד כמה שאני זוכר היצרן התלונן על כך שאוטו איטליה ישראל מוכר רכבים במחיר נמוך מזה שפרארי קבעה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מישהו יודע כמה אוטו איטליה מרוויחה?

כי אם לא אז מבחינתנו אף אחד לא יודע אם היא מפסידה או מרוויחה....

 

וכן יש מלא חברות שמפסידות מיליוני ש"ח בשנה ועדיין חיות ובועטות...

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
למבורגיני אינה רועשת יותר מפרארי, נהפוכו- בהתנהלות מתונה הפרארי (כל פרארי) מייצרת סאונד חזק ועוצמתי יותר מלמבורגיני (כל למבורגיני כולל אוונטדור).

בלחיצה גם למבורגיני וגם פרארי מייצרות הרבה רעש, כל אחת והטון הייחודי לה.

 

 

 

לא מדוייק,

כשפרארי הגיעו לישראל ושמעתי את המחירים לא הבנתי איך הגיוני שדווקא בישראל, עם מיסוי דרקוני, הן נמכרות זול יותר מאשר בהונג קונג שבה המיסוי פרוגרסיבי ונמוך יותר (מה גם שבמספרים גדולים פי כמה עשרות\מאות).

עד כמה שאני זוכר היצרן התלונן על כך שאוטו איטליה ישראל מוכר רכבים במחיר נמוך מזה שפרארי קבעה.

 

ויותר מזה,במעמד תושב "זר" אתה מביא את הרכב במחיר נמוך משמעותית משאר מקומות בעולם (נכון לגבי הרבה מכוניות,אבל ברכבי "על" זה אפקטיבי הרבה יותר,מכיר כמה סיפורים...).

כמובן שלא באתי לאמר שאוטו איטליה הם ביטוח לאומי ומחלקים פרסים,אבל יש שם הרבה תשוקה לתחום ולא רק תאבת בצע בניגוד לשאר יבואנים ישראליים.

פורסם

לפי דעתי זה מושג המפתח, אוטו איטליה מצליחים, ומרווחים, מביאים הרבה רכבים בשנה, לא אלפים, אף אחד לא חשב שהם יביאו אלפים.

אוטו איטליה תכננה את המודל העסקי שלה כך שהן יביאו כמה עשרות בשנה וליצור רווח.

 

מרוויחים? אז זהו שלא...

 

מישהו יודע כמה אוטו איטליה מרוויחה?

כי אם לא אז מבחינתנו אף אחד לא יודע אם היא מפסידה או מרוויחה....

 

וכן יש מלא חברות שמפסידות מיליוני ש"ח בשנה ועדיין חיות ובועטות...

 

"דוחות קרדן רכב מראים כי מאז הכניסה לשותפות באוטו איטליה היא לא מצליחה להרוויח. בסיכום 2011 הציגה פעילות זו הפסד של כ-400 אלף שקל, וב-2012 ההפסדים צמחו ל-2.4 מיליון שקל. ב-2012 נמכרו 29 כלי רכב משני המותגים, ובחמשת החודשים הראשונים של 2013 נמכרו 13 כלי רכב."

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000857493

 

למי שלא יודע קרדן רכב קנו את החלק של זוהר אלון ועכשיו הוא עובד כיועץ של אוטו איטליה.

 

אוטו איטליה עומדת על המדף, יש קונים?

Detailer.gif
פורסם

^ ככל הנראה מתנהל מו"מ בין UMI (הבעלים הנוכחיים של אוטו איטליה) לבין סמל"ת:

UMI מנהלת מגעים למכירת הזיכיון על יבוא פרארי

 

נ.ב. למבורגיני איננה רועשת יותר מפרארי.

נ.ב.2 לדעתי פרארי נשמעת יותר טוב.

נ.ב.3 מזראטי נשמעת יותר משתיהן.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
^ ככל הנראה מתנהל מו"מ בין UMI (הבעלים הנוכחיים של אוטו איטליה) לבין סמל"ת:

UMI מנהלת מגעים למכירת הזיכיון על יבוא פרארי

 

נ.ב. למבורגיני איננה רועשת יותר מפרארי.

נ.ב.2 לדעתי פרארי נשמעת יותר טוב.

נ.ב.3 מזראטי נשמעת יותר משתיהן.

 

שימו לב להודעתי מלפני חצי שנה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3983790#post3983790

 

נראה שההפרדה המוחלטת שפעם הייתה בין פרארי ומזארטי לבין שאר הקונצרן הולכת ומיטשטשת: אלפא מתכוונת להציע דגמים יקרים יותר ומזראטי מתכוונת להציע דגמים זולים יותר (הכל יחסי, כן?), באופן שאלפא ומזראטי "מתקרבות" זו לזו.

 

אני מתאר לעצמי שזו הסיבה שסמל"ת בוחנת בחיוב את רכישת אוטו-איטליה. סמל"ת יודעת יותר טוב מכל אחד בארץ את מפת הדרכים של קונצרן פיאט וממה שידוע וגלוי לציבור הרחב, הכיוון שתיארתי לעיל הוא זה שהולך ולובש צורה עם הזמן. אם יווצר "רצף" - או יתחולל תהליך שחותר ליצירתו - בין פרארי ומזראטי לבין שאר הקונצרן, טבעי שסמל"ת תרצה את המותגים הללו אצלה.

 

פרארי ומזראטי צריכות לחזור הבייתה, לסמל"ת. :-)

 

לגבי שלושת הנ.ב.: מצפייה בסרטונים בלבד, הכל נכון!

:idea:
פורסם
שימו לב להודעתי מלפני חצי שנה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3983790#post3983790

 

נראה שההפרדה המוחלטת שפעם הייתה בין פרארי ומזארטי לבין שאר הקונצרן הולכת ומיטשטשת: אלפא מתכוונת להציע דגמים יקרים יותר ומזראטי מתכוונת להציע דגמים זולים יותר (הכל יחסי, כן?), באופן שאלפא ומזראטי "מתקרבות" זו לזו.

 

אני מתאר לעצמי שזו הסיבה שסמל"ת בוחנת בחיוב את רכישת אוטו-איטליה. סמל"ת יודעת יותר טוב מכל אחד בארץ את מפת הדרכים של קונצרן פיאט וממה שידוע וגלוי לציבור הרחב, הכיוון שתיארתי לעיל הוא זה שהולך ולובש צורה עם הזמן. אם יווצר "רצף" - או יתחולל תהליך שחותר ליצירתו - בין פרארי ומזראטי לבין שאר הקונצרן, טבעי שסמל"ת תרצה את המותגים הללו אצלה.

 

פרארי ומזראטי צריכות לחזור הבייתה, לסמל"ת. :-)

 

לגבי שלושת הנ.ב.: מצפייה בסרטונים בלבד, הכל נכון!

 

 

 

אתה צודק, אם יש משהו שסמל"ת יודעים לעשות זה למכור מכוניות יקרות :-D

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

שתי בשורות מעולות!

 

לא שאני הולך לקנות אחת כזו, אבל מבחינת טעמי האישי, מדובר בשני היצרנים האחרונים, שרכבים חדשים שלהם עדיין מרגשים אותי.

 

שני היצרנים היחידים שאני לא מסוגל להשאר אדיש אליהם כשאני נתקל בהם (בחו"ל).

 

פשוט מסרבים להכנס למיין-סטרים שפרארי נשאבו אליו כבר לפני שנים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מי שעושה ביטוחי צד ג' שהכיסוי הסטנדרטי עומד על 450,000 ש"ח ואתרע מזלו לפרק למבורגיני כזו (או כל רכב יקר אחר לצורך העניין) בתאונה, יצטרך להשלים את החסר מכיסו ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

סוף סוף אנחנו הולכים לכיוון הנכון.

איזה בשורות משמחות לכל חובבי הרכב בארץ.

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

מצד אחד זו בשורה מדהימה לחובבי רכב - אני הייתי המום כשראיתי פרארי 458 שחורה נוסעת לידי בפקק על כביש 5

 

הרכב כל כך יפה שזה מטמטם!

 

ועכשיו גם השור האיטלקי והמכונף הבריטי מגיעים לכאן

 

אבל!

 

זה גם גורם לי להרתע במהידיעה שבארצות שבהן נמכרות מכוניות כאלה תמיד יש גם את הצד השני - איפה שיש למספר מעטים את הממון לרכוש כאלו מכוניות - להמונים בקושי יש כסף למחייה בסיסית.

 

זה אחד הסממנים לפער מעמדות אדיר - יש בזה גם משהו מדאיג.

 

מצטער אם אני הPARTY POOPER אבל זה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
סוף סוף אנחנו הולכים לכיוון הנכון.

איזה בשורות משמחות לכל חובבי הרכב בארץ.

 

סחה על הציניות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מצד אחד זו בשורה מדהימה לחובבי רכב - אני הייתי המום כשראיתי פרארי 458 שחורה נוסעת לידי בפקק על כביש 5

 

הרכב כל כך יפה שזה מטמטם!

 

ועכשיו גם השור האיטלקי והמכונף הבריטי מגיעים לכאן

 

אבל!

 

זה גם גורם לי להרתע במהידיעה שבארצות שבהן נמכרות מכוניות כאלה תמיד יש גם את הצד השני - איפה שיש למספר מעטים את הממון לרכוש כאלו מכוניות - להמונים בקושי יש כסף למחייה בסיסית.

 

זה אחד הסממנים לפער מעמדות אדיר - יש בזה גם משהו מדאיג.

 

מצטער אם אני הPARTY POOPER אבל זה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו.

 

נו באמת. היכן שניתן לרכוש למבורגיני להמונים יש בקושי כסף למחיה בסיסית? מאיפה הקשקוש הזה מגיע?

או שאולי אתה חלק מאלה ש"would rather the poor poorer, provided the rich were less richer"

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

פשוט מסרבים להכנס למיין-סטרים שפרארי נשאבו אליו כבר לפני שנים.

מיין סטרים? פרארי? פרט.

 

זה גם גורם לי להרתע במהידיעה שבארצות שבהן נמכרות מכוניות כאלה תמיד יש גם את הצד השני - איפה שיש למספר מעטים את הממון לרכוש כאלו מכוניות - להמונים בקושי יש כסף למחייה בסיסית.

 

זה אחד הסממנים לפער מעמדות אדיר - יש בזה גם משהו מדאיג.

 

מצטער אם אני הPARTY POOPER אבל זה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו.

לדוגמא, גרמניה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...