Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדש ! Abarth Punto SuperSport


dor2201
שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שמאוד מחזק את ההשערה שההספד לסטיגמה עדיין מוקדם, היא ההנחה שלא כל מי שכאן כותב ובצורה מנומקת להפליא ועתירת שכל, על נחיתותו של האוטו הזה יחסית למתחרות, גם נהג בו. כנראה בכל זאת די בכך שהמדובר בפיאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דעתי האישית היא שמחיר הזה יש לה הרבה מתחרות שהייתי שוקל לקנות לפני האבראט, בדגש על הפיאסטה ST.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מיצינו כבר את הדיונים חסרי התועלת של מחיר "שווה או לא שווה" למכוניות ספורט?

 

רכב ספורט קונים כי הנהג חובב נהיגה ולכן רוצה לנהוג במכונת נהיגה, לא קונים כי זה "שווה". אין פה הגיון כלכלי. אם אתם רוצים לקנות רכב עם מחיר "שווה", תקנו סוזוקי אלטו במבצע של ה- 53 אלף.

 

לגופו של עניין (ושרשור): רכב מצוין, רק ממבט על התמונות אפשר לראות שהוא הכי מעוצב ויפה מכל המתחרים שלו ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

170 זה לפני מיקוח, אם תהיו רציניים ותגיעו לאולם תצוגה מאמין שילכו לקראתכם והרבה. אבארט דואגת ללקוחות שלה, והכי חשוב מדברת באותה שפה, ואפשר לומר שזהו האולם תצוגה היחידי שלא הסתכלו עלי מוזר ששאלתי מה גודל צלחות הבלימה והאם היא יוצאת להיגוי יתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

170 זה לפני מיקוח, אם תהיו רציניים ותגיעו לאולם תצוגה מאמין שילכו לקראתכם והרבה. אבארט דואגת ללקוחות שלה, והכי חשוב מדברת באותה שפה, ואפשר לומר שזהו האולם תצוגה היחידי שלא הסתכלו עלי מוזר ששאלתי מה גודל צלחות הבלימה והאם היא יוצאת להיגוי יתר.

:mm_yeah: תכלס .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מיצינו כבר את הדיונים חסרי התועלת של מחיר "שווה או לא שווה" למכוניות ספורט?

 

רכב ספורט קונים כי הנהג חובב נהיגה ולכן רוצה לנהוג במכונת נהיגה, לא קונים כי זה "שווה". אין פה הגיון כלכלי. אם אתם רוצים לקנות רכב עם מחיר "שווה", תקנו סוזוקי אלטו במבצע של ה- 53 אלף.

 

לגופו של עניין (ושרשור): רכב מצוין, רק ממבט על התמונות אפשר לראות שהוא הכי מעוצב ויפה מכל המתחרים שלו ביחד.

 

גיא, זה שתגידו אין היגיון בלקנות אוטו כזה - זה נחמד ויפה. בכל דבר יש היגיון (שהוא), גם ברכישת רכב כזה (וחבר'ה, פרופורציות - זה לא שמדובר בסופר קאר, זאת רק הוט האץ' ותו לא), כך שבפועל גם רכישת רכב "חמים" היא בשיקול של משתנים כאלו ואחרים (הנאה מנהיגה, איבזור, נוחות נסיעה, Whatever - כל אחד ומה שחשוב לו, על פי העדפה שלו כמובן).

 

את ה-OPC אפשר לסחוט מ"שלמה" סביב 150K, שזה 20K פחות מהפונטו סופרספורט. נהגתי בפונטו וב-OPC לא מעט, כל עוד הן שתיהן סטנדרטיות במתלים, ה-OPC אומנם קשיחה יותר (קשה מידי עבור הגב שלי - על כבישים משובשים), אבל חדה ומתנהגת טוב יותר (למרות שעל מגבלות היא מרגישה עצבנית מידי). היא גם חזקה יותר ונשמעת טוב יותר. לטעמי גם נראית קרבית יותר מהפונטו. רואה? יש דרך לשלם 20K פחות - ולקבל יותר תמורה ו"היגיון". אתה יכול להוסיף לכך גם את ה-208GTI והפיאסטה ST (נטולת התוספות / חבילות נוספות) שנמכרות סביב 155K. עוד אופציות שנותנות יותר (כוח / התנהגות) - ועולות פחות.

 

נהגת בפונטו / OPC וכדומה? או שאתה קובע סתם ככה (באוויר) שהיא מצויינת (לא טוען שהיא גרועה - למען הסר ספק. כן חושב שיש אופציות עדיפות מבחינת ניהוג / מנוע). לגבי העיצוב - נראית כמו כל פונטו אבארת' אחרת, רק הקאפות של החישוקים בשחור והקאליפרים בצהוב (לפחות בוורסיה האדומה. למיטב זכרוני - השחורה זוכה לפסים על מכסה המנוע / גג).

 

רועי5, הפונטו לא גרועה כמו שאולי הובן על ידך. היא יחסית די נוחה לנסיעה, יש לה תא נוסעים נחמד ונעים (נאה מזה של ה-OPC המצועצעת מידי, עם המתגי חלונות השקופים המחרידים הללו...), היא מתנהגת טוב (והופכת להיות טובה מאוד - על מתלים משודרגים) ונאה למראה - אין ספק. אלא שברמת התמחור שלה, כפי שכבר ציינתי, יש אופציות שנותנות עוד ברב הסעיפים - ובפחות כסף. אם המחיר היה נמוך בכמה אלפים - יש סיכוי שהיינו זוכים לפגוש יותר מהן על כבישי ארצנו. לדעתי לפחות.

 

לא דובר כאן על מתן השירות של המותג וכדומה. או על כמה ניתן להוריד (ורמז: לא הרבה, אם בכלל), כך שזה לא רלוונטי לדיון. זה שעומר יודע למכור ויודע לתת שירות - כבר ידוע ונכתב כאן רבות. בצדק.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מיצינו כבר את הדיונים חסרי התועלת של מחיר "שווה או לא שווה" למכוניות ספורט?

 

רכב ספורט קונים כי הנהג חובב נהיגה ולכן רוצה לנהוג במכונת נהיגה, לא קונים כי זה "שווה". אין פה הגיון כלכלי. אם אתם רוצים לקנות רכב עם מחיר "שווה", תקנו סוזוקי אלטו במבצע של ה- 53 אלף.

 

לגופו של עניין (ושרשור): רכב מצוין, רק ממבט על התמונות אפשר לראות שהוא הכי מעוצב ויפה מכל המתחרים שלו ביחד.

 

אף אחד לא השווה פה בין רכב ספורטיבי ולא ספורטיבי.

 

גם בסגמנט מכוניות הספורט שקונים מהלב ולא כי "שווה" יש כמה מתחרות, ההשוואה היא בין המתחרות באותו הסגמנט,

 

אז יש מי שיאהב את הפונטו ויקח אותה, יש מי שיגיד "גבר יש לX את גרסת הOPG שחזקה ומתנהגת יותר טוב ממנה שווה לך לבדוק אותה אם כבר חשקת במכונית לנפש ולא לכיס".

 

אין פסול בהשוואה בין מכוניות מאותו הסגמנט או שמיועדות לאותו הקהל (הוטהאץ' וספורטביות קומפקטיות כאלו ואחרות כמו שהוצעו כאן).

 

אם מישהו יכתוב פה שעדיף את מאזדה 3 כי היא הכי משתלמת בשוק, פה תהיה השוואה בעייתית שמקומה לא בשרשור הזה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה להג ריק.

אפשר לחשוב שכולכם כאן נוסעים על לפחות אחת מהמתחרות.

בסך הכל רובכם המכריע מצטט מבחני דרכים חסרי משמעות אמיתית.

בשורה התחתונה אבארט' מכרה כאן הכי הרבה קטנות חמות מכל היצרנים האחרים, אבל אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דיי בטוח שמי שמוכן לרשום צ'ק של 170 אלף על פונטו, לא ישאל דעתם של חברי פורום זה.

 

אז אנה תמשיכו לרדת על מחיר שלה, כי אני רוצה אחד עוד 3 שנים במחיר 80K.

אני לא מת כל צבע שחור אז לבן בשבילי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיא, זה שתגידו אין היגיון בלקנות אוטו כזה - זה נחמד ויפה. בכל דבר יש היגיון (שהוא), גם ברכישת רכב כזה (וחבר'ה, פרופורציות - זה לא שמדובר בסופר קאר, זאת רק הוט האץ' ותו לא), כך שבפועל גם רכישת רכב "חמים" היא בשיקול של משתנים כאלו ואחרים (הנאה מנהיגה, איבזור, נוחות נסיעה, Whatever - כל אחד ומה שחשוב לו, על פי העדפה שלו כמובן).

 

את ה-OPC אפשר לסחוט מ"שלמה" סביב 150K, שזה 20K פחות מהפונטו סופרספורט. נהגתי בפונטו וב-OPC לא מעט, כל עוד הן שתיהן סטנדרטיות במתלים, ה-OPC אומנם קשיחה יותר (קשה מידי עבור הגב שלי - על כבישים משובשים), אבל חדה ומתנהגת טוב יותר (למרות שעל מגבלות היא מרגישה עצבנית מידי). היא גם חזקה יותר ונשמעת טוב יותר. לטעמי גם נראית קרבית יותר מהפונטו. רואה? יש דרך לשלם 20K פחות - ולקבל יותר תמורה ו"היגיון". אתה יכול להוסיף לכך גם את ה-208GTI והפיאסטה ST (נטולת התוספות / חבילות נוספות) שנמכרות סביב 155K. עוד אופציות שנותנות יותר (כוח / התנהגות) - ועולות פחות.

 

נהגת בפונטו / OPC וכדומה? או שאתה קובע סתם ככה (באוויר) שהיא מצויינת (לא טוען שהיא גרועה - למען הסר ספק. כן חושב שיש אופציות עדיפות מבחינת ניהוג / מנוע). לגבי העיצוב - נראית כמו כל פונטו אבארת' אחרת, רק הקאפות של החישוקים בשחור והקאליפרים בצהוב (לפחות בוורסיה האדומה. למיטב זכרוני - השחורה זוכה לפסים על מכסה המנוע / גג).

 

רועי5, הפונטו לא גרועה כמו שאולי הובן על ידך. היא יחסית די נוחה לנסיעה, יש לה תא נוסעים נחמד ונעים (נאה מזה של ה-OPC המצועצעת מידי, עם המתגי חלונות השקופים המחרידים הללו...), היא מתנהגת טוב (והופכת להיות טובה מאוד - על מתלים משודרגים) ונאה למראה - אין ספק. אלא שברמת התמחור שלה, כפי שכבר ציינתי, יש אופציות שנותנות עוד ברב הסעיפים - ובפחות כסף. אם המחיר היה נמוך בכמה אלפים - יש סיכוי שהיינו זוכים לפגוש יותר מהן על כבישי ארצנו. לדעתי לפחות.

 

לא דובר כאן על מתן השירות של המותג וכדומה. או על כמה ניתן להוריד (ורמז: לא הרבה, אם בכלל), כך שזה לא רלוונטי לדיון. זה שעומר יודע למכור ויודע לתת שירות - כבר ידוע ונכתב כאן רבות. בצדק.

ההודעה שלך מנומקת, מרובת נתונים ומספרים וזה מאוד מרשים, אבל אני עדיין מתקשה להבין את הקשר בין הטענה שלי על סטיגמה חיה, נושמת ובועטת, לבין המסקנה שלך על "ההבנה שלי שהאוטו גרוע". אבל נניח לזה, כל שאני שואל הוא האם האמירה הפסקנית שלך הנוגעת לנחיתותו מול הקונקורציה, נובעת מנהיגה בדגם הזה בו מדובר, או מאיזו שהיא הנחה מלומדת הנוגעת בעיקרה לתורת ההיקש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה להג ריק.

אפשר לחשוב שכולכם כאן נוסעים על לפחות אחת מהמתחרות.

בסך הכל רובכם המכריע מצטט מבחני דרכים חסרי משמעות אמיתית.

בשורה התחתונה אבארט' מכרה כאן הכי הרבה קטנות חמות מכל היצרנים האחרים, אבל אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם.

 

עמי, אבארת' מוכרים הרבה יותר ממותגים חמים אחרים - אין על זה ספק. אבל רב המוחלט של המכירות מבוסס על דגמי ה-500 השונים, לא על הפונטו. מכוון שאנחנו לא דנים פה באבארת' כמותג נמכר או ב-500, הם לא רלוונטים לכאן בכלל. הפונטו נמכרה בכמויות מזעריות - וחבל. אם התמחור שלה היה מעט נמוך יותר, אולי המצב היה אחרת. זאת דעתי - בפעם האלף.

 

לא נהגתי ב-208GTI (מה שכבר אמרתי בעבר). נהגתי ואנהג עוד מספיק על הפונטו ועל ה-OPC. כפי שאתה יודע (ואתה יודע) הן נמצאות בידי חברים קרובים, חלקם אתה מכיר (וחלקם עוד לא). פיאסטה ST אין כהדגמה, אבל חבר מקבל את שלו בחודש הבא, כך שאנהג בה. לא היה כאן שום ציטוטים שהם מעיתונים או מבחני דרכים, רק עובדות על סמך נהיגה שהיא באמת.

 

רועי5, אם הסטיגמה הייתה עוד חייה ובועטת, ספק אם היינו רואים את ה-500 נמכרת בכמויות כאלו (בעיקר בוורסיות האבארת' השונות). חושב שאת קפיצת המדרגה הרצינית עשתה פיאט הבראבו היוצאת. מכונית נהדרת - נאה, מאובזרת, מרווחת, נעימה ומהנה לנהיגה. מכונית שלא פחדה להסתכל לגולף בעיניים. ה-500 עשתה את חזרת הרטרו, העירה את המותג והקפיצה מכירות.

 

לגבי הפונטו אבארת', ראה תגובתי לעמי. בפעם המי יודע כמה - נהגתי בה המון, כסטנדרטית וכלא סטנדרטית במיוחד (למעשה, כלא סטנדרטית - היא חזקה, אוחזת וקיצונית יותר מה"אסהאסה" בה מחזיקים עמי וגדעון). נהגתי ב-OPC כסטנדרטית ועם תוכנה. הכוונה שלהן זהה (לגרום להנהג להנות בנהיגה), אך דרך הביצוע שונה: הפונטו מרגישה כחבילה מאוזנת יותר - היא נוחה יותר לנסיעה (בפער די מורגש), יש לה תא נוסעים נעים ונאה יותר ויש לה את היחוד שלה. הקורסה מרגישה כחבילה קרבית יותר - ביצועים עדיפים, צליל קרבי יותר, מושבים אוחזים מהותית וכן התנהגות חדה ומהנה יותר. היתרון הנוסף שלה הוא במחיר - הנמוך יותר. מי שמוכן להתפשר על נוחות הנסיעה, יקבל אופציה עדיפה בכל הנוגע לביצועים והתנהגות.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ממשיך באותו קו ועדיין מפספס את העניין.

הרוב המכריע של רוכשי המכוניות האלה מסתכל על הרבה יותר נתונים ממה שכתובים כאן.

ותאמין לי, מידת השחזת הפניות והבדל של 20-30 אלף ש"ח בין אחת לשניה הן כמובן חלק משיקולי הקניה אבל חלק הרבה פחות משמעותי ממה שנובע מהשרשור הזה ודומיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה פה אנשים יורדים על הרכב הזה פה על ימין ועל שמאל, מתי מישהו מכם בכלל נהג באבארט פונטו? מתי מישהו מכם שאל את עצמו למה אנשים קונים את זה אם יש אופציות טובות יותר בשוק (ויש).

 

אז- לכל אלה שאמרו שהם יקנו את הרכב בעוד 3 שנים בחצי... בהצלחה, כי המחירון של אבאראט בלוי יצחק ממשיך לטפס בעודני מקליד.

 

דבר שני, בשורה התחתונה אמר פותח השירשור שיש בנתיים 5 כאלה שיגיעו לארץ הוא שכח לומר שנותרו כנראה רק 2 שאחת מהן זאת זו שבאולם.

 

(והשנה עוד לא הסתיימה).

\ולINFLAMES- להגיד שאין בזה היגיון ושזאת קנייה אמוציונלית ואז להגיד שהיית מוסיף עוד X כסף ולוקח רכב אחר, זה הכי לא אמוציונלי.

 

(סתם נקודה למחשבה).

 

 

*למען הפרוטוקול אני גם בעלים של פונטו ואני לא חושב בהחלט שהרכב הזה טוב מיתר הרכבים בקטגוריה, ויסכימו איתי שהוא אולי גם הפחות מהיתר (גם כן 200 סמ"ק פחות במנוע) וגם כמובן הספק נחות יותר כתוצאה מכך.

לדעתי אתם פשוט עסוקים יותר מידי בלקטול ופחות מידי בלפרגן.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...