Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדש ! Abarth Punto SuperSport


dor2201
שימו לב! השרשור הזה בן 3675 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השאלה היא לא האם המתחרות טובות יותר, זולות יותר, יקרות יותר או כל דבר אחר, אלא כמה מתוך אלה שהעבירו פה ביקורת באמת מהווים קהל יעד או, שומו שמיים, רכשו אבארט או מתחרה. לדבר לא עולה כסף.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אוראל, הנקודה היא לא האם אפשר להשיג opc ב150 או ב100.

אני לא הייתי לוקח קורסה opc גם בחינם, לדוגמא, ונראה לי שדיברנו על זה לא מעט :)

 

מעבר לזה, אני לא חושב ש"נתונים" (כוחות סוס, מומנט וכו') באמת אמורים להיות הפרמטר המכריע בבחירת רכב. זה נכון גם לגבי הפונטו וזה בטח נכון גם לגבי ה500 החלשה יחסית (שעולה, תקן אותי אם אני טועה, בערך כמו שעולה opc). נכון שחלק מהמתבוננים מהצד, או כאלו שזה אולי הרכב הראשון שלהם, או כאלו שמחפשים רק להדגיש כמה כוחות סוס יש לרכב שלהם, יעדיפו את המתחרות. אבל אני אישית, לדוגמא, הייתי אדיש למתחרות שהיו כשקניתי את ה500, בדיוק כמו שהיום לא מעניינות אותי לא ה208 ולא קליאו, גם אן שתיהן מכוניות חזקות יותר, או אפילו נחשבות למכונות נהיגה טובות יותר על ידי אנשים שאני מעריך את דעתם.

 

אני חושב שעמיקם צודק כשהוא אומר שהרוב סתם מצטטים מבחנים חסרי משמעות, או מסתכלים על איזה שניים שלושה פרמטרים ותו לא בכל מה שקשור לרכב. זה נחמד לקרוא איך איזה מבקר קרע איזה מסלול באירופה עם רכב כזה או אחר, אבל זה לא רלוונטי לנהיגה של רוב האנשים, שהם בדרך כלל לא נהגי על ולא מנצלים ולא ינצלו את הרכב שלהם עד הסוף. בגלל זה, לדעתי, בסוף מה שאמור לעניין כל אחד זה כמה הוא אישית מתחבר לרכב ספציפי ונהנה לנהוג בו. לא האם יש מתחרה זולה ב10,000 שקלים, עם עוד 20 כוחות סוס, או כל דבר דומה.

 

יש כל מיני סיבות לזה שהפונטו מכרה פחות עד היום. אחת מהן, לדעתי, היא שהיא גם קיבלה פחות פרסום. סיברה אחרת היא שחלק כנראה עשו מה שאני עשיתי וקנו את האחות מבית אלפא (ונכתב על זה כבר כאן בעבר גם).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שהאבראט לא טובה. פשוט המתחרות טובות יותר ,וזולות יותר:idea:

 

יבגני, עמיקם, RK - זאת בדיוק התשובה. הפונטו לא רעה בכלל, אבל הקורסה יותר טובה ממנה (מעבר למספרים ותמחור).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורסה יותר מוכוונת מסלול ממנה, זה הכל. אם היא הייתה רכב שני - זו לא שאלה בכלל. כרכב עיקרי - היא שוברת עצמות גם בכוכב יאיר. אני שוב טוען שהמספרים מדברים - או שכל מי שרכב פונטו מטומטם (קבוצת הביקורת שאני מכיר דווקא לא ממש), או שהחיים הם לא רק נהיגות קצה ומבחני דרכים.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן צודק.

ואוראל אתה מפספס את זה ש"הקורסה יותר טובה ממנה (מעבר למספרים ותמחור)" זה משפט סובייקטיבי לחלוטין.

בעייני היא לא, כי היא מדכאת אותי.

אני לא מכיר את tgt, ולא יודע בכמה מהרכבים שאנחנו מדברים עליהם הוא נהג, אז אני לא יודע על סמך מה (חוץ מהמספרים וכתיבה של אחרים) הוא קובע שהמתחרות טובות יותר. לפחות חלק מבעלי הפונטו כאן, לעומת זאת, נהגו גם נהגו במספיק רכבים אחרים ואם בכל זאת הם בחרו לקנות את הפונטו, אחרי נסיעות מבחן ולא באופן עיוור לחלוטין, אז כנראה שבכל זאת יש בה משהו מעבר למספרים, לא?

ושוב, זה נכון לחלוטין גם לגבי ה500. יש אלטרנטיבות מהירות יותר וכנראה גם מאובזרות יותר, שעולות בערך כמו שעולה ה500. אז מה?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיא, זה שתגידו אין היגיון בלקנות אוטו כזה - זה נחמד ויפה. בכל דבר יש היגיון (שהוא), גם ברכישת רכב כזה (וחבר'ה, פרופורציות - זה לא שמדובר בסופר קאר, זאת רק הוט האץ' ותו לא), כך שבפועל גם רכישת רכב "חמים" היא בשיקול של משתנים כאלו ואחרים (הנאה מנהיגה, איבזור, נוחות נסיעה, Whatever - כל אחד ומה שחשוב לו, על פי העדפה שלו כמובן).

 

את ה-OPC אפשר לסחוט מ"שלמה" סביב 150K (...) אתה יכול להוסיף לכך גם את ה-208GTI והפיאסטה ST (נטולת התוספות / חבילות נוספות) שנמכרות סביב 155K. עוד אופציות שנותנות יותר (כוח / התנהגות) - ועולות פחות.

 

נהגת בפונטו / OPC וכדומה? או שאתה קובע סתם ככה (באוויר) שהיא מצויינת (לא טוען שהיא גרועה - למען הסר ספק. כן חושב שיש אופציות עדיפות מבחינת ניהוג / מנוע). לגבי העיצוב - נראית כמו כל פונטו אבארת' אחרת, רק הקאפות של החישוקים בשחור והקאליפרים בצהוב (לפחות בוורסיה האדומה. למיטב זכרוני - השחורה זוכה לפסים על מכסה המנוע / גג).

 

אני רוצה להבהיר פה כמה דברים חשובים מאוד:

מעולם לא רשמתי שמחיר רכב ספורטיבי הוא לא שיקול לעומת המתחרים שלו. זה ועוד איך שיקול, אם לא בין החשובים ביותר!

רשמתי שקניית רכב ספורטיבי, באופן כללי, היא לא השקעה כדאית - אין מה לעשות.

 

אני לא בקיא במחירים העדכניים של ההוט האץ' שנמכרות היום, יתרה מכך לא נהגתי באף אחת מהן (אבארט פונטו איבו, אופל קורסה OPC, פיג'ו 208GTI או פורד פיאסטה ST), אבל אני אכתוב דבר מאוד ברור:

 

אני לא יודע להתמקח על מחיר. כשאני ניגש לסוכנות אני שואל מה המחיר ונגמר הסיפור. מוצא חן בעיני אני קונה, אם לא אני יוצא החוצה. במידה וסמל"ת היתה יוצאת בהודעה, או שמישהו היה אומר לי שהפונטו אבארט נמכרת עד 155K ש"ח (שזה המחיר שהיא שווה לדעתי), הייתי לוקח את הפאביה עוד השבוע ונוסע לתל אביב להזמין את הרכב. הכסף סתם מחכה בבנק בתכנית חיסכון.

אם צריך הייתי מחכה חודשים ארוכים לרכב במידה ואין בארץ, אני גם מוותר על דגם הסופר ספורט שמוסיף עוד 15 כ"ס וקליפרים צהובים, מוותר גם על המשענת יד, דיבורית בלוטוס, זיהוי קולי, חלונות שחורים מאחור, בקרת אקלים דיגיטלית למזגן... לא מעניינים אותי כל השטויות האלו.

עם זאת, זכותו של היבואן לתמחר את הרכב ולהרוויח עליו כמה שירצו, ומנגד אנחנו זכותנו כלקוחות לבחור האם לקנות או לא לקנות - אז אין צורך לצאת בהצהרות של "שווה או לא שווה" - רכב ספורט לא שווה לקנות. אם כבר קונים, כן - יש אלטרנטיבות ורק בניהם צריך להשוות ולהחליט מי מהם הכי שווה.

אני מודה שהשרשור של איילון מוטורס על הפיאסטה ST והתמונות המרהיבות בא לי בהפתעה, ואולי אני אבדוק את האופציה הזו. וכן, מחיר זה שיקול חשוב מאוד. אני מאמין שהכסף לא גדל על העצים לאף אחד, לא מדובר פה על רכישת אלטו ב- 53K ש"ח, וצריך לחשוב טוב מה לקנות, אם בכלל.

 

מקווה שהכל ברור עכשיו :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי לדעת מי המצחיק שהחליט לקרוא לפונטו ''סופרספורט''. יש כמה יפניים, איטלקיים וגרמני שממש נעלבו.

 

הכל ברוח טובה, כן? :wink:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי לדעת מי המצחיק שהחליט לקרוא לפונטו ''סופרספורט''. יש כמה יפניים, איטלקיים וגרמני שממש נעלבו.

 

 

האמת היא שיש פה קטע מעניין סמנטית, כי Sופר Sפורט לא היה רק לאבארת אלא גם היה הכינוי לדגמים החמים של שברולט בשנות הששים.

 

ולכל מי שתוהה מה זה 'אסה-אסה', זו צורת ההגייה האיטלקית לאות S, כך שגם כאן מדובר ב-SS.

 

מנסיון(ולא מקריאת מבחנים :wink:) אבארת פונטו היא מכונית מאד מאוזנת ושימושית, אבל על מדד השובבומטר היא מקבלת ציון נמוך. נמוך יותר מקורסה OPC או 208GTI, למשל - ונמוך יותר מ-500 אבארת. עוד נקודה מרגיזה ולא מובנת בה היא מהלכו הארוך של מוט ההילוכים - במיטו תלתן ירוק המהלך קצר ואיכות ההחלפה עדיפה.

 

אגב, לא מבין מה יצא קצפם של אבירי מסדר העקרב על RS. זכותו של כל אחד לדעה אובייקטיבית, שמביאה בחשבון פרמטרים עניניים לסוג זה של מכוניות. לא כל אחד מזיל אוטומטית ריר על תוצרת איטליה, גם אם היא עושה לרובנו נעים בנשמה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבגני, עמיקם, RK - זאת בדיוק התשובה. הפונטו לא רעה בכלל, אבל הקורסה יותר טובה ממנה (מעבר למספרים ותמחור).

 

ומצד שני... ואני מצוטט-

 

"הרכב שלך כל-כך כיפי!"

 

אגב, לא מבין מה יצא קצפם של אבירי מסדר העקרב על RS. זכותו של כל אחד לדעה אובייקטיבית, שמביאה בחשבון פרמטרים עניניים לסוג זה של מכוניות. לא כל אחד מזיל אוטומטית ריר על תוצרת איטליה, גם אם היא עושה לרובנו נעים בנשמה.

 

למה ככה שואל ונען- כי הוא חבר טוב והוא מצטרף אלינו לא מעט לנסיעות, אם זה במסגרת המסדר ואם לא...מה שנקרא don't pee to the well you drink from.

 

לא חושב שיש צורך להזיל ריר על כל איטלקיה באשר היא, ואני לא חושב אישית (לפחות שלי) שהוא מדורגת במדד השובבומטר נמוך.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי לדעת מי המצחיק שהחליט לקרוא לפונטו ''סופרספורט''. יש כמה יפניים, איטלקיים וגרמני שממש נעלבו.

 

הכל ברוח טובה, כן? :wink:

 

אמר זה שחיפש מתישהו לקנות את הג'אנטים שלה. 8):lol::wink:

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן צודק.

ואוראל אתה מפספס את זה ש"הקורסה יותר טובה ממנה (מעבר למספרים ותמחור)" זה משפט סובייקטיבי לחלוטין.

בעייני היא לא, כי היא מדכאת אותי.

אני לא מכיר את tgt, ולא יודע בכמה מהרכבים שאנחנו מדברים עליהם הוא נהג, אז אני לא יודע על סמך מה (חוץ מהמספרים וכתיבה של אחרים) הוא קובע שהמתחרות טובות יותר. לפחות חלק מבעלי הפונטו כאן, לעומת זאת, נהגו גם נהגו במספיק רכבים אחרים ואם בכל זאת הם בחרו לקנות את הפונטו, אחרי נסיעות מבחן ולא באופן עיוור לחלוטין, אז כנראה שבכל זאת יש בה משהו מעבר למספרים, לא?

ושוב, זה נכון לחלוטין גם לגבי ה500. יש אלטרנטיבות מהירות יותר וכנראה גם מאובזרות יותר, שעולות בערך כמו שעולה ה500. אז מה?

 

יבגני, אתה שוב מפספס את הכוונה שלי. כמו לפונטו - גם לקורסה יש את החולשות שלה. מבחינתי, בפן הדינמי - היא טובה יותר. היא מהנה יותר. היא חדה יותר. כן, היא גם זריזה ומהירה יותר. אתה כבר מכיר אותי מספיק ויודע שנהגתי בהן מספיק בזמן, בעיקר בכבישים הנכונים... כך שזה לא דיבורי נייר וגם לא ציטוטים.

 

אקח את ג' כמשל - הוא קנה את הפונטו כי דאז היא סיפקה לו את השילוב הטוב ביותר בין כיף ולבין נוחות. הקורסה הייתה לא נוחה מבחינתו (נהג בה אחרי שרכש את הפונטו, אם זה משנה...), אבל מסכים ומחזק את העובדה שהקורסה אכן מהנה יותר לנהיגה. אז סבבה לחלוטין, אני מבין את ההחלטה שלו. הוא התפשר על ההתנהגות / ביצועים - לטובת יותר בסעיף הנוחות היום יומית.

 

ה-500 שונה. הרבה יותר ממוקדת מהפונטו. המתחרה היחידה שלה היא המיני - שטובה ממנה - וגם יקרה ממנה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומצד שני... ואני מצוטט-

 

"הרכב שלך כל-כך כיפי!"

 

עמרי, אל תרגיז. הפונטו שלך "קצת" שונה מהמקור וגם מה"אסהאסה". אתה חזק יותר עם הקופסא ואתה על קויילאוברים (בילשטיין) - שמשנים את ההתנהגות והתחושה לחלוטין. אין ספק שהפונטו שלך - דוגמה טובה למה ששינוי במתלים יכול לעשות. היא מתנהגת אחרת לגמרי. צרף לכך אקסטרה כוח ומומנט זמינים והיא ללא ספק - פאן אחר לחלוטין.

 

למה ככה שואל ונען- כי הוא חבר טוב והוא מצטרף אלינו לא מעט לנסיעות, אם זה במסגרת המסדר ואם לא...מה שנקרא don't pee to the well you drink from.

 

אתה ממש קיצוני - ומגזים. איך זה קשור? לקחת את זה אישי מידי. אנחנו כולנו חברים טובים (מאוד) ויוצאים להרבה נהיגות וטיולים יחד. גם לא חושב שעומר (אם רואה זאת) - נעלב או נפגע. זאת גם לא המטרה מן הסתם.

 

לטעמי הקורסה טובה יותר מהפונטו (כסטנדרטית) מבחינת ניהוג ופאן - ובעיני זה חשוב יותר. זה לא אומר שאני חושב שהפונטו "זבל", זה כן אומר שלטעמי היא פחות מהנה לנהיגה. היא בהחלט נעימה ונוחה יותר מהקורסה. זאת הבעת דעה אישית. זכותי - וזכותך לחשוב אחרת, רק תציין מראש את כל העובדות (שציינתי למעלה) ודברים יהיו ברורים יותר כלפי הקוראים - שלא יודעים.

 

לא חושב שיש צורך להזיל ריר על כל איטלקיה באשר היא, ואני לא חושב אישית (לפחות שלי) שהוא מדורגת במדד השובבומטר נמוך.

 

אני לא אנטי איטלקי. יש לא מעט איטלקיות שהייתי שמח לארח בחניית ביתי, כולל אבארת'. העניין הוא - יש אופציות מהנות לא פחות, גם אם הן פחות "מיוחדות" וכדומה. בסופו של יום - כולן טובות. חלקן טובות יותר בניהוג, חלקן נוחות יותר וחלקן מאזנות בין לבין. הבחירה הסופית תלויה בלקוח ובדרישות שלו.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שאתה מאלו שמדברים מניסיון ולא מקריאה, ואני גם יודע איך אתה נוהג, אז אני גם בהחלט מעריך את הדיעה שלך בנושא.

אבל זה גם חלק מהעניין. אתה שופט רכב מהרמה שלך כנהג, אני שופט רכבים מהרמה שלי. אבל חלק מהתגובות כאן ובשרשורים דומים מסתכמות ב-"יש למתחרה יותר כוחות סוס בפחות כסף. זה רכב יותר טוב". וזה הכל בסדר, טוב ויפה. אם היינו מדברים לפני 3 שנים, כנראה שלא הייתי יודע גם להביע דעה יותר מנומקת מזה, גם אם הייתי נוהג ברכב עצמי. אני גם יודע שהדעה שלך יותר מגובשת ומנומקת מזה, אבל עדיין, ה"יותר מהנה" לנהיגה שלך היא לא "יותר מהנה לנהיגה שלי".

בכל מקרה, בסוף, כפי שנכתב כאן, זה לא שאנחנו מקבלים כאן החלטות מאוד רציונליות. אני התלהבתי מהעיצוב של ה500 מהיום שהיא נחתה בישראל, ובאופן לא מפתיע קניתי אחת, בסופו של דבר. מי שבא בגישת ה"יותר כוח = יותר טוב" כנראה אוטומטית ילך לסוכנות של אופל ויבקש לעצמו קורסה. האם לא יכול להיות שגם אני הייתי משתכנע שהיא יותר מהנה לנהיגה אם הייתי נוהג באחת? יכול להיות, אבל משהו באופל ככ זר לי, שאפילו לא מעניין אותי לנסות. מעבר לזה, אני גם יודע שברמה שלי כנהג 30 סוסים נוספים פשוט לא היו תורמים לי דבר, ולכן אני גם כבר השכלתי להבין שיחס הסוסים לשקל ממש לא אמור להיות השיקול העיקרי ברכישה. וזה, לדעתי, משהו שמבינים רק עם ניסיון בנהיגה, שכנראה שאין לפחות לחלק מהמגיבים כאן.

 

יאללה, מספיק לטחון מים.

 

 

ולא לדאוג, מסדר אבירי העקרב לא הולך להתנקש באוראל בקרוב, לפחות לא נציגיו עם ה500 :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולא לדאוג, מסדר אבירי העקרב לא הולך להתנקש באוראל בקרוב, לפחות לא נציגיו עם ה500 :)

 

מסדר אבירי העקרב יכול פשוט לעקוף אותו... :-D

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

504. זכותו של כל אחד לדעה אוביקטיבית??

אני מאוד מתרשם מהאיש עם הפוקוס. הוא מכיר כאן את כל האנשים ואת כל המכוניות עם כל הפרטים הקטנים.

זה ידע של כתב רכב או של גיבוב שמספרים לי עליו? מאוד מרשים.

על מה אתה ממליץ בקבוצת מכוניות הזאתי, אם נגיד אני זוכה בפיס. מי הכי טובה?

הפוקוס בתמונה זה הסוואה כאילו או הצטנעות כזאת? חבל כי יש לך המון ידע והתמונה של סתם אוטו שימושי לבן ליסינג מטעה.

נהנה לקרוא מה שכתבת. שאפו ענק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3675 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...