Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

מחפשים רכב חדש למשפחה של של 5 נפשות עם צורך מזדמן לצרף סבים לבילוי משפחתי.

 

לאחר בדיקות ונסיעות מבחן נשללו פורד SMAX ומזדה 5. כעמת שוקל את מיצובישי אוטלנדר החדשה (גם לאור המבצע של חבר המתקרב)

 

אשמח לקבל הצעות נוספות.

פורסם
שלום רב,

 

מחפשים רכב חדש למשפחה של של 5 נפשות עם צורך מזדמן לצרף סבים לבילוי משפחתי.

 

לאחר בדיקות ונסיעות מבחן נשללו פורד SMAX ומזדה 5. כעמת שוקל את מיצובישי אוטלנדר החדשה (גם לאור המבצע של חבר המתקרב)

 

אשמח לקבל הצעות נוספות.

 

מדוע הן נשללו?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
האמת - נכון שעיצוב זה עניין של טעם, אבל לטעמי רכב ממש מכוער :? תודה:oops::roll:

לא רק לדעתך :wink:

 

האאוטלנדר החדש הוא בהחלט רכב שאתה יכול לשקול, בחירה לא רעה בכלל (אם כי לדעתי גם הוא לא מלך היופי).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לא נעימות לנהיגה .

 

באיזה רכב אתה נוהג היום?

ומה זה לא נעים לנהיגה מבחינתך?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
באיזה רכב אתה נוהג היום?

ומה זה לא נעים לנהיגה מבחינתך?

 

מזדה 3 2ליטר , הן משאירות תחושה של צב (לא נינג'ה) לא במהירות , יותר בתמרון .

 

 

אופציה נוספת היא לחכות לXTRAIL החדש של ניסאן עם 7 מקומות, השאלה כיצד יתומחר ע''י היבואן.

פורסם
מזדה 3 2ליטר , הן משאירות תחושה של צב (לא נינג'ה) לא במהירות , יותר בתמרון .

 

 

אופציה נוספת היא לחכות לXTRAIL החדש של ניסאן עם 7 מקומות, השאלה כיצד יתומחר ע''י היבואן.

 

ומה רע ב S-MAX?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
כפי שכתבתי, נותן תחושה לא נעימה בנהיגה, גם כאשר לוקחים בחשבון שמדובר במיניוואן משפחתי . לא נהנתי לנהוג

 

זה אחד המיניוואנים היותר מוצלחים לנהג. כנראה לא לכולם...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אולי הוא נהג ב SMAX דגם ישן 2300 סמ"ק גיר פלנטרי ולא במנוע הטורבו עם התיבה הרובוטית ?

 

בכל מקרה אולי תרצה לזרוק פנימה KIA SORENTO 2012

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

עידכון - עשינו נסיעת מבחן, אוטלנדר אכן עומד בתבחין של רכב למשפחה ותחליף יותר מראוי למזדה 5 ודומיה...

 

עשינו הזמנה (מבצע של 'חבר') , ההתלבטות היחידה שהתעוררה בסופ''ש האם לא כדאי להשקיע עוד כ20 אלף לדגם 4X4?

 

אני אמרתי שחבל , אישתי חולקה איתי

פורסם

אני נוטה להסכים איתך. לרוב הלקוחות דגם ה-2X4 יספק תמורה טובה יותר למחיר - גם זול יותר וגם חסכוני יותר. תגיד לאשתך שאף אחד מהשכנים לא ישים לב שלג'יפ שלכם אין 4X4, אז למה לשלם יותר?

 

הכל, כמובן, בהנחה שאתם לא גרים באזור רמת הגולן ואז אולי יש הצדקה לרכב עם הנעה כפולה לחודשי החורף. אולי...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה הסברתי, גם הראתי לה מדבקות 4X4 שאפשר לקנות ב-1$ באייבי. אזור מגורים שפלה :) יורד פה שלג פעם בשנה וגם זה לרבע שעה. היא חשבה שאם וכאשר ניסע לחרמון (פעם בשנה) או לי-ם המושלגת (שמשטרה סוגרת אותה גם ככה) יהיה לנו רכב שטח (סוג של)...

 

:) ל3 מופעי שלג בשנה (הגזמתי) אפשר להשכיר גי''פ אמיתי או טנדר לסופ''ש ולטייל איתו :?::-)

×
×
  • תוכן חדש...