Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בטעות החנתי את רכבי במקום אשר היה ללא דמי חנייה במשך תקופה ארוכה,

בבוקר(יותר נכון ערב) אחד החליטה העיריה לגבות דמי חנייה במקום ואנוכי לא ידע מזאת,

יתרה מכך המקום חשוך ולא מואר לכן השלט לא היה בולט לעין.

קיבלתי 100 ש"ח קנס ורכבי צולם.

על פי התמונה ניתן רק לראות מספר לוחית רישוי ובלי צבע הרכב ואיך הוא נראה.

שאלתי האם ניתן לטעון שהתמונה לא ברורה ועל כך לבטל את הקנס?

 

7sbj.jpg

פורסם

הדו"ח הוא על סוג רכב שאינו מתאים לסוג שחנייתו מותרת, לא על תשלום דמי חניה.

האם זו חניית רכב ציבורי או יעודית לסוג רכב כלשהו? צילום התמרור יכול לסייע להבין.

האם התמרור הוצב תוך כדי שהרכב חונה?

 

טיעונים של 'לא שמתי לב שיש תמרור' או 'תנאי תאורה' לא יעזרו לך. אולי פניה לעיריה לבקש 'רחמים' אם זו עבירת חניה בראשונה בירושלים ויש לך איזה סיפור טוב להצדיק.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

במידה ואכן הוצב התמרור בזמן שהרכב חנה אז יש קייס לבקש ביטול מסיבה זו.

 

אם לא יסכימו אתה יכול לבקש להישפט ולטעון את הטענה הזו (בגיבוי הוכחות - בקש את אישור הצבת התמרור מועדת התימרור)

 

אבל בדן"ח של 100 שקל לא הייתי טורח....

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...