Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברייה,שישי האחרון ביקרתי באוטוסטור,התחדשתי באוטם של מנזרנה,פדים של מגווירס,אופטי בונד וסונקס לריפודים

 

חיפשתי משהו שירים לי את הלכלוך מהשטיחים כדי שאוכל לשאוב אותו לאחר מכן,וגם לרסס על הריפודים לפני השאיבה,לא ראיתי משהו משמעותי שהסונקס עושה,הוא כן נותן לשטיחים מראה חדש ונקי אך לא הצליח להרים גרגירי חול שניתקעו להם ומסרבים לצאת מהשטיח,האם אתם משתמשים גם בסונקס ומיישמים אותו בצורה כלשהיא שאתם מצליחים לראות לכלוך שעולה למעלה?

 

מכירים מוצר אחר שאתם מרוצים ממנו ליישום על ריפודי בד ושטיחי רכב?

 

אשמח לשמוע דעתכם..שבוע טוב!

m7kj.jpg
פורסם

זה לא קצף, הוא לא אמור ״להרים״ את החומר.

פעם הבאה תשאב קודם, אחכ רסס והמתן קצת.

שפשוף עם מברשת, ושאב שוב (אפשר גם לנגב עם מטלית, עדיף שאיבה).

זה יעשה את העבודה.

"יאללה בירי".

פורסם

אוקיי אנסה זאת להבא,אני מנסה להגיע ל"נבחרת" המנצחת בחומרים לניקוי פנימי וחיצוני,יקח קצת זמן וכסף אבל לבסוף אני בטוח שאמצא את מה שצריך...

m7kj.jpg
פורסם

הסונקס לא מתאים לשטיחים. למדתי את זה אחרי השפרצה של רבע בקבוק ללא תוצאות משכנעות. צינור מים עם זרם עשה את העבודה בהרבה יותר טוב.

 

לעומת זאת על הריפוד הוא עשה עבודה מצויין.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אצלי הוא הוריד מצויין כתמי רטיבות (ילד עם בגד ים) ולכלוך.

בכל מקרה לא היה אצלי לכלוך "כבד". דיר באלק אם מישהו יאכל אצלי באוטו...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שי-איך עבדת איתו על הריפודים? ריסוס,המתנה,שפשוף עם מברשת וניגוב או שאיבה?

 

לדעתי בפעם הבאה אנסה חומר אחר,למרות שראיתי איך לעבוד איתו,יש סרטון ביוטיוב,הוא לא שיכנע אותי כל כך,נעבור לנסות חומר אחר פעם הבאה עד שנימצא את המוצר המושלם...,לדעתי מגווירס יהיה התרסיס הבא לריפודים..

m7kj.jpg
פורסם

קודם כל שאיבה יסודית.

ריסוס על המושב ושיפשוף עם מיקרו פייבר.

אולם הומלץ לי לעשות זאת כך:

התזה על מיקרופייבר מתאים ושפשוף איתו.

 

הריפוד אצלי התנקה וקיבל רעננות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אוקיי אנסה זאת,תודה רבה!

 

ראיתי את קרבונה של יעקבי בהום סנטר שברמת גן,יש שם כמות נכבדת של החומר,יש שם גם ספריי קצף של סנו ב18 שקלים,איזה טעות שלא קניתי כשהייתי שם...

m7kj.jpg
פורסם

הכי טוב לריפודים/שטיחים מנסיון אצלי זה לשאוב אחרי זה לרסס apc להמתין מעט לקרצף עם מברשת ודלי מים ולאחר מכן שאיבה עד עכשיו הואיד את כל הכתמים גם הקשים

×
×
  • תוכן חדש...