Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום עשיתי פלסטלינה על מספר חלקים ברכב, מדובר ברכב שחור מטאלי. הפלסטלינה סוככה על ידי qd של מגוויר.

 

הצבע יצא חלק מאד לאחר הפלסטלינה, אבל בלילה נראה כאילו הצבע קיבל עוד סווירלס ושריטות קלות ממנה, ובנוסף נראה כאילו יש איזורים שנוצר בהם אפקט רע של שלייפ סבון, רק ״משריטות״.

 

לא הופעל כוח חזק על הפלסטלינה (סינית כחולה). יש מה לעשות ? מה לא נעשה נכון ?! הרכב נשטף כמע שצריך לפני כן.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

כנראה בזמן התהליך של פלסטלינה לא דאגת ״לרענן״ את הצד של פלסטלינה שמטפל ברכב וכתוצאה לכך נדבק לכלוך רב לפלסטלינה ועם הלכלוך הזה שרטת את הצבע.שלב הבא זה רק פוליש.סביר להניח שהכל יחסור להיות שוב פעם מבריק

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

יכול להיות שהשתמשת בפלסטלינה גסה מדי,או שהייתה בעיית סיכוך. הסימנים האלה נקראים MARING .

במקרה כזה יעזור פוליש נקודתי ועדין(עדין אם מדובר במכונה כמובן)

פורסם

ישרות... מדובר בפלסטלינה כחולה סינית רגילה, היא לא אמורה להיות גסה מדיי, לא ?

 

יכול להיות שצריך ללוש אותה ממש הרבה לפני תחילת היישום ? כל כמה זמן צריך ללוש ולחשוף שכבה חדשה ?

 

אין לי מכונת פוליש... איזה פוליש ידני יכול לעשות את העבודה ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

מניסיון , פוליש ידני מסיר את ה"אפקט" שלייף סבון שאתה מזכיר כאן.

 

הסיבה היחידה שזה יכול להגרם ממנה היא שעברת חזק מידי או יותר מידי על אותו חלק עם הפלסטלינה.

 

אני משתמש בפד אוטוסקראב על המכונה שלי וזה גם קורה ומבירור עם כמה דיטיילרים בארץ ובחול זה טבעי לפד הזה.

 

פוליש ידני מסיר זאת בקלות.

 
 

 

 
 
פורסם

אפרסם תמונות מעט מאוחר יותר.

 

מכיוון שמעולם לא עשיתי פוליש ידני, או בכלל, אשמח להמלצה על חומרים, לא בא לי לעשות עוד נזק, כרגע אולי הפח חלק בטירוף ו"צלול" אבל גם מלא שריטות קטנות והאפקט המדובר, וכבר היה עדיף מה שהיה מקודם...

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

ממליץ לך על מגווירס ultimate compund, מוצר מעולה לעבודה ידנית.

אתה יכול לחסוך לך זמן עם פד ידני ייעודי לפוליש, כמו אלה של hex logic שנמכרים בארץ.

אבל גם פד צהוב פשוט יעשה את העבודה, קח בחשבון שיצריך המון מאמץ פיזי.

"יאללה בירי".

פורסם

יש הוראות מיוחדות ? כמה זמן להשאר על אותו איזור (כדי לא לגרום לשריטות) ? האם תנועות סיבובויות ?

 

האם לאחר הפוליש ניתן ליישם מיידית אוטם צבע (OPTI SEAL למשל) ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

תנועות סיבוביות, לחץ מתון, לא להישאר על אומן מקום הרבה זמן, מיד אחר כך (אחרי ניגוב של הפוליש כמובן) ליישם הגנה (אופטיסיל זה טוב).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...