Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עשיתי טלפון, הם לא מתעסקים, אולי למקורבים...

 

בכל אופן אני חושב שבארץ המחיר שערורייתי.

 

מה שמשאיר את אופציית היבוא.

 

חבריי רכשו דרך TOP-RPM.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
פיזבן, אתה משווה קויילאובר (KW-V2) לשילוב של בולמים-קפיצים (בילשטיין B12 וקפיץ הנמכה)...

 

לעניות דעתי - עם כל הכבוד (ויש) - זאת אינה השוואה נכונה כלל וכלל. ידוע שהבילשטיין (כבולם) בשילוב קפיץ - לא המתכון לשיפור נוחות. בכל רכב שנסעתי / נהגתי בו והיה סט כזה, נוחות הנסיעה נפגעה ובפער די מהותי. כמובן שסעיף ההנאה עלה פלאים בהתאם.

 

ממכיר את ה-V1 על 500 אבארת' - נוחות הנסיעה שופרה מול המקור (למעט מקרים של שיבושים חדים / חדים במיוחד). אותה 500 אבארת' מצויידת היום בבילשטיין B14PSS והחבר מדווח על שיפור קל בנוחות ושיקול מורגש בהתנהגות (השוואה ל-V1).

 

חבר נוסף - עם איוו אבארת' גם היא עם B14PSS - וכפי שאמרתי, הנוחות השתפרה (בעיקר כשהרכב היה על 17'. כעת הוא על 18' ועדיין זה טוב מבעבר) וההתנהגות היא עולם אחר לחלוטין.

 

יש לי KW V1 על בראבו.

לא יודע להגיד כמה מונמך במ"מ אבל שינה את חווית הנהיגה.

חסרון מהסטוק, הבמפרים במודיעין עבור לי פריצת דיסק...

יפעע..

פורסם

טוב, הבילסטיין בארץ כ 8000 כולל מעמ.

 

ה KW V1 בארץ 8500 כולל מעמ.

 

הבילסטיין מאנגליה כולל משלוח ללא מיסים 5200.

 

מאיטליה 4400 ללא מיסים.

 

ה KW יהיו יקרים מעט יותר בכ 500 ש"ח.

 

לאחר מיסים כדין או אפילו לא כדין... עדין צריך לשלם משו יוצא מחיר דיי דומה + יש יתרון לאחריות.

פורסם

זה יוצא אולי כ 2000 ש"ח זול יותר אם נדייק.

 

חזירות לא מבוטלת האמת אם זה המחיר שבאמת זה נמכר כי אני כבר משלם לספק שמרוויח על המכירה + 50% מיסים זה יוצא בסביבות ה6000+ . אבל בחישובי הכדאיות בגלל גורם האחריות לחלק שעושה עבודה קשה ברכב ויש סיכוי גבוהה מהמוצע לכשל נוטים לרכוש בארץ ויש הרגשה שמשתמשים בנושא :|

 

אבל שוב כמו כל דבר אחר בישראל יש מחיר שמפורסם ומחיר שבו נמכר... ככה שאולי לא הכל כזה שחור, נחכה ונראה.

פורסם
זה יוצא אולי כ 2000 ש"ח זול יותר אם נדייק.

 

חזירות לא מבוטלת האמת אם זה המחיר שבאמת זה נמכר כי אני כבר משלם לספק שמרוויח על המכירה + 50% מיסים זה יוצא בסביבות ה6000+ . אבל בחישובי הכדאיות בגלל גורם האחריות לחלק שעושה עבודה קשה ברכב ויש סיכוי גבוהה מהמוצע לכשל נוטים לרכוש בארץ ויש הרגשה שמשתמשים בנושא :|

 

אבל שוב כמו כל דבר אחר בישראל יש מחיר שמפורסם ומחיר שבו נמכר... ככה שאולי לא הכל כזה שחור, נחכה ונראה.

 

המחירים של חלקים לרכב תמיד משתנים ממדינה למדינה לפי המיסים, ביקוש ותחרות בשוק... זה הסיבה שאתה רואה הבדל מחירים דיי גדול.

 

אני יכול להמליץ לך על הKW! השתמשתי בV2 and V3 קוילאוברים טובים והאיכות הבניה ממש טובה! (made in germay).

 

הקוילאוברים מגיעים עם אחריות, זה לא משנה איפה תקנה את זה באנגליה אטליה או ישראל זה תמיד אשלח לגרמניה לבניה מחדש...

אם החששות שלך מזה אז אתה לא צריך לדאוג!

מה שאתה כן צריך לחשוש אם זה יעצר במכס הישראלי...

 

הכי חשוב זה הקיול של הבולמים ו"כיוון פרונט" אחרי זה :mm_yeah:

 

בהצלחה, תמשיך לעדכן

פורסם

ברכב הקודם הייתי עם KW V2 בולם מעולה. אין לי מושג איך הV1 מתנהגים אבל הייתי מאוד מרוצה מKW ולדעתי שווים את הEXTRA עבורם

פורסם

evgeni432, האם הזמנת כבר קיט קוילאוברים? אם כן, אז מהארץ או מחו"ל?

 

יש לי סיאט לאון 1.8TSI DSG ואני בדיוק בודק את אופציית היבוא של קיט Bilstein B14 PSS.

הוצאתי מהאתר של בילשטיין את המק"ט שאני צריך ומצאתי באיביי מוכר מגרמניה שמוכר אותם ב-4850 ש"ח כולל משלוח. (לא כולל מיסים)

אני קיבלתי עליהם בארץ הצעת מחיר ממש מגוחכת (הרבה יותר ממה שכתבת) אבל זה היה לפני מיקוח...

 

התגובות בפורומים בחו"ל על ה-B14 ממש טובות, בעיקר בכל מה שקשור לביצועים. ראיתי גם תגובות טובות לגבי הנוחות, אם כי בנושא זה היו גם קצת חילוקי דעות, אבל סה"כ הרושם הכללי חיובי.

אני רק מקווה שהבילשטיין B14 לא יהיו לי נוקשים מדיי בנסיעה...

פורסם

עדיין לא הזמנתי. אני בודק אפשרויות.

 

זה בערך המחיר שאני קיבלתי ליבוא כולל משלוח.

 

אני יעדכן במה שיוצא בסוף כמובן.

 

לפי נסיוני המיקוח יוריד סכום משמעותי מההצאה שקיבלת.

פורסם

אחרי 3 ימים בחברת האבארת' (איוו) והבילשטיינים (וחישוקי 18'), הגב שלי עוד נותר שלם - גם שאר האיברים החיוניים.

 

כל עוד הסלילה סבירה עד טובה, כך תהיה גם נוחות הנסיעה - בהחלט בסדר גמור. ברגע שהאספלט הופך גלי, מרוסק, שבור עם שיבושים חדים - הנוחות הופכת חובטת, קופצנית ונוקשה משמעותית.

 

כפי שציינתי קודם, בכל הקשור להתנהגות - הרכב השתנה מקצה לקצה. ממכונית נעימה לנהיגה, היא הפכה לסוג של קארטינג, עם TURN-IN מהיר וחד, ההיגוי קיבל משקל מבעבר, זוויות גלגול נעלמו כלא היו והזנב קיבל אקסטרה שמחת חיים מגניבה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

evgeni432, אשמח אם תוכל לשלוח לי בפרטי מספר טלפון, אין לי עדיין מספיק הודעות כדי לשלוח לך הודעה פרטית.

 

RS, תודה על התגובות, כל חוות דעת מאוד עוזרת כשקונים קוילאוברים שלא יצא עדיין לחוות נסיעה עליהם.

 

אני כבר סגור על ה-Bilstein B14.

 

אשמח לעדכן בהמשך ולהוסיף חוות דעת נוספת על ה-B14.

פורסם

אצלי הורכבו ה-B14 על הקליאו לפני כמה ימים.

 

רשמים ראשוניים במיוחד (אחרי נהיגה אחת בערך..) - לא הרגשתי הבדל תהומי כמו שציפיתי.

ההבדל מורגש בעיקר ב-body roll של עיקולים מהירים (הילוכים 3-4) ופחות בפניות מאד טכניות לדעתי.

בנוסף זה מאד מורגש בכבישים גליים עם עליות-ירידות, שאין הרבה "תחושת ריחוף" כמו שהייתה לפני.

 

האוטו יחסית עדין יותר עם בורות/סדקים/אספלט לא מושלם משחששתי, אבל כמובן שהרבה פחות טוב מהמקורי.

 

דקל


×
×
  • תוכן חדש...