Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מתחיל מלדבר גבוהה גבוהה על "הפחתת התנועה הלטרלית" אבל בסוף לא מפסיקים הדיבורים על הנמכות...

אותי הצלחת לבלבל.

אני מקווה בשבילך שאתה יודע מה אתה רוצה.

אחרת זה יהיה סיפור של הוצאת כספים->תוצאה לא משביעת רצון->שוב הוצאת כספים ..... וכו'

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הקשחת קפיצים הריי לא תביא להורדת העברות משקל ??? הרי קפיץ קשיח בעל מהלך קטן יותר לא יתן קונטרה מספקת? כמובן שהשאלה אם הבולם עצמו יעשה מספיק עבודה בשביל להקטין את הQ של הקפיץ ויעצור את התנודות שלו, זו השאלה האמיתית, כנראה שלא, אבל השאלה עד כמה זה יפריע לי.

 

גם הורדת מרכז המסה ישחק פה תפקיד...

 

יש הרגשה מאוד חזקה שהפורומים בחו"ל מורכבים מילדים וללא נסיון ממשי קשה לשפוט. האידאל זה קולאובר מתכוון שעולה 1400 יורו ללא משלוח ומיסים, אבל התקציב לא מאפשר.

 

מצד שני אם קונים מתלים אז משקיעים פעם אחת בשביל לא לבזבז כסף בעתיד... אבל נקודה נוספת.

 

הרכב יהיה אצלי רק 3 שנים מעכשיו.

 

:brickwall:

פורסם

יבגני, אם אין לך כרגע את היכולת - אז תמתין עוד קצת ותשקיע כשתוכל.

 

אני לא הייתי משקיע כרגע בקפצים בלבד - למרות שיהיה שיפור. הייתי חוסך עוד קצת והולך על קויילאוברים - לרב זה השיפור הניכר ביותר מבחינת המתלים, לעיתים גם משדרג מעט את הנוחות נסיעה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

B12 - בולמים מונוטיוב ללא כוונים + קפיצים של אייבך שתפורים על הסטאפ הזה ללא כווני גובהה. יש הנמכה של 15MM מהסט קדימה אחורה.

 

B14 - קויילאוברים מונוטיוב בעלי כווני גובהה בלבד.

 

B16 - קויילאוברים מונוטיוב בעלי כווני גובהה ריבאונד וקומפרסיה.


×
×
  • תוכן חדש...