TTurbo
-
הודעות
18 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי TTurbo
-
סיאט לאון 1.8TSI DSG 2010 - יד 1 - 54,600 ק"מ - שמורה מאוד!
TTurbo פרסם הודעה בנושא של TTurbo בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
נמכר! -
סיאט לאון 1.8TSI DSG 2010 - יד 1 - 54,600 ק"מ - שמורה מאוד!
TTurbo פרסם הודעה בנושא של TTurbo בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
-
פולקסווגן גולף פלוס 2006 1.6 FSI, יד שניה פרטית, אוטומט 6 הילוכים, שמורה מאוד! קילומטראז' נמוך - 97,500 ק"מ, מצבר חדש, 4 צמיגים חדשים איכותיים של דנלופ. רכב נח מאוד ומפנק למשפחה, ישיבה גבוהה ונוחה. הרכב נקנה מיד 1 לפני חצי שנה, מוכרים בצער עקב מעבר לחו"ל. זהו הדגם המפואר יותר, עם המנוע 1.6 החזק והמוצלח יותר של פולקסווגן - FSI עם 115 כ"ס. טסט עד: 3.2016 צבע אדום מטאלי מחיר: 30,000 ש"ח פרטים נוספים בה"פ או בטלפון 053-7297868
-
סיאט לאון 2010 1.8TSI, יד ראשונה פרטי, גיר DSG 7 הילוכים. עלייה לכביש בסוף נובמבר 2010. מנוע 1800 טורבו, 160 כ"ס, 25.5 קג"מ מומנט כבר מ-1500 סל"ד. 0-100 ב-7.8 שניות. רכב שמור מאוד במצב נדיר! קילומטראז' נמוך מאוד - רק 54,600 ק"מ. כל הטיפולים בזמן ובמוסך היבואן בלבד! ללא תאונות/פגיעות וללא תיקוני צבע. טסט כמעט לשנה עד 11-2016, אחרי טיפול תקופתי, 4 פלאגים/מצתים חדשים, רפידות ברקס אחוריות חדשות. הגיר עדיין באחריות עד 19.8.2016 (אחריות מורחבת של היבואן). חונה בחניה מקורה גם בבית וגם בעבודה, נשטף אך ורק ידנית. מערכת מולטימדיה עם מסך 7", הכוללת GPS ,BT, מצלמת רוורס, חיבור לאייפוד ושליטה מההגה. שיפורים בשווי כ-20,000 ש"ח - קוילאוברים בילשטיין B14, אנטירולים KW, חישוקי 18" עם צמיגי Toyo T1 Sport. ברשותי גם המתלים והאנטירולים המקוריים. (השיפורים הותקנו במהלך השנתיים האחרונות) המנוע מעולם לא שופר! הכל מקורי! פנים הרכב נראה כמו חדש! המתלים והאנטירולים המשופרים מהווים שיפור משמעותי גם עבור לאון קופרה ו-FR! אותו מק"ט משמש גם ללאון קופרה. רכב חסכוני בדלק ועם ביצועים מדהימים, מספק חוויית נהיגה בכל נסיעה! מוכר בצער רב בעקבות מעבר לחו"ל. פרטים נוספים בה"פ. מחיר נדרש: 76,000 ש"ח פרטים נוספים בטלפון 053-7297868
-
מה המחיר ל-33-2865? תודה!
-
ניתוק בקרת אחיזה - שיפור בביצועים?!
TTurbo פרסם הודעה בנושא של elcomp בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כמו שרשמתי, ברור לי שעם תוכנה הרכב יפרפר, אבל עדיין ההבדל בין 16" ל-18" אמור להיות משמעותי. (לא הגיוני שעם 16" ברוחב 205 המצב יהיה טוב יותר) יצא לי לנסוע על לאון ושירוקו בעלי מנוע 2.0TSI וגם שם הרכב מפרפר ביציאה מהמקום אבל ברמה סבירה יותר ממה שאתה מתאר. אצלי כשהמנוע עדיין במצב סטוק (ללא תוכנה), הרכב עכשיו מאיץ הרבה יותר מהר ממצב עמידה או מנסיעה איטית מאוד, מאשר קודם עם ה-16". במילים אחרות הצמיגים החדשים במידה הרחבה יותר מצליחים להתמודד הרבה יותר טוב עם מומנט גבוה. במקום שבקרת הESP תמנע ממני להשמיד את הגומי של הצמיגים המסכנים, הרכב פשוט מאיץ. בכל אופן, אני בקרוב מתקין גם סט קוילאוברים על הרכב (כבר הזמנתי...) ובתכנון גם שדרוג תוכנה בין היתר, אז אשמח לעדכן... שבת שלום! -
ניתוק בקרת אחיזה - שיפור בביצועים?!
TTurbo פרסם הודעה בנושא של elcomp בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אתה לא מרגיש שיפור עם הג'אנטים 18"? לא יכול להיות שהיציאה מהמקום היתה מהירה יותר עם ה-16"... לי אמנם אין עדיין שדרוג תוכנה, אבל אני עם צמיגים חדשים 18" של Toyo T1 Sport וביציאה מהמקום הרכב לא מפרפר בכלל, לפחות לא על אספלט במצב נורמלי. הרכב מאיץ חזק ונורת בקרת היציבות לא נכנסת לפעולה. לעומת זאת, לפני כן כשהייתי עוד עם ה-16" בקרת היציבות מייד נכנסה לפעולה ביציאה חזקה מהמקום... ברור לי שעם STAGE 1 הרכב יפרפר, אבל עדיין ברמה סבירה. לא סתם הרכבים של VAG בעלי מנוע 2.0 TSI מגיעים כולם עם צמיגים ברוחב 225 וקוטר 17"-18". (למנוע 2 ליטר TSI עם 211 כ"ס יש נתון מומנט דומה ל-1.8TSI STAGE 1...) -
חחחחחחחחחחח דווקא נראה שהפרסומות הזאת הצליחה להם... לא נראה לי שהיית כותב על זה משהו אם זאת היתה פרסומת "רגילה"
-
יש שרשור בפורום "רכב כללי" - "מורה נבוכים למותגי צמיגים - הטוב ,הרע והבינוני." ממליץ לך לבדוק שם... איזה דגם של Toyo ולאיזה צורך?
-
אתה יכול לבדוק גם בטיירדיל לגבי הצמיגים האלה. ראיתי שמישהו פה בפורום המליץ לקנות מהם... (וגם אם לא אז אפשר לראות מחירים) יש שרשור בפורום "רכב כללי" - "מורה נבוכים למותגי צמיגים - הטוב ,הרע והבינוני." אולי שווה לך לבדוק גם אותו.
-
האמת שלא שמתי שם קישור, זה יוצר את הקישור אוטומטית... הרצתי חיפוש באתר tires4u באיזור הצפון עם מידות הצמיגים שלך, ונראה שיש גם את הtoyo וגם את הgoodyear במידה שאתה צריך. אפשר למצוא פנצ'ריה מתאימה דרך שם (ואולי תראה שם ברשימה את אחת הפנצ'ריות שאתה מכיר), או אולי מהמלצות של חברים אחרים פה בפורום. אני אישית לא מכיר מקומות לרכישה בצפון...
-
רוצה לעלות מידה בג'אנטים - סיאט לאון
TTurbo פרסם הודעה בנושא של elcomp בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תתחדש! נראה ממש יפה על הלאון! -
איזה רכב יש לך? בתקציב שלך (בערך) תוכל לקנות רביעיית צמיגים Toyo Proxes T1 Sport. אני שמתי כאלה על הרכב שלי לפני כמה שבועות, רק במידה 225/40R18. הם אוחזים מצויין גם על יבש וגם על רטוב, כולל בימים גשומים אלה. אני מאוד מרוצה מהם ויש לי עוד חבר שיש לו אותם כבר שנה והוא מאוד מרוצה. יש עוד אופציות טובות אבל הן כבר יותר יקרות, אז לא יודע אם יהיה רלוונטי. למשל Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 שהוא צמיג מצויין, אבל יקר יותר. ממליץ לך לשקול גם אותו אם הוא יכול להכנס לך בתקציב.
-
עוד ציטוט משם: "Event WL905 slip badly in cold dry winter conditions; wheel-spin with average acceleration; show dangerous levels of over-steer on circles; and braking was off the scale!" אני לא מבין איך מאשרים בכלל למכור את הזבל הזה בארץ... ממליץ לך בחום להחליף אותם כמה שיותר מהר! אתה יכול לבדוק מחירי צמיגים/פנצ'ריה באתר tires4u. צמיג טוב במידה 215/45R17 יתן לך אחיזה מעולה גם על רטוב.
-
BILSTEIN B14 נגד B12 נגד KW V1 שאלות והשוואות
TTurbo פרסם הודעה בנושא של evgeni432 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
oria1199 - בגלל שאני חבר חדש בפורום אני עדיין לא יכול לשלוח הודעות פרטיות. אתה מוזמן כמובן לשלוח לי פרטי התקשרות בפרטי ואשמח ליצור קשר. דקל, גם אני אשמח אם תוכל להרחיב בפרטים, כמו למשל: כמה הנמכת קדימה/אחורה? evgeni432 - לא ציינתי קודם אבל אחרי ששללתי כל מיני אופציות של קוילאוברים/קפיצים+בולמים זולים יותר, מבחינתי היו שתי אופציות: Bilstein B14 KW Street Comfort ה-KW Street Comfort קצת יותר יקרים, אבל אמורים להיות נוחים יותר. (מבחינת ביצועים כנראה שהB14 יהיו עדיפים) מבחינת תקציב ה-B14 יותר מתאימים עבורי וסביר שגם אהיה מרוצה מהביצועים שלהם, אז ההתלבטות היחידה שלי פה היא עניין הנוחות. -
רוצה לעלות מידה בג'אנטים - סיאט לאון
TTurbo פרסם הודעה בנושא של elcomp בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אני דווקא לא חושב שה-16" המקוריים מכוערים יחסית לג'אנטים אחרים של 16", פשוט על לאון 16" לא מתאים, לא מבחינת מידת צמיגים ולא מבחינת מראה! הם פשוט נראים יותר מדיי "משפחתיים"... אין ספק שה-18" נתנו לרכב שדרוג רציני מאוד גם בלוק למרות שעשיתי את השדרוג מטעמי שיפור אחיזה ולא מראה. -
רוצה לעלות מידה בג'אנטים - סיאט לאון
TTurbo פרסם הודעה בנושא של elcomp בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כשקניתי את הרכב רציתי לשדרג ל-17" מקורי של סיאט כבר במעמד הקניה (במקום ה-16"), אבל זה ישר ירד מהפרק בגלל ששינוי כזה מצריך הזמנה מיוחדת - כלומר המתנה של 3-4 חודשים! בנוסף הם גם דרשו מחיר דיי גבוה בשביל השדרוג (גבוה יותר ממה שעלו לי עכשיו ג'אנטים 18" + צמיגים חדשים!) אבל היות ולא יכולתי להמתין כמה חודשים בכל מקרה אז זה לא היה רלוונטי. בין 17" ו-18" כנראה שלא יהיה הבדל בצריכת דלק, אלא אם כן תעשה בדיקת מעבדה באותם תנאים בדיוק וגם אז זה כנראה יהיה ממש זניח. בקיצור זה בכלל לא אמור להיות שיקול... -
רוצה לעלות מידה בג'אנטים - סיאט לאון
TTurbo פרסם הודעה בנושא של elcomp בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אני משער שהסיבה שאתה רוצה להחליף היא לצורך שיפור אחיזה - לפי השרשור הקודם שלך... שתי המידות 17" ו-18" יעשו את העבודה בגלל רוחב צמיג של 225 מ"מ, אז לשיקולך. אני גם עם לאון 1.8TSI והחלפתי לאחרונה לג'אנטים 18". השיפור באחיזה מורגש והרכב כבר לא מפרפר ביציאה מהמקום. (עם תוכנה הוא כנראה עדיין יפרפר אבל הרבה פחות) שיפור משמעותי עוד יותר מרגישים בסיבובים. קח בחשבון שתהיה לך ירידה בנוחות נסיעה. צמיגים במידה 225/40R18 הם כבר לא רכים כמו ה-205/55R16 וההבדל מורגש במהמורות/במפרים. אני מאוד מרוצה מהשדרוג למרות הפגיעה היחסית בנוחות הנסיעה. לדעתי הרכב הזה צריך להגיע במקור במינימום עם 17". 17" אמור להיות קצת יותר נח בנסיעה וגם הג'אנטים והצמיגים מעט זולים יותר. ג'אנט 18" קצת יותר רחב מה-17" והצמיגים בחתך נמוך יותר, אז אמור להיות שיפור בסיבובים אבל לא נראה לי שזה מאוד משמעותי. בטח לא כמו הקפיצה מ-16" ל-17" שהיא הרבה יותר משמעותית. -
קניית קוילאוברים בברלין?
TTurbo פרסם הודעה בנושא של Old-School בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
נראה לי שקיט קוילאוברים שוקל בסביבות ה-20 ק"ג +/-. אם בכל זאת תחליט להביא את זה איתך, יש את האתר הגרמני של NH-TUNING, ויש להם גם חנות באיביי (מוכרים גם דרך איביי). הם עושים משלוחים בגרמניה, ודרך איביי הם שולחים גם לארץ. האתר בגרמנית אבל google translate עושה שם עבודה לא רעה בכלל. הייתי ממליץ לך לבדוק קודם באתר היצרן מה המק"ט של החלק שאתה מחפש. אם זה עובר במכס אז קח בחשבון שצריך אישור ממשרד התחבורה מכיוון שזה חלק בטיחותי, בנוסך לכל המיסים שיש לשלם עבורו... -
היי oria1199, עד כמה שידוע לי כדי לייבא קוילאוברים שהם חלק בטיחותי לרכב, משרד התחבורה דורש אישור של מוסך מורשה ולאו דווקא מוסך מורשה יבואן. (תריץ חיפוש בפורומים, יש אנשים שכתבו בדיוק מה צריך לעשות ויש לינקים לטפסים שצריך למלא) מתוך הטופס שמגישים למשרד התחבורה: "למוצרי תעבורה בטיחותיים: אישור ממוסך היבואן/מוסך מורשה". אני הייתי מבקש אישור כזה מהמוסך שהייתי רוצה להתקין בו אחר כך את הקוילאוברים. צריך לצרף בבקשה עוד כמה מסמכים אבל לא משהו רציני, כל עוד החלק שאתה מזמין אכן מתאים לרכב שלך ועומד בכל התקנים. בהצלחה!
-
BILSTEIN B14 נגד B12 נגד KW V1 שאלות והשוואות
TTurbo פרסם הודעה בנושא של evgeni432 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
evgeni432, אשמח אם תוכל לשלוח לי בפרטי מספר טלפון, אין לי עדיין מספיק הודעות כדי לשלוח לך הודעה פרטית. RS, תודה על התגובות, כל חוות דעת מאוד עוזרת כשקונים קוילאוברים שלא יצא עדיין לחוות נסיעה עליהם. אני כבר סגור על ה-Bilstein B14. אשמח לעדכן בהמשך ולהוסיף חוות דעת נוספת על ה-B14. -
BILSTEIN B14 נגד B12 נגד KW V1 שאלות והשוואות
TTurbo פרסם הודעה בנושא של evgeni432 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
evgeni432, האם הזמנת כבר קיט קוילאוברים? אם כן, אז מהארץ או מחו"ל? יש לי סיאט לאון 1.8TSI DSG ואני בדיוק בודק את אופציית היבוא של קיט Bilstein B14 PSS. הוצאתי מהאתר של בילשטיין את המק"ט שאני צריך ומצאתי באיביי מוכר מגרמניה שמוכר אותם ב-4850 ש"ח כולל משלוח. (לא כולל מיסים) אני קיבלתי עליהם בארץ הצעת מחיר ממש מגוחכת (הרבה יותר ממה שכתבת) אבל זה היה לפני מיקוח... התגובות בפורומים בחו"ל על ה-B14 ממש טובות, בעיקר בכל מה שקשור לביצועים. ראיתי גם תגובות טובות לגבי הנוחות, אם כי בנושא זה היו גם קצת חילוקי דעות, אבל סה"כ הרושם הכללי חיובי. אני רק מקווה שהבילשטיין B14 לא יהיו לי נוקשים מדיי בנסיעה...
