Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לאחר חיפוש ארוך לתשובה נאלצתי לפתוח משתמש כמו בן אדם ולשאול

 

לגופו של עניין:

הרכב המדובר הינו פולו שנת 98 נפח 999 מנוע AER

 

היום עשיתי טיפולים לרכב (לבד) החלפת פילטר שמן, שמן, פילטר דלק פילטר אוויר פלגים וחוטי הצתה, עד לכן טוב ויפה

 

יש לי כנראה נזילת מים קטנה (פעם בשבוע אני צריך למלא מים)

התחלתי לחפש ובטעות פתחתי את הבנד הלא נכון וקבלתי שפריץ קטן של שמן בצבע צהוב (שתן) ומאוד מדולל, כנראה שמן של הגה כוח, חברתי הכל חזרה הורדתי את הרכב לרצפה ואכן שמן הגה.

חושב להדגיש שיש עדיין שמן הגה ברכב נשפך להערכתי 200-300 מ"ל (כך שצריך שמן שיתאים לשמן הנוכחי)

 

1. איזה שמן הגה מתאים לפולו 1.0 דגם מנוע AER דגם 6N10H4, חברה ודגם?

2. איך מחזירים נכון?

3. כיצד מודדים את הגובה של השמן הגה?

4. האם כדי להוציא את כל השמן ולהכניס חדש?

5. אם מותר לשאול מה העלות של שמן הגה?

 

 

מצרך תמונות שימחישו ואולי יעזרו

 

תמונה מלמעלה (בפתיחת מכסה מנוע)

nlz3miyl3wot.jpg

 

מבט מלמטה

 

mgf4jmhznnyg.jpg

 

k1rhwznyyjn1.jpg

 

תודה רבה על העזרה

פורסם

לפני שאתה בודק את מפלס הנוזל ההידראולי של הגה הכוח חשוב שהרכב יעמוד במקום מפולס והגלגלים מיושרים והפקק של המיכל סגור עד הסוף.

 

כאשר השמן קר (בבוקר) המפלס צריך להיות קצת מעל המינימום או בתחום המקווקו שעל פני המדיד (שים לב למדיד יש שני צדדים עם סימונים).

 

לאחר המילוי תניע את הרכב וסובב את ההגה מספר פעמים לכול כיוון עד אשר האוויר הכלוא במערכת יצא.

 

קיבולת המערכת היא בסביבות 0.7-0.9 ליטר נוזל הידראולי מקורי שהמק"ט שלו G 002 000. את הנוזל תוכל לרכוש במוסכי רשת צ'מפיון.

g002000ya9.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני שאתה בודק את מפלס הנוזל ההידראולי של הגה הכוח חשוב שהרכב יעמוד במקום מפולס והגלגלים מיושרים והפקק של המיכל סגור עד הסוף.

 

כאשר השמן קר (בבוקר) המפלס צריך להיות קצת מעל המינימום או בתחום המקווקו שעל פני המדיד (שים לב למדיד יש שני צדדים עם סימונים).

 

לאחר המילוי תניע את הרכב וסובב את ההגה מספר פעמים לכול כיוון עד אשר האוויר הכלוא במערכת יצא.

 

קיבולת המערכת היא בסביבות 0.7-0.9 ליטר נוזל הידראולי מקורי שהמק"ט שלו G 002 000. את הנוזל תוכל לרכוש במוסכי רשת צ'מפיון.

 

מארק תודה רבה על התגובה

פתחתי את המכסה (מצאתי מדריך באתר לועזי אחר, פשוט לא רציתי להפעיל לחץ כדי לא לשבור) ואכן כמצופה היה כ1 ס"מ מתחת למינימום

 

1.האם כדי לרוקן הכל ולהכניס שמן חדש ולא להסתבך עם 2 שמנים שאולי שונים (אני לא יודע מה היה ברכב)?

2.אצלי השמן היה בגוון צהוב, הבנתי (ואני לא בטוח שהבנתי נכון) שיש גם צהוב וגם ירוק, האם הירוק הוא דגם "חדש יותר" (על פי אתר צ'כי) ?

3.הבנתי שהמק"ט הוא G 002 000 אך מה שם החברה של השמן (אם אתה יודע מה הסמיכות הרצויה גם טוב)?

 

תודה רבה

פורסם

אינני יודע את צמיגות הנוזל ההידראולי אבל כול נוזל הידראולי המתאים לתקן ומפרטי הייצרן VW TL-52146 עשוי להתאים.

לחברת ליקויי מולי יש נוזל הידראולי מתאים.

כפי שכבתי קודם לכן לרכבך מתאים שמן שהמק"ט שלו G 002 000 וזה בטוח ב-100 אחוז.

 

בקשר לריקון כול השמן והחלפתו אינני יכול לייעץ לך בעניין מכיוון שזו עבודה על מערכת בטיחותית המתאימה לבעל מקצוע.

איזה כייף לי :)

פורסם
אינני יודע את צמיגות הנוזל ההידראולי אבל כול נוזל הידראולי המתאים לתקן ומפרטי הייצרן VW TL-52146 עשוי להתאים.

לחברת ליקויי מולי יש נוזל הידראולי מתאים.

כפי שכבתי קודם לכן לרכבך מתאים שמן שהמק"ט שלו G 002 000 וזה בטוח ב-100 אחוז.

 

בקשר לריקון כול השמן והחלפתו אינני יכול לייעץ לך בעניין מכיוון שזו עבודה על מערכת בטיחותית המתאימה לבעל מקצוע.

 

 

בהנחה שרוקנתי כבר על דעת עצמי את כל שמן הגה הכוח כי פחדתי מערבוב נוזלים אשר עלולים להגיב אחד עם השני (אין לי שמץ של מושג מה הבעלים הקודם שם שם)

על פי מה שהבנתי אופן החזרת נוזל בלמים בצורה הטובה ביותר היא:

1. העמדת הרכב על מישור

2. גלגלים מקבילים לחזית ללא תנועה לאחר כיבוי המנוע

3. הוספת הנוזל עד האמצע של הקווים מינימום ומקסימום

4."משחק בהגה" כך מוציאים את האוויר

5.בדיקת גובה הנוזל ולהשלים במידת הצורך

 

האם חסר משהו?

 

אשמח להמלצה על חברות טובות לVW

פורסם

כנראה את הנוזל ההידראולי G 002 000 כבר לא תוכל להשיג במוסכי הייבואן מכיוון שקיים נוזל משודרג G 004 000 אשר מחליף את הנוזל הקודם.

 

בכול מקרה בגלל שהמערכת ההידראולית נפתחה חשוב לבצע ניקוז אוויר לפי הנחיות ייצרן הרכב.

איזה כייף לי :)

פורסם
כנראה את הנוזל ההידראולי G 002 000 כבר לא תוכל להשיג במוסכי הייבואן מכיוון שקיים נוזל משודרג G 004 000 אשר מחליף את הנוזל הקודם.

 

בכול מקרה בגלל שהמערכת ההידראולית נפתחה חשוב לבצע ניקוז אוויר לפי הנחיות ייצרן הרכב.

 

מרק תודה על התגובה

 

1.אך משופר משמעותו בעל הרכב אחר הלא כן?

2.האם יש בעיה שהנוזלים G 002 000 ו G004 000 M2 יתערבבו יחדיו?

3.מי מבין ה-2 חברות מומלץ יותר FEBI BILSTEIN M6162 או PENTOSIN CHF 11S, ואם ניתן לקנותם בארץ?

 

אני מעדיף לא לקנות מצמפיון ישירות עקב מחיר מופרז (לטעמי) 105 ש"ח לפני מע"מ בסניף ים והם לא מוכנים להגיד של איזו חברה השמן.

×
×
  • תוכן חדש...