Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפחד מקניית פולקסווגן [נקנתה I800]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מפחד כאשר שמים לי טיפות עיניים, אז מה הקשר לפחדים שלי ולקניית טיפות עיניים מסוג אחר.

 

לא הבנתי מה מטרתך בפתיחת השרשור, אם אתה מפחד מקניית פולקסווגן אל תקנה פולקסווגן.

תפתח שרשור בפורום יעוץ שבו תציג את התנאים שלך, ושלום על ישראל.

 

אם אתה מפחד בגלל הגיר הDSG 7, אין לי אפשרות לחוות דעה עליו.

 

אם בגלל השרות במוסכים, אזי :

כפי שציינו פה, מוסך רון מעולה, עשיתי אצלו מספר טיפולים לפאביה.

מוסך מורשה פולקסווגן שעבדתי איתו הוא מוסך ח. ח. יפו, במוסך הזה טיפלתי בסיאט שלי במשך יותר מתריסר שנים, שרות אמין וטוב ואף פעם לא הרגשתי שהוחלפו לי חלקים שלא לצורך.

מוסך מורשה סקודה שכעת אני עובד איתו הוא מוסך סבנה, גם כאן השרות יעיל וזריז.

 

מוסך מרכזי של פולקסווגן שעבדתי איתו והתאכזבתי קשות, הוא המוסך שהיה בבת ים, אך למזלך הוא נסגר והוא בכלל לא אופציה.

 

אז מבחינת השרות, היא אפשר להכליל, כל מוסך נמדד בפני עצמו.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מהיכרותי עם בעלים של טרנספורטר 140 כ"ס וDSG7, הבנתי ממנו שזה לא אותו הגיר כמו שיש בפרטיות. זה גיר שיועד למסחריות ולעומס עבודה גבוה, וגם יחסי ההעברה שלו קצרים יחסית למה שהולך בחטיבת הפרטיות. כנ"ל כשרוצים להשוות את המנוע שלו.

 

אתה צריך לשאול בעלי רכב כזה ולא בעלי גיר דומה ברעיון אך מתחום הרכבים הפרטיים, ששם באמת אין לו שם טוב. פשוט אין הרבה קשר בין חטיבת המסחריות לפרטיות. וזה לא רק בפולקסווגן- זה המצב גם במרצדס ועוד מספר מותגים: הבנתי שבמסחריות החלקים הם Heavy Duty.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
מהיכרותי עם בעלים של טרנספורטר 140 כ"ס וDSG7, הבנתי ממנו שזה לא אותו הגיר כמו שיש בפרטיות. זה גיר שיועד למסחריות ולעומס עבודה גבוה, וגם יחסי ההעברה שלו קצרים יחסית למה שהולך בחטיבת הפרטיות. כנ"ל כשרוצים להשוות את המנוע שלו.

 

אתה צריך לשאול בעלי רכב כזה ולא בעלי גיר דומה ברעיון אך מתחום הרכבים הפרטיים, ששם באמת אין לו שם טוב. פשוט אין הרבה קשר בין חטיבת המסחריות לפרטיות. וזה לא רק בפולקסווגן- זה המצב גם במרצדס ועוד מספר מותגים: הבנתי שבמסחריות החלקים הם Heavy Duty.

 

אהלן,כמה קילומטרים הוא עבר? והאם היו תקלות כלשהן?

תודה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
ברור לי שאם אני אלך על הטרנספורטר אז אני אסע אליו לבדיקה.

אבל לטיפולים קצת רחוק לי מטבריה,הייתי מעדיף לנסוע לנצרת עלית או חיפה כי זה קרוב יותר.

בכל מקרה אני צריך לשכנע את אבא שלי שהרכב הזה (וצ'מפיון) זה לא סוף העולם כי הוא לא מוכן להיכנס לזה.

 

נודע לי שאולי הוא לא מטפל ברכבים האלו בגלל מגבלות משקל של ליפטים - תתקשר אליו ותבדוק (לפני שאתה מגיע לשם).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אהלן,כמה קילומטרים הוא עבר? והאם היו תקלות כלשהן?

תודה.

 

האוטו חדש יחסית- בן 5 חודשים ועם 20 אלף ק"מ, לא היו תקלות. כך שזה לא אינדיקציה.

הוא אמר שבזמנו בירר וסה"כ כנראה הוא היה מרוצה ממה שאמרו לו. הוא לא טיפוס חקרן, אבל בוא נגיד שבזמנו הוא התלבט בין הטרנספורטר, יונדאי i800 ו-מרצדס ויאנו (כרכב למשפחה גדולה).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אני אחכה עד אחרי סוכות ואעשה מהלך,כי מצד אחד יש כמה רכבים ביד 2 שמאוד מתאימים לי ומצד שני נציג אלבר טבריה מבטיח לי יונדאי I800 אוטומטית אחרי סוכות (כמובן יוצאת השכרה).

 

נחיה ונראה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
מי לא רואה טרנספורטר? בוא לבאר שבע. יו קנו, מדינת ישראל לא נגמרת בקו תל אביב.

 

איתמר

 

הטרנספורטר נפוץ שם בעיקר אצל הבדואים, כולל דגמים ישנים שלו.

גם בצפון ניתן לראות הרבה כאלה באיזור נצרת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
ערב טוב.

 

לאחרונה אני מחפש רכב עבור העסק התיירותי של ההורים,הלב והמוח אומרים יונדאי I800 אוטומטית אבל הרכב מאוד נדיר וחדש עולה הרבה מידי.

אפשרות ב' היא פולקסווגן טראנספורטר,הרכב מתאים לנו מבחינת התנאים: יש אוטומטיות בשפע,מחיר שמתאים לנו ורובן די שמורות עם קילומטרים מועטים כי הן שירתו נכים.

 

הבעיה היא שיש לי פחד מכל מה שקשור לפולקסווגן,מקריאה בפורום אני רואה שהשירות של צ'מפיון על הפנים,גיר הDSG 7 הילוכים זוכה לביקורות רעות והאחזקה יקרה בגלל המוסכים היקרים.

 

מה אתם אומרים? אני סתם מפחד או שלא להתקרב?

חשוב לי לציין שאסור,פשוט אסור שהרכב יגרום לתקלות כיוון שההשלכות הן הפסד ימי עבודה וביקורת רעה של הלקוח.

 

אשמח לייעוץ.

כמה אפשר לטחון את הש...יות האלה.

בחיפוש פשוט בפורום תמצא מיליון שרשורים סביב נושא הגיר ונושא האמינות.

בגדול כל רכב מתקלקל ובטח רכב שנסע כמה שנים על הכביש ככה שרכב שלא יתקלקל זה לא נתון בר השגה .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה שטויות? זה רכב שהשבתה שלו זה הפסד גדול אז בודקים ב7 עיניים לפני שקונים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
למה שטויות? זה רכב שהשבתה שלו זה הפסד גדול אז בודקים ב7 עיניים לפני שקונים.

צודק אבל יש כבר עשרות כאלה שבדקו וכתבו בפורום על עניין הגיר למה לטחון זאת שוב.

הרוב ספקולציות הרי הבעייה כבר נפתרה ורכב שטופל כבר אצל היבואן קיבל פיתרון.

וכן אני מודה אני נוסע עם רכב שמצויד בגיר הזה ואני מרוצה מאוד מתפקודו.

פורסם

רגע, למה לא להוסיף קצת כסף ולקנות סוואנה TRAVEL, אפילו מיד2?

 

כמו שאתה אומר, ברוך השם אתם לא חברה קטנה (חשבתי שאתם חברה קטנה שמסיעה רק ברכבים כאלה).

ככה שעד כמה שאני יודע, לא תיהיה בעיה גדולה עם דלק.

 

הסוואנה מרווחת, ולדעתי מאסיבית ואמינה מאוד.

אומנם לדעתי היא לא-נוחה לנסיעות ממושכות, אבל היא תתן אמינות של אמריקאית!

(לא נוחה זה כי נסעתי באחת כזאת בארה"ב, בשנת 2003, נסיעה של איזה 5 שעות לפחות, עם עצירה אחת, אבל ארה"ב זה לא ישראל!)

 

לגבי אוטומט.

לדעתי הכי טוב לשאול נהגי הסעות שיש להם אחת כזאת.

תבדוק גם מרצדס ויטו או ויאנו, תבדוק גם ספרינטר (390CDI).

פורסם
רגע, למה לא להוסיף קצת כסף ולקנות סוואנה TRAVEL, אפילו מיד2?

 

כמו שאתה אומר, ברוך השם אתם לא חברה קטנה (חשבתי שאתם חברה קטנה שמסיעה רק ברכבים כאלה).

ככה שעד כמה שאני יודע, לא תיהיה בעיה גדולה עם דלק.

 

הסוואנה מרווחת, ולדעתי מאסיבית ואמינה מאוד.

אומנם לדעתי היא לא-נוחה לנסיעות ממושכות, אבל היא תתן אמינות של אמריקאית!

(לא נוחה זה כי נסעתי באחת כזאת בארה"ב, בשנת 2003, נסיעה של איזה 5 שעות לפחות, עם עצירה אחת, אבל ארה"ב זה לא ישראל!)

 

לגבי אוטומט.

לדעתי הכי טוב לשאול נהגי הסעות שיש להם אחת כזאת.

תבדוק גם מרצדס ויטו או ויאנו, תבדוק גם ספרינטר (390CDI).

 

ויטו-לא מוצא רכב שמתאים לנו.

ויאנו-יקר.

ספרינטר-רישיון B זה סינגל ג'אנט והוא נדיר.

סוואנה מצויינת לנו אבל עם הצריכת דלק שלה כבר עדיף לי להזמין הסעה עם חברה שאנו עובדים איתה בשיתוף פעולה.

אני מניח שאתה חושב שיש לנו דלקן,אז זהו שלא. אין לנו רכבים משלנו כי אנחנו רק מוכרים את הדילים בארץ ללקוחות ומזמינים להם הסעה עם חברות שותפות שלנו.

אני מחפש רכב כזה כדי להפחית הוצאות של הסעות וגם תמיד נחמד כשאתה יודע שיש לך רכב למקרה חירום בו החברת הסעות תבריז לך.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אני אחכה עד אחרי סוכות ואעשה מהלך,כי מצד אחד יש כמה רכבים ביד 2 שמאוד מתאימים לי ומצד שני נציג אלבר טבריה מבטיח לי יונדאי I800 אוטומטית אחרי סוכות (כמובן יוצאת השכרה).

 

נחיה ונראה.

וכל זה עוד לפני שאבא שלך (הבוס והמממן), שהוא אנטי פולקסווגן, הביע את דעתו.

פורסם
וכל זה עוד לפני שאבא שלך (הבוס והמממן), שהוא אנטי פולקסווגן, הביע את דעתו.

 

הוא סקפטי בכל מה שקשור לפולקסווגן ומאוהב בקוריאניות(כמוני) אבל מה לעשות אם זו המציאות אז אין לאן לברוח.

ברור שאם עד אחרי סוכות לא יהיה את היונדאי אז נרכוש פולקסווגן.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21


×
×
  • תוכן חדש...