Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 3873 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה זאת אומרת לא הגרסה שנמכרת בארץ?! כמי שחי עם GTI כבר כמה שנים, אני יכול להגיד לך שאין מכונית ספורט טובה ממנה להתנהלות יומיומית. הגולף היא ה"אול-אראונדרית" הכי טובה שיש וגם מכונית ששומרת על הערך שלה הרבה יותר טוב מהספורטיביות האחרות כמו המגאן והפוקוס. נראה לכם שיסכימו להזמין לי אחת ידנית אם אני אתעקש?

We are the Human Race

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בקשר לירידת ערך אני חולק עליך...

ספגתי ירידה של 50 אלף ש"ח ב3 שנים. הרבה הרבה יותר מ10 או 15 אחוז בשנה.

וככל שהיא יותר חדשה כך ירידת הערך יותר גדולה.

 

יבגני תיאר נכונה את המצב בעיניי.

אייל קצת טועה. אני הייתי בולע אולי את הצפרדע אם הייתי נשאר עם רכב אחד, וגם זה לא בטוח. אבל עכשיו שאנו הולכים לקנות שני רכבים (ואחד מהם הוא גולף חלשה יותר בשל העדפה של אשתי, שתנהג ברכב, למרות שהרנו מגאן עדיפה בעיניי), אין שום סיכוי שבעולם שארכוש GTI במחיר הזה ובתת-אבזור הזה. ודווקא כן יש סיכוי ש"ארוץ" לאחת מהצרפתיות. אייל - נסה את ה- 208, תאמין לי שתחזור עם חיוך :-)

 

208 זה כיף כשהיא של אחרים, לא כשהיא שלך.

ביום מכירת ה GTI שלך אתה יודע למי לפנות ראשון, כן ? :)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת לא הגרסה שנמכרת בארץ?! כמי שחי עם GTI כבר כמה שנים, אני יכול להגיד לך שאין מכונית ספורט טובה ממנה להתנהלות יומיומית. הגולף היא ה"אול-אראונדרית" הכי טובה שיש וגם מכונית ששומרת על הערך שלה הרבה יותר טוב מהספורטיביות האחרות כמו המגאן והפוקוס. נראה לכם שיסכימו להזמין לי אחת ידנית אם אני אתעקש?

 

כמי שחי עם MK5 שקניתי חדשה לפני 7 שנים, אני מודע היטב למעלות האוטו.

הכוונה הייתה מאוד פשוטה - הGTI שנמכרת בחו"ל לרוב נבחנת עם מתלים אדפטיביים ועם חבילת הperformance (תוספת 10 כ"ס, דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני, בלמים מוגדלים). הGTI שנמכרת כאן מגיעה בלי כל אלו. האבזור זהה בגדול לMK6, הביצועים גם, רק המחיר עלה בכמעט 20 אלף שקל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
מה זאת אומרת לא הגרסה שנמכרת בארץ?! כמי שחי עם GTI כבר כמה שנים, אני יכול להגיד לך שאין מכונית ספורט טובה ממנה להתנהלות יומיומית. הגולף היא ה"אול-אראונדרית" הכי טובה שיש וגם מכונית ששומרת על הערך שלה הרבה יותר טוב מהספורטיביות האחרות כמו המגאן והפוקוס. נראה לכם שיסכימו להזמין לי אחת ידנית אם אני אתעקש?

כנראה שלא יסכימו להזמין לך GTI ידנית, כי אין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיפרנציאל מוגבל החלקה בגרסת הביצועים של ה GTI הוא לא מכאני טהור, אלא נשלט אלקטרונית ומשולב במערכות הבטיחות האלקטרוניות של הרכב ועל כן עולה על זה המכאני ביתרונותיו.

 

הנה ציטוט מפרסום בינלאומי לעיתונות של פולקסווגן בהשקה הבינלאומית של ה GTI -

 

A newly engineered electronic front differential lock is being used exclusively in the Golf GTI Performance. To date, Volkswagen is the only carmaker to utilise an electronically controlled differential lock in a front-wheel drive production model. Compared to purely mechanical locks, the front differential lock integrated in the Golf GTI Performance offers advantages such as a variable degree of locking and comprehensive interfaces to the ESC, EDS and XDS+ functions. This makes it possible to completely avoid negative effects on steering response and steering precision that otherwise occur with mechanical locks.

 

הנה בהדגמה בוידאו-

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיפרנציאל מוגבל החלקה בגרסת הביצועים של ה GTI הוא לא מכאני טהור, אלא נשלט אלקטרונית ומשולב במערכות הבטיחות האלקטרוניות של הרכב ועל כן עולה על זה המכאני ביתרונותיו.

 

הנה ציטוט מפרסום בינלאומי לעיתונות של פולקסווגן בהשקה הבינלאומית של ה GTI -

 

נכון, אבל כאן לא מקבלים את זה (יחידת ההאלדקס). יש XDS+ שהוא בסך הכל שימוש ממוחשב בבלמים הקדמיים בשביל לחקות דיפרנציאל מוגבל החלקה - כמו בMK6.

 

הדיפרנציאל האלדקס האקטיבי שיש בPERFORMANCE יותר טוב כנראה מכל יחידה מכאנית טהורה, חבל שלא נזכה להנות ממנו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל משמעותי בין מערכת XDS הפועלת כמו דיפרנציאל מוגבל החלקה קדמי, לבין מערכת XDS+ המשולבת במערכת בקרת האחיזה ESC ובדרך זו פועלת בעצם על כל הגלגלים.

 

הנה הסבר מאותו פרסום בינלאומי לעיתונות -

 

The XDS system that was first introduced in the Golf VI was further developed into the advanced XDS+ system for the new Golf GTI. Technically, the XDS+ electronic differential lock is a functionality that is integrated in the electronic stabilisation programme (ESC) for improved vehicle dynamics. XDS+ is an extension of XDS, which is familiar from the previous model; its functionality has now been extended to cover all unbraked driving states. The new system improves agility and reduces the need for steering angle inputs by targeted brake interventions at the wheels on the inside of the bend of both axles. In addition, XDS+ is effective over all conceivable road friction values; it results in more precise handling, even on snow. The well-known benefits of XDS – such as significantly reduced understeer and improved traction – were also perfected.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אותנו זה לא צריך להעסיק למה אלא להגיד תודה שמגיעות לארץ גם מכוניות כמו גולף GTI' date=' פיז'ו 208GTI או מגאן RS. מבחינה אישית זה יותר מעניין מעדר הקורולות והמאזדות שמפוצצות פה את הכבישים.[/quote']

 

זה נראה לך הגיוני להגיד תודה על זה שמוכרים לך משהו? מה זה פה, רוסיה הקומוניסטית? עושים לי טובה שמוכרים לי משהו?

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד תודה? שהיבואנים יגידו תודה שאין נהירה המונית ליבוא אישי.

 

למרות שאולי לא תהיה להם בעיה עם זה. הם עסוקים מספיק עם הליסינג-1.6-אוטומט-סדאן-טאסות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

220000 ש"ח לא מחיר ראלי לגולף שלוש דלתות... על אחת כמה וכמה שהם היו מוכרים את אותו הרכב ב-177000 במבצעים השונים.

יש פה הבדל של למעלה מ-40,000 ש"ח מי שיושב בצ'מפיון מוטורס ותוקע לנו את המחירים האלה צריך להתעורר ומהר.

בושה.. סליחה... גנבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לסיכום, כל מה שנותר לנו לעשות הוא להמתין 3 חודשים ולחכות לישיבת אגף מכירות בצמפיון שתישא את הכותרת "סיכום מכירות רבעוני ובדיקת עמידה ביעדי מכירות".

 

למחרת נתבשר בכותרת הראשית של YNET שצמפיון, תוך הזדהות מלאה עם הנטל על מעמד הביניים, מורידה את מחיר ה 3 דלתות בלבד (פחות פופולארית) ל 219K ש"ח ומעכשיו נקבל חיישני רוורס (בהתקנה מקומית) במתנה.

 

ככה זה ימשך עד לישיבה ה"חצי-שנתית".

 

וכו'...וכו'...וכו'... עד לתחילת המכירות האמיתיות סביב ה 200 +-5%.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח שכולם פה מתעצבנים על המחיר. זה רק אנחנו אשמים - הקונים. כשהייתי בצ'מפיון כדי להתעניין באודי "במבצע חסר תקדים" גיליתי שהם בעצם מורידים 15 אלף בלי למצמץ מכל רכב שאני מצביע עליו. וזה עוד כאשר ההנחה היא על חשבון היבואן ולא על מרכיב המס! וזה הגיוני - תעשיית הרכב באירופה במשבר עמוק מאז 2008. זה בדיוק מה שגרם לגרמנים ליצור פלטפורמה חדשה - הורדת עלות הייצור והמחיר הסופי לצרכן. בנוסף, היורו צנח בשנים האחרונות ב- 20%, ורק העם שלנו ממשיך לקנות במחירון שרק תופח.

ולקינוח, מניחים לך מול הפרצוף הצעת מחיר שכוללת סעיף של "שטיחים לרכב ודלק" ב- 550 שקלים. שזו בעצם השיטה האמריקאית, רק ששם GTI בסיסית עולה פחות מ- 90 אלף שקל, אז הגיוני שתבחר אם להוסיף לשטיחים. וגם נותנים לך לבחור את הסוג והצבע של השטיח.

בקיצור, גם אם משווים לרכבים יקרים-מדי אחרים בארץ, אין סיבה ש- GTI תעלה יותר מ- 190. אמנם קשה להשוות למדינות אחרות, כי האבזור תמיד שונה, אבל הצצה קצרה באתרים זרים מלמדת ש- GTI עולה כמו ג'יפון מאובזר היטב או 1.5 פעמים משפחתית מכובדת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3873 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...