Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מן הפח אל הפחת (או: מהשקודה לקיא)

 

מתי יהיו פה ניידות כאלה?

נראה לי שקצת, ממש רק בקטנה, שכחת מה המצב הכלכלי של דובאי וכמה נפט יש להם.

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה זאת אומרת ללא יכולת שטח?

אחת הדרישות מרכב סיור הוא להתנייד גם בשטח קל.

התכוונתי לרכב עצמו. אאל"ט סובארו אאוטבק, אשר עונה על הדרישות, בעל יכולת גבוהה יותר ובפחות כסף.

 

ואגב, הקיה קיים עם מנוע ט"ד. האם המשטרה בחרה במנוע זה?

 

אלה לא ניידות אלא המחליפות של הטויוטה לנד קרוזר

 

בד"כ משמשות בעיקר למשטרה ירוקה באזורים חקלאיים כדרך אגב

אם זה נכון, אז זה עצוב. יכולת הוחלפה בפוזה (בשקל).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
נראה לי שמשטרת ישראל סיימה עם סקודה,והמבין יבין..

בלי קשר לסקודה,לעצם העיניין רכב דיזל עם 105 כס לא בדיוק מתאים לעבודת אכיפה,הרכב כבד מאד וכל פרחח שמחליט שהוא נותן גז ובורח,סביר להניח שיצליח במשימה.(כן אלעד,ראיתי שזהrs. ררר)

 

א. לאוקטביה המשטרתית לא היה 105 כ"ס.

ב. האוקטביה זה הרכב הכי זריז שהיה בשירות המשטרה לאחרונה - יותר טוב מה-323, לאנטיס, קורולה וכל מה שהיה לפני.

המשטרה הייתה מאוד מרוצה מהאקוטביה. הבעיה היחידה הייתה בעלויות.

פורסם
התכוונתי לרכב עצמו. אאל"ט סובארו אאוטבק, אשר עונה על הדרישות, בעל יכולת גבוהה יותר ובפחות כסף.

 

ואגב, הקיה קיים עם מנוע ט"ד. האם המשטרה בחרה במנוע זה?

 

 

גם אני חשבתי בהתחלה שהאאוטבק יכול להיות טוב למטרה הזאת אבל יש סובארו עם מנועי דיזל ? (אני זוכר שמישהו כתב בפורום פעם שזה יותר בעיתי מנוע בוקסר דיזל).

וסביר להניח שהמשטרה תיקח דיזל בגלל הנסועה הגבוהה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

ממש לא.

המשטרה נסעה שנים רבות ברכבי בנזין ואחרי האוקטביה הרכב שזה במכרז הוא הקורולה בנזין.

למעט יח' הסיור שיקבלו את הקיה, יח' התנועה והבילוש יישארו עם הקורולה.

פורסם

הלו אנחנו לא חיים באוסטרליה, כולה צריך יכולת שבילים קלה, ומרווח גחון בשביל שהאהבלים לא יפרקו את האוטו, כל הכבוד לקצין שהבין את זה.

אגב - לדעתי העובדה שמשטרת התנועה נוסעת על קורולות היא קצת תמוהה, הקורולה היא רכב נחות מאד בכביש בינעירוני, ועגלה באופן כללי, הרבה יותר הגיוני היה רכב עם 150+ כ"ס ומומנט ולא המקרר הזה.

 

לבחור שרצה ניידות למבורגיני, נסה להפסיק עם ההתנהגות הילדותית ולהיזכר מי משלם על זה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לסיכום אני חושב שזאת דווקא כן הייתה הבחירה האידיאלית לניידות סיור שעונה על כל הדרישות כמו כן כנראה שזולות יותר ואמינות יותר מהאוקטביה,

קיה הם רכבים מאוד אמינים - ואחד עם מנוע דיזל יתן תפוקה טובה

פורסם
א. לאוקטביה המשטרתית לא היה 105 כ"ס.

ב. האוקטביה זה הרכב הכי זריז שהיה בשירות המשטרה לאחרונה - יותר טוב מה-323, לאנטיס, קורולה וכל מה שהיה לפני.

המשטרה הייתה מאוד מרוצה מהאקוטביה. הבעיה היחידה הייתה בעלויות.

 

לאוקטביה המשטרתית מנוע 1.9tdi 105 כס.

הרכב זריז?מתי לאחרונה נהגת על רכב כזה עם זיווד מלא ושני שוטרים שמקפידים על כושר ולא שוקלים מעבר למקובל?...

כדאי שתבדוק את עצמך.

מרוצים מהאוקטביה?יכול להיות,יש לך סימוכין לזה?

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
אגב - לדעתי העובדה שמשטרת התנועה נוסעת על קורולות היא קצת תמוהה, הקורולה היא רכב נחות מאד בכביש בינעירוני, ועגלה באופן כללי, הרבה יותר הגיוני היה רכב עם 150+ כ"ס ומומנט ולא המקרר הזה.

 

יחידות התנועה העירוניות מתניידות בקורולות, משטרת התנועה הארצית שחולשת על הכבישים הבינעירוניים מתניידת באוונסיס חדשות.

פורסם

.24 מזגן מקורי כולל פתחי אוורור לנוסעי במושבי האחוריי.

 

פשש איזה שירות!!

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 


×
×
  • תוכן חדש...