Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טופס גילוי נאות, מה עושים אם המוכר מסרב לחתום? ובכלל מה דעתכם על הליך כזה?


Ayah
שימו לב! השרשור הזה בן 3972 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הי, מציע לך לא לקחת ללב את כל אלו שאומרים לך 'תעברי הלאה' או 'אל תקני מליסינג'. הם כנראה לא קנו רכב בשנים האחרונות.

ולשאלותייך:

חברות הליסנג לא אוהבות להתעסק עם החלפת צמיגים, כיוון שזה גם חלק שקשה לתת עליו אחריות (את יכולה לנסוע יומיים ויהיה לך פנצ'ר, בניגוד לרכיבים אחרים ברכב) וגם עסק לא זול יחסית למכלולים אחרים.

מנסיון - אף חברה ואלבר במיוחד לא יסכימו להחליף, אלא אם זה רכב שחוק לגמרי שהםמתים להיפטר ממנו.

 

טופס גילוי נאות - הם לא מחוייבים לחתום אבל כן מחוייבים לתת, אין מצב שנציג לא יכול לראות באיזה חברה היה הרכב. לגבי שם נהג ספציפי, זה באמת מיותר. זה ישנה לך אם קוראים לו ינאי ברקוביץ או אלירן אבוטבול?

 

לגבי מקדמה - אני בטוח שאלבר תחזיר לך אותה אם לא תאהבי את הרכב וכמובן תדעי להתעקש וקצת להציק להם בטלפון.

אומר לך מנסיון, שכאשר רכשתי רכב מאלבר, היה כתוב במפורש בטופס האופציה לרכב, שאם הלקוח מוצא ברכב פגמים שלא לעיניו (כלומר הבדיקה במכון יוצאת על הפנים) המקדמה חוזרת.

 

אגב, אם הנציג עצבן אותך, אתן לך דוגמא למה שחבר עשה לפני כמה חודשים:

נציג עצבן אותו בדומה למה שרשמת כאן, הוא הלך לאותו סניף והתעקש להתחיל מחדש עסקה (על אותו רכב) עם נציג אחר. כמובן שזה עשה מהומה והמנהל התערב, בסופו של דבר הוא קיבל הנחה משמעותית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

אני רוצה להבהיר לכולם, שכשהחלטתי לגשת לאלבר וחברות ליסינג אחרות, עשיתי זאת

כי דווקא אין לי כוח וזמן להתעסק עם סוחרים ומוכרים פרטיים נוכלים. חברות גדולות

בד"כ מנסות להציג שהן מכבדות את עצמן, ובד"כ יש להם נהלים ברורים.

זה לא הרושם שקיבלתי מאותו נציג.

 

אז אני מעדכנת אתכם,

אני כמה ימים לא ישנתי אגב, מעולם לא תיארתי לעצמי שקניית רכב תטריד אותי כך

(אני בדיוק לומדת לבחינת הגמר של המאסטר שלי)

 

מה שכן עשיתי, פניתי היום לסניף אחר של אלבר, ועשיתי כאילו שלא הייתי אצלם ושאני מחפשת

רכב לקנות.

קודם כל, הנציג דיבר על תנאים אחרים לגמרי, שאלתי אם הם מוכנים להחליף בלמים, צמיגים וכל מה

שיוצא בבדיקה, אמר "כן" , ועוד חזר והדגיש כל הזמן, שאין להם בעיה להחליף כל מה שעולה בבדיקה.

ואז חזרתי שוב על השאלה שלי בנוגע לצמיגים, ושוב ענה הנציג בחיוב.

שאלתי אם אני משלמת מקדמה, הנציג אמר שאני אצטרך לשלם מקדמה כשאבחר אוטו, אם ימצא חן בעיניי

אז ממשיכים הלאה, אם לא, המקדמה חוזרת אלי.

שאלתי על השתתפות עצמית באחריות, הנציג הרמאי בסניף הקודם אמר שלא משלמים מקדמה אצלם (כנראה

שהעסקה כל כך משתלמת להם שהם מוותרים על ההשתתפות עצמית), הנציג בסניף השני שפניתי אליו אמר שכן

משלמים 400 ש"ח.

היה שם רכב בסניף, שביקשתי לראות את הפרטים שלו, נתונים טובים ורכב שמור, הנציג אמר (גילה) לנו

לאיזה חברה היה שייך, ראינו כל ההסטוריה שלו במחשב , ואפילו הראה לנו תמונה של השפשוף שתוקן

באוטו טרם נכנס לתיקון ואמר שדבר כזה אף חברה אחרת לא תראה לנו.

אני חייבת להגיד שהנציג בסניף השני היה מאוד מנומס, דיבר יפה גם, לא הסתדרנו על המחיר, כי ביקשו

מחיר 5000 ש"ח יותר מחברות אחרות על רכב עם אותם נתונים. בכל זאת לא השאיר לנו חותמת של

נציג רמאי כמו הנציג הראשון.

 

מה שהכי חשוב, צילמתי את כל השיחה בווידאו. הכל ממש הכל. ואני מעוניינת ללכת עם זה הלאה.

השיחות טלפון עם הנציג הרמאי גם כן הוקלטו (למזלי יש לי בגלקסי שלי אפליקציה מקליטת שיחות נכנסות ויוצאות

שהפעלתי לפני שנה ובכלל שכחתי ממנה מאז שהתקנתי במכשיר).

 

אתמול הנציג הראשון הודיע שהאוטו הגיע ושאני אוכל לבוא לראות, וכשאמרתי שאני אבוא היום לראות אחרי

צהריים, הוא טען שהם בקורס, אז אמרתי מחר אני אגיע אחרי צהריים. הוא כזה מתוחכם שסידר את זה

ביום חמישי אחרי צהריים כדי לעשות העברה בנקאית (בנקים פותחים בחמישי אחרי צהריים) ולסגור עסקה

עם תמימים.

 

הלקח למדתי, והמסר מקווה שיגיע לכולם.

נשים עשויות גם להתעניין ולהבין ברכבים,

אז נא הפסיקו לפנות אלי בלשון זכר:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה בסניף אלבר ברחובות בילו, עם הנציג: אורן אמר.

הסניף השני שהיינו בו זה הסניף בבית שמש עם הנציג: דודו.

היינו גם בסניף אלבר בתלפיות-ירושלים, שם הלכנו ממש בשעת הסגירה, שאלנו את הנציג היחיד שהיה שם

אם מוכן לקבל אותנו, אמר שכן, וכשנכנסנו והתישבנו והתחלנו לשאול על מכוניות, הוא זרק

לנו מחירים אסטרונומיים על הרכב שחיפשנוח, 12 אלף שקלים מעל המחיר הכי גבוה שראינו

בחברות אחרות. בקיצור ניפנף אותנו יפה משם. למרות שלדעתי הוא יכל להגיד לנו שהסניף

נסגר ושהוא לא מקבל לקוחות יותר באותו יום.

נשים עשויות גם להתעניין ולהבין ברכבים,

אז נא הפסיקו לפנות אלי בלשון זכר:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תרשי לצרף גם את הסניף בקריון לחווית שירות שאת מתארת.

הגעתי לקבל הצעת מחיר על 2 דגמים שחיפשתי, אך הסוכן התחיל לדבר על I20.

הדגשתי שוב ושוב שI20 זה לא רכב שמעניין אותי וביקשתי לקבל פרטים על הדגמים שלשמם באתי.

הוא זרק 2 נתונים על מה ששאלתי וחזר לדבר על I20.

וכך זה נמשך במשך רבע שעה- אני מנסה לנווט את השיחה חזרה על מה שרלוונטי לגבי והוא מנסה בכח לדחוף לי את הI20.

בסוף אמרתי תודה ועזבתי את הסניף.

אני לא מבין את המניע, רכב זו רכישה גדולה מאוד בשביל הרוב המוחלט של האנשים, במיוחד אלה שבאים לבדוק בחברות ליסינג.

אף אחד לא יבצע רכישה כזו אם נדלקות לו נורות אדומות מנציג שמנסה בכח למרוח אותך ולמכור לך משהו שאתה לא מעוניין בו.

נחפש במקום אחר

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי ממשיך עם העיסקה שהצגת בתחילת השירשור.

 

רכשתי רכב אצל אלבר בסניף נס ציונה והייתי מרוצה. באתי מראש לסניף שהיה בו את הרכב הספציפי שאני רוצה. שילמתי 1000 ש"ח לפני שלקחתי את הרכב לבדיקה חיצונית אבל הובטח לי שיוחזר במידה ולא אהיה מרוצה.

צמיגים לא הסכימו להחליף לי, אבל למען האמת אני מעדיף לבחור את סוג הצמיגים הרצוי בעצמי. נתנו לי שובר לכיוון פרונט באיזור מגורי על חשבונם.

 

לא נתקלתי בשום בעיה, מאידך ידעתי בדיוק מה אני רוצה ואני מניח שהנציג יודע את מי אפשר למרוח ואת מי לא.

 

בהצלחה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין את עניין המקדמה שמשלמים לקוחות על רכב שהם לא ראו.

זו הדרך של החברות לעשות רווח אפילו אם אין מכירה. נשמע לי בזיוני והזוי והישראלים נופלים בפח כמו זבובים.

 

אם כבודו רוצה למכור רכב הוא יביא אותו על מנת שתתרשמו גם בלי שום מקדמה. אם הוא מתעקש על מקדמה תודו לו וסורו לדרככם. רכבים שמורים במחירים טובים יש כחול אשר על שפת הים. לא צריך להתעקש לצאת פראייר

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שילמתי 1000 רק אחרי שראיתי את הרכב ובדקתי אותו.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תרשי לצרף גם את הסניף בקריון לחווית שירות שאת מתארת.

הגעתי לקבל הצעת מחיר על 2 דגמים שחיפשתי, אך הסוכן התחיל לדבר על I20.

הדגשתי שוב ושוב שI20 זה לא רכב שמעניין אותי וביקשתי לקבל פרטים על הדגמים שלשמם באתי.

הוא זרק 2 נתונים על מה ששאלתי וחזר לדבר על I20.

וכך זה נמשך במשך רבע שעה- אני מנסה לנווט את השיחה חזרה על מה שרלוונטי לגבי והוא מנסה בכח לדחוף לי את הI20.

בסוף אמרתי תודה ועזבתי את הסניף.

אני לא מבין את המניע, רכב זו רכישה גדולה מאוד בשביל הרוב המוחלט של האנשים, במיוחד אלה שבאים לבדוק בחברות ליסינג.

אף אחד לא יבצע רכישה כזו אם נדלקות לו נורות אדומות מנציג שמנסה בכח למרוח אותך ולמכור לך משהו שאתה לא מעוניין בו.

נחפש במקום אחר

 

הסוכן כנראה מקבל עמלה שמנה במיוחד על I20. רכבי יונדאי נמכרים מראש בהנחה של 33% בערך ממחיר המחירון הרשמי ולכן נמכרים בכמויות פסיכיות לחברות הליסינג. אח"כ צריך לדחוף אותם הלאה ללקוחות, וככל שתקבל הנחה נמוכה יותר לעומת ההנחה המטורפת שקיבלה חברת הליסינג, ככה הרווח שלה יהיה גדול יותר וביחד איתו גם העמלה לסוכן. עכשיו אתה מבין למה כ"כ רצו שתיקח I20?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מניח שהנציג יודע את מי אפשר למרוח ואת מי לא.

 

מה זה אומר?

 

יש לי שלוש עיניים במצח, האם זו סיבה למרוח אותי?

 

נכנסתי למקום עם הנחה שזה מקום מכבד את עצמו, ושאין סיכוי שירמו אותי או ימרחו אותי, האם זו עבירה על החוק?

 

הרושם שקיבלתי מאלבר, זה שיש להם פרוצידורה בה הם מורחים לקוחות מסוימים (אלה שאפשר למרוח אותם) עם

הטפסים המתאימים והכל, ופרוצידורה אחרת בה הם מתנהגים בצורה אחרת, כנראה עם הטפסים המתאימים גם.

נשים עשויות גם להתעניין ולהבין ברכבים,

אז נא הפסיקו לפנות אלי בלשון זכר:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי, מציע לך לא לקחת ללב את כל אלו שאומרים לך 'תעברי הלאה' או 'אל תקני מליסינג'. הם כנראה לא קנו רכב בשנים האחרונות.

ולשאלותייך:

חברות הליסנג לא אוהבות להתעסק עם החלפת צמיגים, כיוון שזה גם חלק שקשה לתת עליו אחריות (את יכולה לנסוע יומיים ויהיה לך פנצ'ר, בניגוד לרכיבים אחרים ברכב) וגם עסק לא זול יחסית למכלולים אחרים.

מנסיון - אף חברה ואלבר במיוחד לא יסכימו להחליף, אלא אם זה רכב שחוק לגמרי שהםמתים להיפטר ממנו.

אין לי בעיה אם לא מחליפים, בכל מקרה מעדיפה כמו שנאמר להחליף בעצמי לצמיגים איכותיים מאלה שהם מתקינים.

אלא שהנציג אמר "באלבר לא נוגעים בצמיגים, גם אם הם קרועים ומכון הרישוי קובע שהם לא תקינים, הם לא מחליפים"

בסניף השני, נאמר שכן מחליפים צמיגים אם יימצאו לא תקינים.

 

טופס גילוי נאות - הם לא מחוייבים לחתום אבל כן מחוייבים לתת, אין מצב שנציג לא יכול לראות באיזה חברה היה הרכב. לגבי שם נהג ספציפי, זה באמת מיותר. זה ישנה לך אם קוראים לו ינאי ברקוביץ או אלירן אבוטבול? לא משנה לי, ציינתי רק כי זה נראה לי מוזר, שכלום לא מופיע אצל הנציג, גם מספרים וגם למי היה שייך.

 

לגבי מקדמה - אני בטוח שאלבר תחזיר לך אותה אם לא תאהבי את הרכב וכמובן תדעי להתעקש וקצת להציק להם בטלפון.

אומר לך מנסיון, שכאשר רכשתי רכב מאלבר, היה כתוב במפורש בטופס האופציה לרכב, שאם הלקוח מוצא ברכב פגמים שלא לעיניו (כלומר הבדיקה במכון יוצאת על הפנים) המקדמה חוזרת. היה מצויין שאם הרכב יימצא במכון הרישוי עם פגם במנוע שנחשב למהותי וגדול, רק אז מחזירים מקדמה. ואם אני לא ארצה את הרכב מסיבות אחרות אז הכסף לא חוזר אלי.

בסניף השני נאמר שהכסף חוזר אלי בכל מקרה.

 

אגב, אם הנציג עצבן אותך, אתן לך דוגמא למה שחבר עשה לפני כמה חודשים:

נציג עצבן אותו בדומה למה שרשמת כאן, הוא הלך לאותו סניף והתעקש להתחיל מחדש עסקה (על אותו רכב) עם נציג אחר. כמובן שזה עשה מהומה והמנהל התערב, בסופו של דבר הוא קיבל הנחה משמעותית זה מה שנעשה בסניף אחר. הופתעתי מאוד, היה כאילו נכנסתי לשתי חברות שאין ביניהם שום קשר.

......

נשים עשויות גם להתעניין ולהבין ברכבים,

אז נא הפסיקו לפנות אלי בלשון זכר:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3972 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...