Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום במהלך סידור של הציוד שלי שמתי לב שנשארה לי חתיכה אחת של פלסטלינה, וכמו כל פעם עולה השאלה איזה לבחור הפעם, פלסטלינה כידוע זה לא עסק זול ובשוק יש כל מיני סוגים, החל מסיניות מEBAY, ועד פלסטלינות בשקל לגרם.

בפעם הראשונה שיישמתי פלסטלינה זאת הייתה פלסטלינה מערכת DIY של מגוויריס ואהבתי מאוד את הפלסטלינה (לבנה), היא הייתה רכה מאוד ונוחה לעבודה. http://www.autostore.co.il/%D7%A7%D7%99%D7%98-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%94-Meguiar-s.html

לאחר מכן עברתי לפלסטלינה של CG העדינה (כחולה) היא הייתה קשה הרבה יותר. http://www.autostore.co.il/%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%94-200-%D7%92%D7%A8%D7%9D-Chemical-Guys.html

 

מה לקנות עכשיו ? פלסטלינה פשוטה מEBAY, פלסטלינה ספוג , פלסטלינה של מגווירס (האם היא זהה לפלסטלינה שיש בערכה מבחינת רכות ?), פלסטלינה של CG ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי כדאי לך לנסות פלסטלינה סינית זולה ולחסוך 170 ש"ח ... אולי לא תמצא הבדל? דווקא אני אשמח מאחד שהשתמש בשני סוגי פלסטלינות יקרות לעשות השוואה עם אחת סינית..

פורסם

פלסטלינה סינית תמיד טוב שהיה,גם ככה היא לא יקרה.

אני עד עכשיו השתמשתי בCG סגולה אגרסיבית שעשה יופי של עבודה,אבל היא לא לשימוש קבוע.

לרכב השני בבית (פאביה) השתמשתי בסינית והיה אחלה של תוצאות.

 

אם אתה לא צריך ניקיון אגרסיבי,לך על הסינית.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אני השתמשתי בפלסטלינה של dojo ועכשיו הזמנתי אחת מאיביי.

סתם בא לי לראות השווה של מוצר.

נשאר לי חתיכה ממנה אם בא לך לנסות בערך 20 גרם משומשת אבל עדיין נקי.

פורסם

באמת מסקרן אותי אם יש כזה הבדל גדול בין סינית לבין ממותגת כי המחירים שונים במאות אחוזים, מה שכיף בסינית שאפשר לזרוק אחרי השימוש ולא צריך לשמור פלסטלינה מלוכלכת

פורסם

הזמנתי מEBAY אני מקווה שהיא תגיע (בפעם הראשונה הזמנתי גם מEBAY אבל לקח לה הרבה זמן להגיע וביטלתי את ההזמנה אחרי שקניתי את הקיט).

 

(אם מישהו ניסה את הפלסטלינה של מגווריס אשמח לקבל חוות דעת, היא כרגע הפייבוריטית).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
באמת מסקרן אותי אם יש כזה הבדל גדול בין סינית לבין ממותגת כי המחירים שונים במאות אחוזים, מה שכיף בסינית שאפשר לזרוק אחרי השימוש ולא צריך לשמור פלסטלינה מלוכלכת

 

יש הבדל אומנם זניח.

בפלסטלינות הכחולות(רגילות) האיכותיות שלשים את הפלסטלינה היא רכה יחסית וגם היא לא הופכת לשחורה מיד עם הלכלוך.

הסינית מעט קשה ושלשים אותה היא גם קצת נקרעת ואז מחברים חזרה.

 

הCG הסגולה שלי (אגרסיבית) קשה מאוד לעבודה וללישה. יש לה מרקם של הסבון סינטבון (מחוספסת) היא יקרה יחסית אבל שווה את המחיר במידה והרכב ממש מטונף.

 

דבר מוזר שראיתי בטיפול לפאביה שעשיתי לאחרונה. אני ניקיתי את הבגאז' בפח שקרוב לוישר האחורי ויצא משם מלא חול. לא משנה כמה חזרות ביצעתי, עדיין הפלסטלינה הייתה מלוכלכת וגם לקחתי חדשה בשביל הבגאז'. למה זה קורה?

20130629_124610_600x800.jpg

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

עדכון: קיבלתי עדכון מEBAY שהפריט נשלח (האייפון פתאום התחיל לצפצף, נבהלתי לרגע) עכשיו נשאר רק לחכות חצי שנה עד שזה יגיע.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
עדכון: קיבלתי עדכון מEBAY שהפריט נשלח (האייפון פתאום התחיל לצפצף, נבהלתי לרגע) עכשיו נשאר רק לחכות חצי שנה עד שזה יגיע.

 

היה דיבור פה על שימוש ב blutack כפלסטלינה.. אני מחכה שמישהו ירים את הכפפה

פורסם
עדכון: קיבלתי עדכון מEBAY שהפריט נשלח (האייפון פתאום התחיל לצפצף, נבהלתי לרגע) עכשיו נשאר רק לחכות חצי שנה עד שזה יגיע.

 

אתה מזמין דרך האלפיקציה של eBay ? היא נוחה?

פורסם

אני לא מזמין דרך האפליקציה אבל כן משווה מחירים שאני בחנות.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
עדכון: קיבלתי עדכון מEBAY שהפריט נשלח (האייפון פתאום התחיל לצפצף, נבהלתי לרגע) עכשיו נשאר רק לחכות חצי שנה עד שזה יגיע.

 

אתה פסימי.... את שלי קיבלתי אחרי שבועיים יחד עם עוד פריט מאיביי, ה windshield wonder.

אגב, השבוע קיבלתי מייל מאיביי עם התנצלות שהמוצר הוסר מאיביי כי הוא היה ״לא לגיטימי״ או שהיה בו משהו לא חוקי.

מה זה יכול להיות?

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
באמת מסקרן אותי אם יש כזה הבדל גדול בין סינית לבין ממותגת כי המחירים שונים במאות אחוזים, מה שכיף בסינית שאפשר לזרוק אחרי השימוש ולא צריך לשמור פלסטלינה מלוכלכת

 

אני זורק גם של ZAINO לאחר שימוש :oops:

מישהו יודע איך הספוג?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...