Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה שלוש חתיכות ? בדרך זה 160-200 גרם זה מספיק ל3-4 פעמים, תנסה לבטל.

פה יש לך כל מיני דברים שאתה יכול להזמין מEBAY. (גם מגבות ופדים).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בוא בשמחה, תקבל קפה אספרסו ממכונה וגם עוגה...

 

לי אין דעה מוצקה בעניין הזה, התהיות שאני מעלה הן מסקרנות ולהעשרת הידע.

 

יש לך פלסטלינה סינית ו/אחרת ברשותך?

פורסם

הזמנתי סינית זיוף של 3m ב 5 דולר והיא היתפרקה לאחר 4 מכוניות.

מגווירס בפרופשיונל יש פלסטלינה גסה ( אדומה ) ועדינה ( כחולה ) שתהן מצוינות.

פלסטלינה בלוק של Optimum יש גסה ( לבנה ) ועדינה ( ורודה ) גם היתי ממליץ אבל על גסה ( לבנה ) רק במידה והרכב חדש 2012 - 2013 אפשר לעבוד אם עדינה ( ורודה )

פורסם

הזמנתי פלסטלינה , ספוגים לביצוע ווקס ופוליש .

 

כעת אני צריך למצוא מגבות לא יקרות ממיקרופייבר - אשמח לקבל קישור לאייבי .

 

בנוסף צריך המלצה לפוליש "גס" הצבע של הרכב דהוי מאוד , שכן שיש לו פלסטלינה ופוליש ווקס - יישם את זה על חצי כנף אחרוית של הרכב מחזיר את הרכב לצעירותו .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

הפוליש שיש לו הוא של חברת מג'ווירס - פוליש נוזלי .

 

נשאר לו ממש מעט פוליש ווקס , אשמח לקבל קישור לפוליש ווקס .

 

שוב , תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

פוליש וווקס הם שני חומרים שונים לגמרי, הפוליש מוריד שכבה מהצבע והווקס מוסיף שכבה לצבע (שכבה של הגנה לא של צבע).

 

יש מוצרים שמכילים בתוכם פוליש וגם ווקס (All In One), אך הפוליש שבהם הוא עדין מאוד ולא מספק. (בלי קשר, תבדוק עם השכן מה הוא קנה ותקנה אותו דבר, זה יהיה הרבה יותר קל משאנחנו נתחיל לנחש במה הוא השתמש).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

פרסמתי שרשור בנושא אבל אני יעלה לכאן תמונות. רכשתי פלסטלינה של 3M מ EBAY במחיר מצחיק (ניראה לי שזה היה מבצע או משהו כזה): 5 יחידות של 180 גרם כל יחידה ב 70 ש"ח כולל משלוח. החבילה היגיעה תוך שבועיים בערך.

להלן תמונה של אחד מהכתמים שלא ירדו באף שטיפה (וגם לא בפוליש עדין) לפני הטיפול:

 

wdhymzezjl4k.jpg

 

ולהלן תמונה לאחר הטיפול (פלסטלינה, אוטם של CG ווקס של CG):

 

twuu5od4k3zz.jpg

 

הרכב הינו הונדה סיויק שנת 2006.

פורסם
למה שלוש חתיכות ? בדרך זה 160-200 גרם זה מספיק ל3-4 פעמים, תנסה לבטל.

פה יש לך כל מיני דברים שאתה יכול להזמין מEBAY. (גם מגבות ופדים).

 

 

:shock:

למה הלינק הזה לא בדביק או משהו כזה. זה ממש מאגר מעולה לחומרים מאיביי. מה גם שניתן לרשום המלצות על המוצר עצמו בעמודה ליד...

פורסם
:shock:

למה הלינק הזה לא בדביק או משהו כזה. זה ממש מאגר מעולה לחומרים מאיביי. מה גם שניתן לרשום המלצות על המוצר עצמו בעמודה ליד...

 

 

 

+1

מסכים

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

לה"ו

 

אחלה של מאגר,רעיון מעולה !

 

אגב,עיינתי בחלק מן הקישורים וחלקם לא שולחים לישראל או שהמכירה נגמרה, שוב,לא ביג דיל ,יש אופציות אחרות באותו דף אם מכירה מסתיימת.

 

 

אני ממש אבל ממש יותר מאשמח אם המקצוענים כאן יוכלו להרחיב את הרשימה כאוות נפשם.


×
×
  • תוכן חדש...