Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אין לו קבלה על שום דבר איך תדע שהק"מ אמיתי ובאמת בוצעו הטיפולים שהוא אומר?

 

ואני חושב שכבר בדקתי את הרכב הזה בזמנו שחיפשתי עם החבר.

לא רוצה להרוס מכירה או משהו אבל תבדוק טוב טוב אם הוא בכלל יד 2 כי כששאלתי הוא אמר שברשיון הוא 02 - משמע יד 3 אבל אני לא בטוח אם זה אותו אחד.

 

אני דווקא הייתי הולך על גרסת ה SX מפני שאם נקרעת רצועת הטיימינג לא יכול לקרות כלום למנוע בניגוד למנוע עם 16 שסתומים.

גם הטיפול בטיימינג הוא יותר זול. תלוי מה הם השימושים שלך ואם אתה נוסע הרבה בעליות.

אבל לרכב משנת 2001 לא הייתי נותן דגש אם זה SX או ELX. הייתי לוקח את הרכב השמור והמטופל מבין השניים.

יש לו קבלה על הטיימינג. ברישיון מופיע 01 . לא נוסע בעליות.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קח בחשבון שרוב הסיכויים שאתה תרצה למכור אף אחד לא ייתן לך מעל המחירון.

חוץ מזה שלא חסר רכבים כאלה למכירה תמצא אחת אחרת במחיר הגיוני יותר.

פורסם

אם הרכב שמור ומטופל שווה לשלם מעל המחירון מאשר לקחת רכב במחיר נמוך ולהתקע בדרך ולהשקיע הכל במוסך. סוף מעשה במחשבה תחילה.

פורסם
במצב של היום, לא משלמים מעל המחירון - בטח שלא על פונטו.

 

סע הלאה....

 

איציק

 

 

על איזה מצב אתה מדבר? (ברצינות)

 

דבר שני, אם יצא לך לפשפש קצת במועדון פיאט וגם פה בפורום, חברי הפורום chesh ויגאל וגם פותח השירשור וגם עוד מספר רב של אנשים יוכלו לספר לך מניסיון (כולל אותי) כמה קשה למצוא פיאט פונטו ספייס שמורה, הרכב הזה מועד לפורענות בגלל המחיר הזול שלו שקורץ מאוד, וגם בגלל מה שהוא מציע, לכן, למצוא ספייס שמורה, זה משימה מייאשת.

 

זה דגם ELX הוא לא נפוץ בלוחות . מה שיש בלוחות זה SX או YOUNG עם 60 כ"ס. הדגם שמדובר עליו הוא בעל 80 כ"ס. ועברתי על יד 2 אין שם פונטו עם ק"מ כזה נמוך.

 

הelx דבר ראשון כמו שאמרו לך, הטיימינג יקר יותר ואם יש איתו בעיה היא תגרור בעיות גדולות יותר איתה, מה שלא קורה בsx.

על כל מקרה ברכב הספציפי שמדובר, זה לא בעיה כרגע, אבל כנארה שהוא ירד אצלך מהפרק בגלל דברים אחרים.

 

על כל מקרה, האיבזור בsx וelx דומה, מלבד שבelx אפשר בנוסף לכוון גובה הגה (וואו!!:lol: ) והתאורת סלון שונה ולא יותר טובה, מבחינת מנוע חזק יותר, מניסיון ארוך טווח על שני הדגמים, השוני כלכך מזערי וכלכך לא מורגש שחבל להינעל על הדגם הזה, גם ה80 כ"ס זה לא מטוס, והרכב הזה באמת לא יותר חזק בצורה שמרגישים.

ועוד אמרת שאתה לא נוסע בעליות אז בכלל בשביל מה להינעל על זה?

 

אני לא חושב שבסכומי כסף קטנים כדאי בכלל להינעל על מודל ספציפי, אלא פשוט לחפש רכב שמור.

 

צודק, אני לגמרי בדעתך, אך האלטרנטיבות בתקציב מניסיון שלי שחיפשתי רכב בתקציב נמוך, הם לא טובות יותר כחבילה כללית לעומת הספייס, יש פולו ישנות עם דשבורדים מרוסקים, 206 וקליאו שבתקציב כזה בחרתי להתרחק, יש איביזה עם חלפים יקרים, יורו סוויפט ספרטנית, ואולי עוד מספר יפניות עתיקות, ושוב, אני בדעתך, אבל אני אומר שאת הדגמים האחרים לא יותר קל למצוא במצב טוב ולכן אם כבר אז עדיף ללכת על הספייס.

 

 

 

מדברים פה על רכב שעולה גרושים, לא מיליונים, לשלם מעל מחירון זה לא דיל ברייקר (למרות שאני משוחד,אבל ככה גם אני פועל בעת קנייה)

 

 

ושוב, מספיק אם הישראליות הזאת, אף אחד לא ימכור לכם רכב חדש בניילון במחיר כזה נמוך.

פורסם

למה אתה שואל? כי אתה רוצה לראות אם אני מחפש לעשות רווח על מישהו?

שילמתי 11k, בזמן שהמחירון היה 12.5k, הרכב היה במצב מעולה, היסטורייה מלאה יד וק"מ בטווח הסביר עד נמוך (נקנה עם 150k), בלי מכות פח למעט קצת שיפשופי חנייה, בבדיקה שנערכה התגלו מספר ליקויים שידעתי מראש שאני קונה את האוטו איתם, והם היו ליקויים סבירים לגיל וק"מ הרכב, לכן לא באתי למוכר בהאשמות ורצתי לחפש אחת אחרת, הבסיס היה מעולה! וזה מה שעניין אותי.

לעומת שאר הקונים, שמחפשים שהרכב יהיה מושלם מכל הבחינות והמחיר ברצפה, אני הגעתי ריאלי.

 

אה, קניתי ב11k ואני מוכר ב15k איזה רמאי אני אה? אז לא.

הרכב מושקע ביותר מ7k, כמובן שיש קבלות למקרה שלרגע תהית.

 

בכל מקרה, מבחינה מכנית, הרכב שלי מיושר קו לחלוטין, כלומר, תקנה וסע, לעומת רכבים אחרים שידרשו ממך להשקיע בהם, ושוב אני ריאלי, כל רכב ידרוש השקעה במיוחד בתקציב כזה ובגיל כזה, השאלה אם אכפת לך לנסוע שזה וזה לא פועל, או שאתה כמוני שחייב שהכל יהיה פיקס.

פורסם

מכרתי הרבה מכוניות בחיי, הפונטו ספייס שהייתה לי נמכרה יום אחרי הפרסום, 2000 מעל המחירון וזה גם בין הרכבים היחידים שהטלפון שלי לא הפסיק לצלצל פשוט. אגב הייתה יד 2 עם 120 אלף ק"מ, 2001 לפני 3 שנים.

BMW E30 325i Coupe

פורסם

שאלתי כיוון שהיה לי ברור שקנית מתחת למחירון - כלומר כן ניתן לקנות רכב שמור וכו' במחיר נורמלי.

 

שיהיה לך בהצלחה במכירה.

פורסם
אם אין לו קבלה על שום דבר איך תדע שהק"מ אמיתי ובאמת בוצעו הטיפולים שהוא אומר?

 

ואני חושב שכבר בדקתי את הרכב הזה בזמנו שחיפשתי עם החבר.

לא רוצה להרוס מכירה או משהו אבל תבדוק טוב טוב אם הוא בכלל יד 2 כי כששאלתי הוא אמר שברשיון הוא 02 - משמע יד 3 אבל אני לא בטוח אם זה אותו אחד.

 

אני דווקא הייתי הולך על גרסת ה SX מפני שאם נקרעת רצועת הטיימינג לא יכול לקרות כלום למנוע בניגוד למנוע עם 16 שסתומים.

גם הטיפול בטיימינג הוא יותר זול. תלוי מה הם השימושים שלך ואם אתה נוסע הרבה בעליות.

אבל לרכב משנת 2001 לא הייתי נותן דגש אם זה SX או ELX. הייתי לוקח את הרכב השמור והמטופל מבין השניים.

 

מסכים עם החבר מעלי.

תבדוק טוב שזה לא סוחר כי משהו בפרטים שרשמת קצת מחשיד.

 

תעדכן אותנו

 

______________

פורסם
שאלתי כיוון שהיה לי ברור שקנית מתחת למחירון - כלומר כן ניתן לקנות רכב שמור וכו' במחיר נורמלי.

 

שיהיה לך בהצלחה במכירה.

 

זה לא מה שאמרתי, אני אמרתי שמצאתי רכב עם נתוני פתיחה טובים, שהיו לו מספר ליקויים לסדר, זה מה שאמרתי.

לא אמרתי שמצאתי רכב מושלם בפחות ממחירון, כי אין כזה, ואם יש אז הוא נמכר בזמני שיא.

 

על כל מקרה, הספייס באמת רכב סחיר, ואני לא ינקוב בשמות, אבל אם אני יוריד את המחיר ל13 (שזה עדיין 4 מעל המחירון של יד2) יש לי קונה עכשיו בדואר.

למה אני לא עושה את זה? א' כל לא מצאתי אלטרנטיבה טובה (מחפש בנרות 307xsi שמורה), ב' אולי בכלל אני יחליט לרכוש אופנוע, אבל עדיין לא סיימתי עם הרישיון, וג' כי יש לי שקט מכני ואני לא לחוץ למכור כי יש תקלה או צורך להחליף משהו.

פורסם
זה לא מה שאמרתי, אני אמרתי שמצאתי רכב עם נתוני פתיחה טובים, שהיו לו מספר ליקויים לסדר, זה מה שאמרתי.

לא אמרתי שמצאתי רכב מושלם בפחות ממחירון, כי אין כזה, ואם יש אז הוא נמכר בזמני שיא.

 

על כל מקרה, הספייס באמת רכב סחיר, ואני לא ינקוב בשמות, אבל אם אני יוריד את המחיר ל13 (שזה עדיין 4 מעל המחירון של יד2) יש לי קונה עכשיו בדואר.

למה אני לא עושה את זה? א' כל לא מצאתי אלטרנטיבה טובה (מחפש בנרות 307xsi שמורה), ב' אולי בכלל אני יחליט לרכוש אופנוע, אבל עדיין לא סיימתי עם הרישיון, וג' כי יש לי שקט מכני ואני לא לחוץ למכור כי יש תקלה או צורך להחליף משהו.

אם מצאת מישהו שמוכן לשלם לפי מחירון יד 2 אשרייך .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
מסכים עם החבר מעלי.

תבדוק טוב שזה לא סוחר כי משהו בפרטים שרשמת קצת מחשיד.

 

תעדכן אותנו

 

______________

בהקשר לציטוט - בדקתי ברשיון מופיע 01 . בקשר לק"מ - יש דרך אחרת לוודא מאשר להסתמך על מה שנרשם בטסט האחרון ?

בהתחלה הוא ביקש 15 עליו. כרגע בלוח הוא מופיע עם מחיר של 13,500. המחירון 9700. אני מחכה שהוא יחזור אלי על מנת ללכת לבדיקה. האמת שאחרי כל מה שקראתי ומרפרוף בלוחות גם 10 זה הרבה מדי .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
על איזה מצב אתה מדבר? (ברצינות)

 

על כל מקרה, האיבזור בsx וelx דומה, מלבד שבelx אפשר בנוסף לכוון גובה הגה (וואו!!:lol: ) והתאורת סלון שונה ולא יותר טובה, מבחינת מנוע חזק יותר, מניסיון ארוך טווח על שני הדגמים, השוני כלכך מזערי וכלכך לא מורגש שחבל להינעל על הדגם הזה, גם ה80 כ"ס זה לא מטוס, והרכב הזה באמת לא יותר חזק בצורה שמרגישים.

ועוד אמרת שאתה לא נוסע בעליות אז בכלל בשביל מה להינעל על זה?

 

 

מוזר. כי כל מי ששאלתי אמר שיש הבדל משמעותי .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

ברור שלא, פונטו במיוחד במצב הזה לא שווה מעל המחירון, שיתקן את הליקויים יוציא מערכת ואז יהיה על מה לדבר.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

גם אני מחפש ספייס, וכמה שקילומטראז' זה חשוב מה שבאמת חשוב זה איך הרכב טופל ואיך נהגו בו.

אז אמנם אין לך באמת דרך לדעת איך נהגו ברכב, כן יש לך אפשרות לראות מי הטיפוס שמולך.

 

אל תערבב את מחיר הרכב עם המערכת, הוא לא חייב למכור את הרכב איתה. רכב עם הליקויים האלו לא צריך להימכר מעל המחירון.

 

מעל המחירון משלמים על רכב שהוא יוצא דופן במצב שלו.

 

הרכב שאתה מתאר הדבר היחיד שמיוחד בו זה הקילומטראז', אבל זה רק אחד מבין כמה מדדים.


×
×
  • תוכן חדש...