Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה אתה שואל? כי אתה רוצה לראות אם אני מחפש לעשות רווח על מישהו?

שילמתי 11k, בזמן שהמחירון היה 12.5k, הרכב היה במצב מעולה, היסטורייה מלאה יד וק"מ בטווח הסביר עד נמוך (נקנה עם 150k), בלי מכות פח למעט קצת שיפשופי חנייה, בבדיקה שנערכה התגלו מספר ליקויים שידעתי מראש שאני קונה את האוטו איתם, והם היו ליקויים סבירים לגיל וק"מ הרכב, לכן לא באתי למוכר בהאשמות ורצתי לחפש אחת אחרת, הבסיס היה מעולה! וזה מה שעניין אותי.

לעומת שאר הקונים, שמחפשים שהרכב יהיה מושלם מכל הבחינות והמחיר ברצפה, אני הגעתי ריאלי.

 

אה, קניתי ב11k ואני מוכר ב15k איזה רמאי אני אה? אז לא.

הרכב מושקע ביותר מ7k, כמובן שיש קבלות למקרה שלרגע תהית.

 

בכל מקרה, מבחינה מכנית, הרכב שלי מיושר קו לחלוטין, כלומר, תקנה וסע, לעומת רכבים אחרים שידרשו ממך להשקיע בהם, ושוב אני ריאלי, כל רכב ידרוש השקעה במיוחד בתקציב כזה ובגיל כזה, השאלה אם אכפת לך לנסוע שזה וזה לא פועל, או שאתה כמוני שחייב שהכל יהיה פיקס.

 

ראשית שיהיה לך בהצלחה במכירה והלוואי שתמכור בכמה שיותר, אבל אתה באמת מצפה שמישהו יתן לך את עלות ה"השקעה"?

ממתי מוסיפים את זה לרכב? אם הרכב שמור, יפה ומושקע, אז אפשר לתת עוד משהו מעל מחירון, אבל לא נראה לי שאפשר להשתולל (כלומר אפשר,כן? אבל אנשים לא טיפשים).שאתה אומר מושקע למה אתה מתכוון? מערכת? זה אפשר לפרק, צמיגים , ג'אנטים? למה אתה יכול למכור את הרכב בלי? ברגע שהם מורכבים הם שווים בדיוק את ערך הרכב שהם עליו, לא יותר. טיפולים? טיימינג? זה הרי הבייסיק לכך שהרכב שמור ומגיע עליו מחירון+, אז כאילו למה הכוונה "מושקע ב7?"

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מכרתי הרבה מכוניות בחיי, הפונטו ספייס שהייתה לי נמכרה יום אחרי הפרסום, 2000 מעל המחירון וזה גם בין הרכבים היחידים שהטלפון שלי לא הפסיק לצלצל פשוט. אגב הייתה יד 2 עם 120 אלף ק"מ, 2001 לפני 3 שנים.

 

אם מצאת מישהו שמוכן לשלם לפי מחירון יד 2 אשרייך .

 

הציטוט מספיק לך?

לקרוא לד"ר סובארו שיגיד לך איך הוא מכר את הפיאט שלו במחירון תוך חצי שעה והטלפון לא הפסיק לצלצל?

גם הבחורצ'יק ההוא עם הפיאט והטסות הכתומות, מכר במחירון כמה שעות אחרי הפירסום כאן בפורום.

להגיד לך כמה אנשים מתקשרים אליי ומציעים לי 13k שזה עדיין 4k מעל המחירון?

אז אשריינו, ואשריי מדבר השטויות הראשי, יש ביסוס לטענות שלך לפחות?

 

 

כל מי ששאלת אותו אמר שיש הבדל משמעותי? אז אתה לא שואל את האנשים הנכונים כנראה, ההבדל זניח עד לא מורגש, ואני מדבר מניסיון ארוך טווח ולא סיבוב של שנייה, על סמך איזה ניסיון אתה מדבר? אוויר? או חבר של דוד של קרוב שלך?

 

 

תמשיך לפתוח כל יום נושא אחר, מפונטו ספייס ב7 אלף, עד פיג'ו 207 שחיפשת ב50 אלף, כל יום אתה מחפש רכב אחר שואל עליו בעוד עשר פורומים מקבילים, ותמיד חוזר לחפש ספייס ב6 אלף, העיקר שיהיה רשום elx ושיהיה קילומטר נמוך, גם עם החוסר קילומטר הוא מביקורי יתר במוסך.

 

ערן, את המערכת מכרתי בנפרד בידיוק מהסיבות האלו, ולמצוא ספייס שמטופלת כמו שצריך, זה נדיר בפני עצמו, זה שיש אנשים כמוני שהבייסיק זה טיפול כל עשר ולהחליף טיימיניג בזמן, אז לעם ישראל הבייסיק הזה לא מוכר, בטח לא לקהל היעד הישראלי שמחפש ספייסים.

ושוב, אני לא ממהר למכור, וזכותי לדרוש כמה שנראה לי, אני לא מסתיר כלום לגבי הרכב אם זה ממה שהוא עבר ואם זה קבלות, ככה שאני לא בא במטרת רווח.

פורסם

מתעלק, יש לי הצעה למזדה 626 מודל 2002,130K. המחירון 24.5 הוא רוצה 29 גמיש אולי ל28. כללית האוטו נראה שמור יופי, עדין לא לקחתי למוסך לבדיקה. הרכב הזה די נדיר למצוא בכזה ק"מ נמוך, אבל אני מפחד שאני יוצא פרייר לשלם הרבה מעל המחירון כשבמחיר הזה ועוד קצת אני קונה קרייזלר וויגר שזה הרבה יותר מרווח ב-7 מקומות. או לפחות 307WC 7 מקומות בשנתון גבוה יותר.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
הציטוט מספיק לך?

לקרוא לד"ר סובארו שיגיד לך איך הוא מכר את הפיאט שלו במחירון תוך חצי שעה והטלפון לא הפסיק לצלצל?

גם הבחורצ'יק ההוא עם הפיאט והטסות הכתומות, מכר במחירון כמה שעות אחרי הפירסום כאן בפורום.

להגיד לך כמה אנשים מתקשרים אליי ומציעים לי 13k שזה עדיין 4k מעל המחירון?

אז אשריינו, ואשריי מדבר השטויות הראשי, יש ביסוס לטענות שלך לפחות?

 

 

כל מי ששאלת אותו אמר שיש הבדל משמעותי? אז אתה לא שואל את האנשים הנכונים כנראה, ההבדל זניח עד לא מורגש, ואני מדבר מניסיון ארוך טווח ולא סיבוב של שנייה, על סמך איזה ניסיון אתה מדבר? אוויר? או חבר של דוד של קרוב שלך?

 

 

תמשיך לפתוח כל יום נושא אחר, מפונטו ספייס ב7 אלף, עד פיג'ו 207 שחיפשת ב50 אלף, כל יום אתה מחפש רכב אחר שואל עליו בעוד עשר פורומים מקבילים, ותמיד חוזר לחפש ספייס ב6 אלף, העיקר שיהיה רשום elx ושיהיה קילומטר נמוך, גם עם החוסר קילומטר הוא מביקורי יתר במוסך.

 

ערן, את המערכת מכרתי בנפרד בידיוק מהסיבות האלו, ולמצוא ספייס שמטופלת כמו שצריך, זה נדיר בפני עצמו, זה שיש אנשים כמוני שהבייסיק זה טיפול כל עשר ולהחליף טיימיניג בזמן, אז לעם ישראל הבייסיק הזה לא מוכר, בטח לא לקהל היעד הישראלי שמחפש ספייסים.

ושוב, אני לא ממהר למכור, וזכותי לדרוש כמה שנראה לי, אני לא מסתיר כלום לגבי הרכב אם זה ממה שהוא עבר ואם זה קבלות, ככה שאני לא בא במטרת רווח.

 

אם היה לך קונה ב-13 לא היית מקפיץ את השרשור מכירה פה כל יומיים. מחירון זה עוד נורמלי לבקש. אני בחיים לא הייתי קונה רכב עם 170,000 ק"מ גם אם הוא מלוקק וחונה רק בחניה מקורה , ותאילנדי עושה לו מסאז בין 14:00-16:00.

בוא אני אגלה לך סוד - אני מוכן לשלם מחירון על רכב עם ק"מ נמוך ושנראה ויזואלית טוב. אנשים שמשקיעים ברכב וחושבים שזה נכס פשוט מצחיקים אותי. כבר רשמתי לך בדיוק בפרטי מה יהיה . אתה תשרשר לנצח או שתאלץ להתפשר.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אני מקפיץ אחת לשבוע, כמו שמותר, אתה מגזים ומקצין וזה לא מוכיח את הטענה שלך.

יש סיבה למה אתה עדיין פותח כל יום שירשור על רכב שונה בעשרות פורומים, כי אתה מחפש משהו שלא קיים.

 

העובדות מדברות במקומי, אתה מחרטט דברים שנאמרו לך ע״י אנשים, אני מביא לך ציטוטים והוכחות חיות, אתה מקצין, אני אמיתי, אתה עוד מחפש, אני נהנה ולא ממהר לשום מקום.

פורסם
אני מקפיץ אחת לשבוע, כמו שמותר, אתה מגזים ומקצין וזה לא מוכיח את הטענה שלך.

יש סיבה למה אתה עדיין פותח כל יום שירשור על רכב שונה בעשרות פורומים, כי אתה מחפש משהו שלא קיים.

 

העובדות מדברות במקומי, אתה מחרטט דברים שנאמרו לך ע״י אנשים, אני מביא לך ציטוטים והוכחות חיות, אתה מקצין, אני אמיתי, אתה עוד מחפש, אני נהנה ולא ממהר לשום מקום.

פרשתי . הדיון הזה לא מוביל לשום מקום. מאחל לך בהצלחה במכירה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן


×
×
  • תוכן חדש...