Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניתן לראות את תאריך הפרסום המקורי של המודעה, בנוסף לתאריך ההקפצה.

יכול לעזור במיקוח מול המוכר.

פורסם

:lol::lol:

 

דע לך שאתה אחד היוזרים האהובים עליי.:wink:

 

 

הרכב שלי יימסר לאחי לאחר שפורצים השחיתו את שלו ללא היכר.

פורסם

מעניין שהאסוציאציה הראשונה שלך היא מצד המוכר ולא מצד הקונה.

אתה חושב שזה לא הוגן להשתמש בידיעה זו בשביל לנסות ולהוריד את המוכר במחיר?

 

אני יכול להעיד שבתור מוכר, אנשים פנו אליי וניסו להוריד במחיר - אבל לא היה שווה לי, אז לא הסכמתי לרדת שקל. גם אם המודעה היתה שוכבת עוד חצי שנה לא הייתי יורד שקל. הייתי שם את הרכב מתחת לבית מכסה אותו בסדין שלא יהיה לו קר ושלום על ישראל.

פורסם

אז בוא נלך מצד הקונה, "גבר, אתה מפרסם כבר מספר חודשים, או שהרכב שבור, או שתיתן לי אותו ב5 שקל", זה הדבר היחיד "הטוב" שיכול לצאת מבחינתך מכל הסיפור הזה.

פורסם
אז בוא נלך מצד הקונה, "גבר, אתה מפרסם כבר מספר חודשים, או שהרכב שבור, או שתיתן לי אותו ב5 שקל", זה הדבר היחיד "הטוב" שיכול לצאת מבחינתך מכל הסיפור הזה.

 

צריך לדעת לנצל בחכמה - מתי ואיך.

הקונה החכם ידע להוריד את המוכר ב1000 ש"ח או יותר עם העובדה הזו, הקונה הטיפש יקבל ניתוק בפנים כפי שליאור תיאר.

פורסם

אגב, אני חודשים עוקב אחרי ניסיון מכירה של קליאו ספורט כלשהי - אתם חושבים שהתקשרתי למוכר והצעתי לו 10K עבור הרכב כי הוא לא מצליח למכור? ממש לא.

אבל משהו אומר לי שבשביל 2K פחות מהמחיר שהוא דורש, הוא לא יפוצץ עיסקה.

פורסם

אני חייב להגיד שזה ממש מעניין.

 

בפורום כאן שמעתי לא פעם ולא פעמיים עד כמה פיאט פונטו זה רכב מבוקש בגלל המחיר הנמוך והתמורה. אז ראיתי דוגמא של פיאט פונטו דינמיק(תיבה רציפה) 2005 עם 99 אלף קילומטראג' שרוצים עליה מחירון. נשמע לא רע? אולי. אבל בפועל הבנאדם םירסם לראשונה את המודעה מלפני חצי שנה ועדיין ממשיך להקפיץ...

 

בהחלט מעניין.

×
×
  • תוכן חדש...